Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Het is natuurlijk wel een feit dat als het huurcontract van onze toch zo plots arme William daar in Toscane afloopt ze toch wel ergens anders onderdak zullen moeten vinden. En zeg nu zelf: nergens beter dan thuis! 
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
En het werpt ook weer een ander licht over de zaak. Gisteren leek ze veel minder gebrainwasht en was ze gewoon alleen met William in die villa. Toch leek het er even vredig te zijn als ervoor.
Ik vind het ook héél gek. Wie houdt er nu van een man die je verteld heeft dat hij plannen had om je te vermoorden?
Ik zou zorgen dat ik zo snel mogelijk weg ben en waarschijnlijk voor de rest van mijn leven onder een grot leven met angst.
Ik vind het ook héél gek. Wie houdt er nu van een man die je verteld heeft dat hij plannen had om je te vermoorden?
Ik zou zorgen dat ik zo snel mogelijk weg ben en waarschijnlijk voor de rest van mijn leven onder een grot leven met angst.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Het is idd vreemd en onnatuurlijk. Echt niet hun beste verhaallijn
0 x
Potentia Principatum
- Prieeltje
- Poster rang 1

Deze verhaallijn rammelt langs alle kanten! Maar door de aflevering gisteren lijkt het alleszins niet dat William Marianne chanteert... Hopelijk maken ze er toch nog een geloofwaardige einde aan! Want als Marianne niet gechanteerd wordt door William, vind ik het absurd dat ze hem alles zo maar zou vergeven hebben en hem de man van haar leven blijft noemen terwijl hij haar wou vermoorden voor haar geld en haar langs alle kanten belogen heeft.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik zou zorgen dat ik zo snel mogelijk weg ben en waarschijnlijk voor de rest van mijn leven onder een grot leven met angst. [/quote]
Ik kruip met u mee als ik mag; brrrrr wat een creep !
Ik kruip met u mee als ik mag; brrrrr wat een creep !
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En ik zie nog altijd onze berouwvolle William een pistool in een kast verstoppen en het daarna in een plastiek zakske wikkelen. Echt wel ontroerend moet ik zeggen. 
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
En dan nog het feit dat Tom verteld heeft dat Hélène nog leeft, en zichzelf heeft kunnen bevrijden nadat William haar in het kanaal heeft gegooid. Dan moet Marianne toch beseffen dat hij echt in staat is om mensen te vermoorden? Of vindt ze dat misschien rechtvaardig omdat Hélène blijkbaar zo'n slecht mens is?
En ook raar dat ze in de gevangenis plotseling dacht dat William wel eens de Henri kon zijn. Na haar vreemde hallucinaties wist ze plotseling fantasie niet meer te onderscheiden van de realiteit, en excuseerde ze zich daarvoor.
Nu weet ze dat het dus toch waar is en die vindt dat allemaal zo logisch dat hij aaneenhangt van leugens, maar toch lijkt ze te geloven dat hij nu wel de waarheid spreekt en het zo goed meent met haar?
Serieuze vijs los aan die Marianne.
Het enige dat nog een klein beetje geloofwaardig zou zijn is dat Marianne zelf een plan heeft uitgedokterd.
En ook raar dat ze in de gevangenis plotseling dacht dat William wel eens de Henri kon zijn. Na haar vreemde hallucinaties wist ze plotseling fantasie niet meer te onderscheiden van de realiteit, en excuseerde ze zich daarvoor.
Nu weet ze dat het dus toch waar is en die vindt dat allemaal zo logisch dat hij aaneenhangt van leugens, maar toch lijkt ze te geloven dat hij nu wel de waarheid spreekt en het zo goed meent met haar?
Serieuze vijs los aan die Marianne.
Het enige dat nog een klein beetje geloofwaardig zou zijn is dat Marianne zelf een plan heeft uitgedokterd.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- annekeHU
- Poster rang 4

voor mij mogen ze snel een geloofwaardig einde aan deze verhaallijn maken ... maar of dat gaat lukken? k ben benieuwd!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ze geloofde gewoon niet dat Hélène de waarheid verteld heeft tegen Tom over dat hele "gedumpt worden in het kanaal", en William ontkende natuurlijk ook meteen dat hij dat gedaan heeft.hannanaske schreef:En dan nog het feit dat Tom verteld heeft dat Hélène nog leeft, en zichzelf heeft kunnen bevrijden nadat William haar in het kanaal heeft gegooid. Dan moet Marianne toch beseffen dat hij echt in staat is om mensen te vermoorden? Of vindt ze dat misschien rechtvaardig omdat Hélène blijkbaar zo'n slecht mens is?
Wat ik vooral niet begrijp, is dat Marianne zich dan niet eens afvraagt waarom Hélène weer opgedoken is en zichzelf is gaan aangeven. Dat had ze niet hoeven doen, dus zou er bij Marianne toch op z'n minst een belletje moeten gaan rinkelen dat er haken en ogen aan het verhaal van haar lieftallige echtgenoot zitten. Om over de rest van al het gebeurde nog maar te zwijgen, want het is inderdaad onbegrijpelijk dat ze hem nog kan vertrouwen na alles stunts die hij al uitgehaald heeft.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Jules
- Poster rang 1

Vooral als je het vergelijkt met haar reactie tegenover Geert toen hij alleen maar verdacht werd gemaakt en ze niet eens zeker wist of hij iets misdaan had. Ok ok ze was toen gewond in het ziekenhuis enzo, maar toch. Hey, iemand sprak hier over een vijs die los zat in haar hoofd: vergeet niet dat ze een ferme dreun op haar hoofd heeft gekregen toen ze met Mayra de trap afdonderde. Misschien heeft dat haar rationeel denken en oordeelsvermogen niet bepaald deugd gedaan?Christel schreef:Ze geloofde gewoon niet dat Hélène de waarheid verteld heeft tegen Tom over dat hele "gedumpt worden in het kanaal", en William ontkende natuurlijk ook meteen dat hij dat gedaan heeft.hannanaske schreef:En dan nog het feit dat Tom verteld heeft dat Hélène nog leeft, en zichzelf heeft kunnen bevrijden nadat William haar in het kanaal heeft gegooid. Dan moet Marianne toch beseffen dat hij echt in staat is om mensen te vermoorden? Of vindt ze dat misschien rechtvaardig omdat Hélène blijkbaar zo'n slecht mens is?
Wat ik vooral niet begrijp, is dat Marianne zich dan niet eens afvraagt waarom Hélène weer opgedoken is en zichzelf is gaan aangeven. Dat had ze niet hoeven doen, dus zou er bij Marianne toch op z'n minst een belletje moeten gaan rinkelen dat er haken en ogen aan het verhaal van haar lieftallige echtgenoot zitten. Om over de rest van al het gebeurde nog maar te zwijgen, want het is inderdaad onbegrijpelijk dat ze hem nog kan vertrouwen na alles stunts die hij al uitgehaald heeft.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ja, maar die val was ook voor de beschuldigingen tegenover Geert. Dat verklaart dus het grote verschil tussen haar reacties in beide situaties helemaal niet.Jules schreef:Vooral als je het vergelijkt met haar reactie tegenover Geert toen hij alleen maar verdacht werd gemaakt en ze niet eens zeker wist of hij iets misdaan had. Ok ok ze was toen gewond in het ziekenhuis enzo, maar toch. Hey, iemand sprak hier over een vijs die los zat in haar hoofd: vergeet niet dat ze een ferme dreun op haar hoofd heeft gekregen toen ze met Mayra de trap afdonderde. Misschien heeft dat haar rationeel denken en oordeelsvermogen niet bepaald deugd gedaan?Christel schreef:Ze geloofde gewoon niet dat Hélène de waarheid verteld heeft tegen Tom over dat hele "gedumpt worden in het kanaal", en William ontkende natuurlijk ook meteen dat hij dat gedaan heeft.hannanaske schreef:En dan nog het feit dat Tom verteld heeft dat Hélène nog leeft, en zichzelf heeft kunnen bevrijden nadat William haar in het kanaal heeft gegooid. Dan moet Marianne toch beseffen dat hij echt in staat is om mensen te vermoorden? Of vindt ze dat misschien rechtvaardig omdat Hélène blijkbaar zo'n slecht mens is?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het rammelt zelfs zodanig dat zelfs als je niet meer naar Thuis kijkt het toch blijft voort rammelen. Komaan, maak er nu een einde aan zeg!annekeHU schreef:voor mij mogen ze snel een geloofwaardig einde aan deze verhaallijn maken ... maar of dat gaat lukken? k ben benieuwd!
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ze moeten nu wel met een opzienbarende oplossing komen, dan kan er nog iets goed gemaakt worden.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Marianne vertrekt naar Toscane, de kijker weet waarom en de onrust kan beginnen.
Uiteindelijk komt men af met een gedrag van Marianne dat de hele verhaallijn onoverzichtelijk moet maken, inbegrepen nutteloze zaken om de kijker te misleiden.
Rekken op zijn flauwst
Sluit mij aan bij die 't einde hiervan willen.
Uiteindelijk komt men af met een gedrag van Marianne dat de hele verhaallijn onoverzichtelijk moet maken, inbegrepen nutteloze zaken om de kijker te misleiden.
Rekken op zijn flauwst
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ok, blijkbaar dus geen chantage.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!