Ik vind het dan ook totaal niet belangrijk of Hannah de borst krijgt of de fles.
Het is een soap - en geen informatief programma voor de aanstaande of jonge moeder.

Dat is een waarheid als een koe!satine schreef:Voor mij hoeft het natuurlijke niet geweerd worden, maar of Sam al dan niet borstvoeding geeft, maakt geen deel uit van 1 van de verhaallijnen.
Ik vind het dan ook totaal niet belangrijk of Hannah de borst krijgt of de fles.
Het is een soap - en geen informatief programma voor de aanstaande of jonge moeder.
Juist, dus borst of fles het maakt mij niet uit. De VRT blijkbaar wel.satine schreef:Voor mij hoeft het natuurlijke niet geweerd worden, maar of Sam al dan niet borstvoeding geeft, maakt geen deel uit van 1 van de verhaallijnen.
Nee, zo preuts ben ik ook niet.Caligula schreef:Wel dat weet ik niet. Daar is m.i niks mis mee. Of vind je dat het natuurlijke nu ook moet geweerd worden uit onze puriteinse maatschappij.hannanaske schreef:n daarbij kunnen ze toch moeilijk de actrice voor de camera zetten met een ontblote borst?
Zo is dat, we zijn het alleen niet meer gewoon dat zwangerschap, bevalling en moederschap realistisch voorgesteld worden op TV. We moeten allemaal supervrouwen zijn die kunnen multitasken tot in het kwadraat en we moeten ons daar vooral supergoed bij voelen. Wel, wat er met Sam aangetoond wordt is dat dat eigenlijk zever in pakskes is en dat het helemaal niet zo simpel is als het meestal wordt voorgesteld. Dus hierbijhannanaske schreef: Is het niet normaal dat een pas bevallen vrouw moe is? Zo'n bevalling moet toch impact hebben op uw lichaam? En ik heb de indruk dat Sam haar idee over kinderen toch met 180 graden gedraaid is. Ze doet toch flink haar best om een goede mama te zijn voor Hannah, en natuurlijk brengt dat onzekerheden met zich mee, vooral omdat het nog allemaal nieuw is.
Voorlopig lijkt Sam dat toch goed te doen. (allez dat vind ik toch)
Ik herinner me nu wel dat ze getoond hebben dat Peggy borstvoeding gaf aan Sandrine.hannanaske schreef:Nee, zo preuts ben ik ook niet.Caligula schreef:Wel dat weet ik niet. Daar is m.i niks mis mee. Of vind je dat het natuurlijke nu ook moet geweerd worden uit onze puriteinse maatschappij.hannanaske schreef:n daarbij kunnen ze toch moeilijk de actrice voor de camera zetten met een ontblote borst?Het gaat erom dat het praktisch onmogelijk lijkt om zo'n verhaallijn in een soap te brengen. Ten eerste moet de actrice het ook zien zitten om dat te doen, en ten tweede moeten ouders ook toestemming geven om hun baby's (ik spreek nu al in meervoud) aan de borst te leggen. Denk trouwens niet dat je een baby zo ver zal krijgen om dat te doen als er niet eens melk inzit
+ ik zou het zelfs logisch vinden als dat wettelijk niet eens toegestaan is.
Waar blijft Sam in dit topic?tvx1 schreef:Ik herinner me nu wel dat ze getoond hebben dat Peggy borstvoeding gaf aan Sandrine.hannanaske schreef:Nee, zo preuts ben ik ook niet.Caligula schreef:Wel dat weet ik niet. Daar is m.i niks mis mee. Of vind je dat het natuurlijke nu ook moet geweerd worden uit onze puriteinse maatschappij.hannanaske schreef:n daarbij kunnen ze toch moeilijk de actrice voor de camera zetten met een ontblote borst?Het gaat erom dat het praktisch onmogelijk lijkt om zo'n verhaallijn in een soap te brengen. Ten eerste moet de actrice het ook zien zitten om dat te doen, en ten tweede moeten ouders ook toestemming geven om hun baby's (ik spreek nu al in meervoud) aan de borst te leggen. Denk trouwens niet dat je een baby zo ver zal krijgen om dat te doen als er niet eens melk inzit
+ ik zou het zelfs logisch vinden als dat wettelijk niet eens toegestaan is.