Ofwel ligt het aan het feit dat iemand al of niet een waas wil zien? We will see...tvx1 schreef:Kijk nu eens goed wat er op mijn foto's staat.ikke schreef:Op het einde van de scène met Emma en oma was die waas niet meer te zien, waarschijnlijk heb je deze foto's op dat moment genomen.tvx1 schreef:Welke waas?Omega schreef:Het zag er mij nogal droomscène-achtig uit met dat bankje in het groen. Het leek zelfs of er een waas rond het beeld hing. Dus ik denk dat het ingebeeld is.
Emma en Hélène die een snoepje eten. Dat komt niet van het einde van de scenes met oma en Emma, maar van het begin van de eerste scene tussen hen. Ik heb de hele aflevering herbekeken en er is echt geen waas te zien. Als jij een waas zag dan ligt dat simpelweg aan jouw televisietoestel.
Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
0 x
Potentia Principatum
- OhMyGod
- Nog geen rang
-
- x 435
Of we wachten af, of we gaan verder speculeren in een ander(het goede)topic... 

0 x
-
- x 435
Op het einde vroeg Emma toch wanneer ze zich kenbaar ging maken ofzo, wanneer ze contact zou opnemen met de rest. En Hélène ontweek die vraag en zei "alles komt goed". Het feit dat ze die vraag ontweek, doet mij vermoeden dat ze echt is. Emma zou zich (puur omdat haar geest dat wil) een ander antwoord inbeelden. Denk ik...
0 x
-
- Poster rang 5
Niet vergeten dat ze gezocht wordt voor moord hé. Die zal daar niet zo rustig op een bankje zitten met Emma, denk ik.Soapseut schreef:Op het einde vroeg Emma toch wanneer ze zich kenbaar ging maken ofzo, wanneer ze contact zou opnemen met de rest. En Hélène ontweek die vraag en zei "alles komt goed". Het feit dat ze die vraag ontweek, doet mij vermoeden dat ze echt is. Emma zou zich (puur omdat haar geest dat wil) een ander antwoord inbeelden. Denk ik...

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Tuurlijk is Helene niet dood
Die uberslechterik played alles en iedereen.

Die uberslechterik played alles en iedereen.
0 x
-
- x 435
Ik geloof dat ze leeft en de perfecte moord zal gepleegd hebben.
Jammer voor Geert natuurlijk.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
De perfecte moord?Soapseut schreef:Ik geloof dat ze leeft en de perfecte moord zal gepleegd hebben.![]()
Daar past een brief met bekentenissen toch niet in, dacht ik.
Het is niet eens moord, maar doodslag.
Ik geloof niet dat Hélène van plan was om een einde te maken aan het leven van Geert.

0 x
-
- Poster rang 5
Voor diegene die denken dat Hélène nog leeft >> waarom zou William haar een brief laten schrijven met schuldbekentenis én haar nog in leven laten (met het risico dus dat hij zelf in de picture komt te staan)? 

0 x
-
- Poster rang 2
Voilà zie,daarom denk ik dat Hélèné dood is. Haar geest hoeft niet noodzakelijklord F. schreef:Voor diegene die denken dat Hélène nog leeft >> waarom zou William haar een brief laten schrijven met schuldbekentenis én haar nog in leven laten (met het risico dus dat hij zelf in de picture komt te staan)?
te komen spoken. Het is de mentale toestand van Emma, voor haar is het echt.
Een oogje in 't zeil houden en hier ligt een taak voor Judith als dokter.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Emma wordt toch behandeld in die kliniek. Weten haar behandelaars daar van? Lijkt me wel belangrijk.
0 x
-
- Poster rang 1
Gewoon om haar het land uit te krijgen.lord F. schreef:Voor diegene die denken dat Hélène nog leeft >> waarom zou William haar een brief laten schrijven met schuldbekentenis én haar nog in leven laten (met het risico dus dat hij zelf in de picture komt te staan)?
Die brief me schuldbekentenis heeft alleen nut in de Europese Unie, Belgie heeft met de meeste andere landen geen uitleveringsverdrag. De politie van Belgie mag ook niet zomaar in een ander land zijn ding doen.
Het komt erop neer dat hij Helene schaakmat heeft gezet en dat ze kan kiezen tussen in vrijheid leven in een ander land en geen voet meer in de EU te zetten of de gevangenis in België.
Helene kan ondanks die moord gerust ergens op een playa in Brazilie gaan liggen met een cocktail zonder al te veel schrik om opgepakt te worden.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Maar als Hélène veilig en gerust buiten de EU kan wonen, dan loopt William toch nog altijd het risico dat ze hem van daaruit verraadt?
Dat ze Marianne er op wijst dat William niet zuiver op de graat is?
Ik denk niet dat Henri dat risico heeft willen nemen.
Misschien heeft hij haar inderdaad willen vermoorden door haar auto met haar erin (al dan niet verdoofd) in het kanaal te doen belanden, maar is zij op tijd bij kennis gekomen?
Blijft er nog dat gsm-signaal dat opgepikt is in Aruba.
Heeft Henri haar gsm met luchtpost naar ginder opgestuurd en is haar gsm nu plat, of heeft hij daar een handlanger die de gsm onklaar heeft gemaakt?
Zoveel vragen, ik ben benieuwd hoe het verder afloopt.
Dat ze Marianne er op wijst dat William niet zuiver op de graat is?
Ik denk niet dat Henri dat risico heeft willen nemen.
Misschien heeft hij haar inderdaad willen vermoorden door haar auto met haar erin (al dan niet verdoofd) in het kanaal te doen belanden, maar is zij op tijd bij kennis gekomen?
Blijft er nog dat gsm-signaal dat opgepikt is in Aruba.
Heeft Henri haar gsm met luchtpost naar ginder opgestuurd en is haar gsm nu plat, of heeft hij daar een handlanger die de gsm onklaar heeft gemaakt?
Zoveel vragen, ik ben benieuwd hoe het verder afloopt.
0 x
-
- Poster rang 5
Kunnen ontsnappen uit die auto zou me toch sterk lijken. We spreken over een oudere dame hé. 
William kan natuurlijk ook een lege auto in het kanaal gedumpt hebben en haar elders begraven hebben (al pleegt hij dan wel plagiaat op Guy).
En die gsm naar Aruba versturen lijkt me ook een plausibele uitleg, daar had ik ook al aan gedacht.
Soit, we gaan t wel zien hoe het afloopt.

William kan natuurlijk ook een lege auto in het kanaal gedumpt hebben en haar elders begraven hebben (al pleegt hij dan wel plagiaat op Guy).
En die gsm naar Aruba versturen lijkt me ook een plausibele uitleg, daar had ik ook al aan gedacht.
Soit, we gaan t wel zien hoe het afloopt.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Oudere dames kunnen soms ook zwemmen he - en hebben geleerd dat je het autoraampje moet open draaien.
Maar zoals je zegt: we zullen het inderdaad wel zien.
Maar zoals je zegt: we zullen het inderdaad wel zien.
0 x