Rosa die alles op alles ( enfin volgens de schrijvers ) zet om Waldek van bil te doen gaan ....
Peggy die met het boekje in de hand daaruit seksspellejtes bespreekt met Renzo....
Zus en Zo is straks de Sex en Zo.

En Renzo lijkt daarin een steeds prominentere rol te (willen) spelen. Logisch. Het gaat over zijn enige talent.Linne schreef:Jenny en Leo weg naar bruiddsuite en voor ons een bevestiging dat hij haar niet hoort klagen......
Rosa die alles op alles ( enfin volgens de schrijvers ) zet om Waldek van bil te doen gaan ....
Peggy die met het boekje in de hand daaruit seksspellejtes bespreekt met Renzo....
Zus en Zo is straks de Sex en Zo.
Er wordt altijd véél gevoeliger gereageerd als het kinderen betreft, terwijl ik zelf geen onderscheid kan maken of het nu om een kind of een volwassene gaat. Moord vind ik altijd EVEN erg! Femke heeft Peggy ook bijna vermoord hoor.Summer85 schreef:Ola Renzo!! 'Met wat er nu gebeurt is kan ik niet neutraal meer blijven' ???? Maar toen je (toen nog niet) lief probeerde je neefje te vermoorden kon je dat wel??
Ik blijf hem een hypocriet vinden, mocht mijn broer iets beginnen met de vrouw die nog maar een vinger naar mijn kinderen zou uitsteken, hij kon voor altijd de hoogste boom in. Broer of niet.
Voila! En in mijn ogen doet Renzo tenminste wat Peter jaren geleden had moeten doen; zich even terugtrekken zodat de storm kon gaan liggen.heidiw schreef:In tegenstelling tot zus en schoonbroer behandelt hij anderen wel netjes en met manieren. Ik vind het even hypocriet dat het gekonkel en gestook van zus en schoonbroer door iedereen met de mantel der liefde bedekt wordt terwijl die twee de oorzaak zijn van alle ellende, ook de hunne. Eerst even de hand in eigen boezem steken is blijkbaar teveel gevraagd. Renzo heeft het hart op de juiste plaats en heeft altijd geprobeerd de kerk in het midden te houden zonder gelijk wiens gedrag blindelings goed te keuren.
Fierens Renzo EN Snackaert Paulinemartha schreef:En waar gaat Renzo nu gaan werken ? In de Frens ?