Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Maar het ding werkt wel hé! Ge kunt dat printerke horen zoemen. Nu of het lang gaat zoemen valt natuurlijk nog te bezien!
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
't Is niet omdat dat ding geluid maakt, dat het ook functioneert volgens de wetten van een printer.Caligula schreef:Maar het ding werkt wel hé! Ge kunt dat printerke horen zoemen. Nu of het lang gaat zoemen valt natuurlijk nog te bezien!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Wolverine
- Nog geen rang
Inderdaad, die zijn kwantummechanisch bepaald. In een superpositie van: "Ik print en ik print niet".hannanaske schreef:'t Is niet omdat dat ding geluid maakt, dat het ook functioneert volgens de wetten van een printer.Caligula schreef:Maar het ding werkt wel hé! Ge kunt dat printerke horen zoemen. Nu of het lang gaat zoemen valt natuurlijk nog te bezien!
Denk dat Eddy het best werkt wanneer hij veel complimenten krijgt. Zal wel goed komen nu.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

IK zeg u dat het ding op zijn minst één pagina geprint heeft,basta! 
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Misschien heeft hij er zonder het zelf te beseffen een 3D printer van gemaakt. Kan hij in de toekomst pintjes afdrukken.Caligula schreef:IK zeg u dat het ding op zijn minst één pagina geprint heeft,basta!
In ieder geval zou het toch vreemd zijn dat het toestel naar behoren zou werken als niet alle elementen terug op zijn plaats zitten.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel dat weet ik nog zo niet hoor. Dat is mij al meermaals gelukt, niet met printers weliswaar.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vraag mij nog altijd af hoe het komt dat Eddy zijn armbandje onder dat bureau is zoek geraakt. Het doosje lag in zijn kastje en de armband op de grond. Iemand moet het dan toch uit dat doosje hebben gehaald?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Linne
- Poster rang 2

Eddy heeft het laten vallen en later nietsvermoedend het doosje opgepakt en in de kast gezet.
Overtuigd dat het armbandje er in zat controleerde hij dat niet. Een van de mogelijkheden.
Overtuigd dat het armbandje er in zat controleerde hij dat niet. Een van de mogelijkheden.
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Eddy is meestal een favoriet van mij, maar ik was echt razend kwaad op hem toen hij het feestje van Nancy verknalde met zijn grote mond. Was het een lastig moment, was het een schijnheilige boel, was het allemaal wat geforceerd? Kan mij geen barst schelen, het blijft zo dat Nancy zijn vrouw is en dat hij haar ontzettend verdriet heeft gedaan met zijn uitval. Dat doe je gewoon niet, punt. En zij heeft al zoveel van hem verdragen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Wat hij zegde was wel waar maar hij had het NOOIT op dat ogenblik mogen zeggen !
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is het hem juist hé. Als Eddy zijne grote mond gehouden was dat feestje al bij al nog vrij goed afgelopen. Nee dus.Eddy moest het weer (voor de zoveelste keer) verbrodden.
0 x
Potentia Principatum
-
Jules
- Poster rang 1

Ik ben een beetje bang voor zijn reactie als Peggy de waarheid gaat vertellen in zijn bijzijn. Straks begint hij er nog op los te slaan en belandt hij zelf weer in den bak!Caligula schreef:Dat is het hem juist hé. Als Eddy zijne grote mond gehouden was dat feestje al bij al nog vrij goed afgelopen. Nee dus.Eddy moest het weer (voor de zoveelste keer) verbrodden.
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Kwast
- Poster rang 5

Eddy zegt niet vaak iets zinnigs maar vanavond was hij goed op dreef.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Hij is vooral té goed op dreef. Frank was gisteren al "saved by the bell" toen Nancy hem op het werk belde,Kwast schreef:Eddy zegt niet vaak iets zinnigs maar vanavond was hij goed op dreef.
maar ik vrees toch wat voor de toekomst.
0 x