Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Bericht door hannanaske »

Linne schreef:Peter omdat hij weeral toont zichzelf het middelpunt van de wereld te vinden door zonder nadenken Tom als verdediger te vragen bij zijn aanval op Peggy. Zonder Tom stond hij al lang op straat en hij trok zich ook weinig aan van de zaak Marianne, de moeder van zijn vriend die er zo al van in de put zat.Op het ogenblik is Peter de ergerlijkste egoist in Thuis.
Die gast verdient van mij al lang geen lap meer rond zijn oren, maar eerder een pandoering die hij mag voelen tot na nieuwjaar, Neh! :orcs-buttshake: :teasing-whipyellow: :teasing-whipblue:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Linne schreef:Peter omdat hij weeral toont zichzelf het middelpunt van de wereld te vinden door zonder nadenken Tom als verdediger te vragen bij zijn aanval op Peggy.
Toch logisch dat hij in de eerste plaats aan iemand denkt die hij 100% vertrouwt? :)
Allez, Tom had goeie redenen om het te weigeren, maar ik zie niet in waarom Peter niet aan Tom zou mogen denken als z'n advocaat ipv iemand van een concurrerend advocatenbureau?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Pfff advocaten die zelf om de vijf minuten een advocaat nodig hebben? Het is wel goed geweest. Peterke mogen ze aan de enkelband zetten en zijn vergunning om advocaatje te spelen afpakken. Ik kijk daar zo naar uit!!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Linne schreef:Peter omdat hij weeral toont zichzelf het middelpunt van de wereld te vinden door zonder nadenken Tom als verdediger te vragen bij zijn aanval op Peggy.
Toch logisch dat hij in de eerste plaats aan iemand denkt die hij 100% vertrouwt? :)
Allez, Tom had goeie redenen om het te weigeren, maar ik zie niet in waarom Peter niet aan Tom zou mogen denken als z'n advocaat ipv iemand van een concurrerend advocatenbureau?
Dat hij het vroeg vond ik op zich ook niet zo'n probleem, maar de manier waarop hij reageerde toen Tom het weigerde dan weer wel, met zijn: "ik heb uw moeder toch ook geholpen voor u, en dat was geen cadeautje"... :nope:

Buiten dat het gewoon zijn werk was, heeft Tom al meer dan genoeg voor hem gedaan en is de laatste jaren echt wel een trouwe vriend voor hem geweest. Als je dan ziet wat Tom de laatste maanden voor zijn kiezen heeft gekregen, dan vind ik het echt onder de gordel van Peter om over die rechtszaak van Marianne te beginnen. Waarin hij inderdaad ook nog eens maar van bar weinig betekenis is geweest. Tom en Marianne hebben hem letterlijk alle stappen en handelingen in de mond moeten leggen, en zonder de verklaring van Hélène had Marianne waarschijnlijk nog altijd vast gezeten.
Dus Peter krijgt van mij ook een lap rond zijn oren, en :boo: erbij. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Vind ik ook, hij heeft voor Marianne niks betekend, die man moet dringend met zijn voeten op de grond worden gezet.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Toon toch vanavond. Z'n ogen vielen bijna in z'n bord. :)
En wist Wendy eigenlijk iets van de gevoelens van Toon voor Judith? Anders verdient zij er ook wel één. :)
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

Peter alweer, omdat hij het maar niet wil beseffen van hoeveel ellende hij eigenlijk de oorzaak is en nog zal zijn. Hoewel zijn moeder psychologe (of zoiets) was, is ze blijkbaar glad vergeten hem het principe van oorzaak-gevolg uit te leggen.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Peter, wat een draak van een vent. i.p.v. dat hij zijn meisje troost gaat hij dreigende taal uitspreken. Die man is niet goed wijs. Net zoals Peggy, helemaal wappie. Wat een eng en naar mannetje. Alles draait om hem, egocentrische gek!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Toon toch vanavond. Z'n ogen vielen bijna in z'n bord. :)
En wist Wendy eigenlijk iets van de gevoelens van Toon voor Judith? Anders verdient zij er ook wel één. :)
Ik denk wel dat Wendy iets in de mot had. Dus geen lap voor Wendy, Toon,ja want hij wist toch wel dat Judith er zou zijn? Zodus.
De enige die van niks wist was eigelijk Judith.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Hij hoort het verhaal wel voor de eerste keer hé. Logisch toch dat je dan zo'n dingen zegt? :)
Allez, iedereen weet nu welk verschrikkelijk monster er in Peggy schuilt als ze eens down is en Peter is hier weeral eens de grote boeman. Hadden jullie verwacht dat hij haar ging omhelzen? :lol:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

lord F. schreef: Hadden jullie verwacht dat hij haar ging omhelzen? :lol:
Neen maar een beetje inzicht in zijn eigen karakter en handelen zou nu toch mogen komen, een kleuter van om en bij de 40 is toch redelijk belachelijk. Een man van 40 daarentegen neemt verantwoordelijkheid voor zijn daden en is het calimerostadium al jaren ontgroeid. Twee dingen die van Peter niet kunnen gezegd worden. En zoals Kwast ook al zei, het is gewoon een egoistisch, egocentrisch, degoutant en zeer verbitterd gedrocht
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

lord F. schreef:Hij hoort het verhaal wel voor de eerste keer hé. Logisch toch dat je dan zo'n dingen zegt? :)
Allez, iedereen weet nu welk verschrikkelijk monster er in Peggy schuilt als ze eens down is en Peter is hier weeral eens de grote boeman. Hadden jullie verwacht dat hij haar ging omhelzen? :lol:
Neen natuurlijk niet maar zoveel nieuwigheden zijn er toch niet verteld? Of wisten ze het nog niet van het water? Ik snap best dat Peter er niet blij van werd maar hij is zo agressief en lomp.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik volg je wel hierin lord F. Maar ze wisten al wel dat Peggy zelfmoord had willen plegen samen met Lucas, ze wisten alleen niet precies hoe.Nu weten ze het wel hoe. En maakt het zo een groot verschil? Ik weet het niet.
Maar je hebt gelijk dat noch Peter noch Femke Peggy gingen omhelzen. Nee, en ik moet zeggen dat Peggy er goed vanaf komt want ik had het ergste gevreesd vooral vanwege Eddy.
Dus, nee geen lap voor Peter deze keer. (mijn Peter mandje is trouwens al zo lang leeg)
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Neen natuurlijk niet maar zoveel nieuwigheden zijn er toch niet verteld? Of wisten ze het nog niet van het water? Ik snap best dat Peter er niet blij van werd maar hij is zo agressief en lomp.
Volgens ik me herinner hadden ze een half verhaal gehoord via Nancy die een halve getuigenis van Leo uiteindelijk niet op tape had staan. :)

Zoals Renzo zei, als je voor de eerste keer dat verhaal hoort moet je dat toch even verwerken en ieder doet dat op zijn manier. En het gaat over een bijna babymoord, da's altijd nog heftiger.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Kwast schreef:
lord F. schreef:Hij hoort het verhaal wel voor de eerste keer hé. Logisch toch dat je dan zo'n dingen zegt? :)
Neen natuurlijk niet maar zoveel nieuwigheden zijn er toch niet verteld? Of wisten ze het nog niet van het water? Ik snap best dat Peter er niet blij van werd maar hij is zo agressief en lomp.
Ik dacht eigenlijk ook dat ze dat verhaal al min of meer kenden. Ik herinner me dat Femke eens buiten haar zinnen op Peggy afstormde. Het scheelde niet veel of Peggy werd gewurgd door Femke. :whistle:

En jah...lowieke verdiende van mij wel een lap voor zijn ambetant gedrag, maar zo afgetuigd worden verdient hij nu ook weer niet. :thumbdown:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Plaats reactie