Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door Duimelijntje »

Hij blafte ook nog naar Jana :-)
En die poetsvrouw hebben ze ook aan zichzelf te denken omdat ze zelf het huishouden niet konden/wilden doen.
Ik vond Olivia vandaag trouwens overschot van gelijk hebben. Een nacht doorblokken, en steeds maar doorblokken zonder pauze te nemen is vragen om een black-out of om een complete crash. Haar boodschap nu op dit moment brengen, dat was natuurlijk wel niet zo slim :-)
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

satine schreef:^ dat is waar - aan de andere kant kon hij in zijn planning natuurlijk niet voorzien dat er een hoop verdriet en een begrafenis zouden tussen komen.
En toen het huis gekocht werd riep Sam nog tegen iedereen die het wou weten dat ze geen kinderen wou.

Ik heb Lowieke eigenlijk alleen horen blaffen tegen Olivia die hem constant moederlijk mekkerend achterna loopt.
Maar het kan zijn dat ik zijn uitvallen naar anderen toe gemist heb. :denk:
Dan ga ik daar toch niet mee akkoord. :razz: Olivia kan misschien héél hard mekkeren maar in se heeft ze wel gelijk vind ik. Bij de vorige examens na nieuwjaar had Lowie het geluk dat alles in zijn plooi viel en dat hij netjes zijn planning kon opvolgen. Toen hij slaagde met onderscheiding zei Jana nog dat Lowie nooit naar de les ging en dat hij gewoon de 'chance' heeft dat hij zo makkelijk kan studeren.

Als hij op die 'gemakkelijke' manier wil slagen moet hij maar studeren in een bibliotheek of op de unief, en niet iedereen zomaar de schuld geven dat zijn SLECHTE planning in het water valt. Hij moet er maar een beetje op tijd aan beginnen zodat die onverwachte omstandigheden zijn schema niet in de war sturen. :yup:

Zijn uitval tegen Jana die hem succes kwam wensen was ronduit belachelijk. :thumbdown:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 930
x 1489

Bericht door heidiw »

Inderdaad, en studeren moet je het hele jaar door doen als je er zonder problemen wil doorgeraken. Alleen vat Lowieke dit niet.
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Ik vraag me ook heel de tijd af waarom hij niet naar de bib of een andere plaatst trekt (de kranten staan er weer vol van dat studenten op alle mogelijke plekken studeren) ipv in het huis te blijven als hij zich daar niet kan concentreren.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 930
x 1489

Bericht door heidiw »

Prieeltje schreef:Ik vraag me ook heel de tijd af waarom hij niet naar de bib of een andere plaatst trekt (de kranten staan er weer vol van dat studenten op alle mogelijke plekken studeren) ipv in het huis te blijven als hij zich daar niet kan concentreren.
Daar is geen frigo, en ook niemand om de schuld te geven en zijn colère op uit te werken als het toch niet lukt :nope:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

heidiw schreef:Inderdaad, en studeren moet je het hele jaar door doen als je er zonder problemen wil doorgeraken. Alleen vat Lowieke dit niet.
Heu...ja. Heb het nooit gedaan en toch wel doorgeraakt, maar goed dat was in mijne tijd hé.
Nu wat Lowie betreft, hij heeft het natuurlijk wel moeilijk, tussendoor zorgt hij ook nog voor zijn vader en dan studeren in dat apekot, dat moet idd niet meevallen. Maar van de andere kant heeft hij het ook zelf gewillen toen ze dat gekocht hebben. En dat hij het moeilijk heeft met het gebleit van een kleine, kan best zijn,maar ja... De hele nacht door studeren is niet de oplossing, ik sliep altijd als een roos de nacht voor een examen!
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Amai, Temperament Lowieke was weer eens terug. Dat hij maar oppast dat hij Olivia niet kwijtspeelt op deze manier.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Vanavond is dan de aflevering met de excuses zeker?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Vanavond is dan de aflevering met de excuses zeker?
Excuseer?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Not tonight! Nog wat geduld.
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Ja Lowie... met zoveel stress is hij eigenlijk echt zichzelf aan het ondermijnen. Ik moet niet veel zeggen want ik zit op dit uur ook nog te studeren maar ik neem tenminste eens een pauzetje om tot hier te komen!

Update: ik ben trouwens ook energy drinks aan het achteroverslaan zoals hij.
Als het kon mocht hij gerust bij mij komen blokken, 't is hier kalmer.

Dat zou wat worden.

Lowie: "Waterstof heeft een sterk ionair karakter dat..."
Jules: "Ja, ja, ja, we weten het nu al! En meralgia paresthetica is de beknelling van de nervus cutaneus femoralis lateralis ter hoogte van de canalis inguinalis! En gij nu, zagevent!" :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Not tonight! Nog wat geduld.
Nog te vroeg. Zelfs Yvetje mocht eraan geloven. ;)
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Hij is te veel bezig met zijn pepà. Dat hij die tijdens de examens niet ziet is ook geen ramp hé. Frank moet het maar even overnemen, die zou dat wel doen.

En dat hij voor de rest dan oordoppen insteekt om Olivia niet te moeten horen.

Ik vind niet dat Olivia gelijk heeft. Iedereen heeft zijn eigen manier van werken. En zij heeft géén studiemethode, dus waarom moet hij dan naar haar luisteren?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zou Lowieke binnenkort niet crashen?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Zou Lowieke binnenkort niet crashen?
Dat zit er idd wel aan te komen. :)
Gezond is hij alleszins niet bezig.
0 x
Gesloten