Oude Koeien

Gesloten
ikke
x 435

Re: Oude Koeien

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
ikke schreef:
Djenner schreef:Aan Veronique hebben ze destijds ook zware stoten vergeven. Laatste seizoenen was ze een hele brave vrouw waar nog weinig mee gebeurde.
Dat is appelen met peren vergelijken.
voor zover ik weet heeft Véronique geen moordpoging op haar "CV"
En daarnaast was het van Véronique officieel geweten dat ze psychisch labiel was, als ik het mij goed herinner zorgde haar broer Werner er voor dat ze op tijd en stond haar medicatie nam.
Toch wel hoor. Ze heeft Lou eens proberen vermoorden met vergif.
Het vergelijken met appelen en peren blijft... Véronique was een ziek mens, de meesten in Thuisdorp wisten dat.
Ok, misschien nog niet ten tijde van Lou... Maar... Lou was geen onschuldig kind... En Véronique kon lastig zijn, maar nooit zoals Peggy, die pretendeert heel volwassen en "normaal" te functioneren.
Véronique mocht ook nooit na 1 week(of 1maand) opname alweer naar huis.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Als het over wandaden vergeven gaat, spannen ze omtrent Luc toch wel de kroon. Drie doden heeft die al op zijn geweten. Freddie, Jack (ook een onschuldig kind dat nog aan zijn leven moest beginnen) en Leontien. En dan is er ook nog de ontvoering van Franky (nog een onschuldig kind) en nog zo veel meer...
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Veronique mocht altijd snel naar huis. Na de ontvoering van Julie begin 2002 heeft ze de laatste drie jaren niet echt iets meer uitgestoken. En ziek? Ze ging met die baby wel weg, maar wou die eerder bij haar hebben omdat ze geen kinderen kon krijgen wat een zwaar trauma was. Wat Peggy in het water deed met Lucas was veel zieker.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Yvette die haar kleinkindje pas geboren afpakte van de mama omdat zij het niet wou.
Zogezegd, geen tijd, of plaats in huis of geen geld, nee hoor : haar café ging voor ALLES.
Simonne had recht op haar gezonde baby die ze bij de bevalling niet een keer mocht zien
of vasthouden, dan draag je dat 9 maanden en kan het niet zien omdat het dood is .
Dit is het ergste voor mij wat in Thuis gebeurde. Yvette spijt ? Dat het uitgekomen is ja.
Daar wil ze de gevolgen niet van dragen. Yvette was mijn favorietste personage tot dan.
Thuis maakt er vakkundig een gezellige dame van,bezorgd om de jeugd wetend de kijker uiteindelijk toch bij niets blijft stilstaan. Dit ging te ver en Yvette zong verder in haar
café van de zon die schijnt enz...terwijl Simonne dit zat te verwerken.
Ik kan veel vergeven en toegepast in de praktijk ook maar dit, nee echt niet.
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Ze had ons bijna eveneens bijna verlost van Jenny :mrgreen:
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Peggy was zichzelf niet, inderdaad in die tijd was ze klaar voor het gekkenhuis, maar nu? Ze heeft Lucas willen redden, ze was bekommerd, ze was zichzelf!!

Denk nu even na met een ander perspectief, als Peter (en Femke) haar nu vergeven, dan zal alles toch gemakkelijk oplosbaar zijn? Zeker omdat ze momenteel nog naast elkaar werken, en ook omdat Renzo er nog tussen zit!

Moest ik in dezelfde situatie zitten, zeker in de rol van Femke, dan zou ik het Peggy vergeven, als blijkt dat ze zichzelf niet was op dat moment. Ik zou dan vooral veel gesprekken voeren, met de intentie om alles te restaureren, de banden, de vriendschap, uiteindelijk is het onbedenkelijke gevolg niet gebeurd hé. Het klinkt cliché, maar haat en liefde ligt plat op mekander. Want, geef nu toe, vergeven is beter dan verwijten.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Seraph schreef:Peggy was zichzelf niet, inderdaad in die tijd was ze klaar voor het gekkenhuis, maar nu? Ze heeft Lucas willen redden, ze was bekommerd, ze was zichzelf!!

Denk nu even na met een ander perspectief, als Peter (en Femke) haar nu vergeven, dan zal alles toch gemakkelijk oplosbaar zijn? Zeker omdat ze momenteel nog naast elkaar werken, en ook omdat Renzo er nog tussen zit!

Moest ik in dezelfde situatie zitten, zeker in de rol van Femke, dan zou ik het Peggy vergeven, als blijkt dat ze zichzelf niet was op dat moment. Ik zou dan vooral veel gesprekken voeren, met de intentie om alles te restaureren, de banden, de vriendschap, uiteindelijk is het onbedenkelijke gevolg niet gebeurd hé. Het klinkt cliché, maar haat en liefde ligt plat op mekander. Want, geef nu toe, vergeven is beter dan verwijten.
Inderdaad. Met heel je leven met haat te blijven rondlopen los je niets op. En hier spreek ik uit eigen ervaring wat het verleden laten rusten betreft.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Nu ben ik geen Peggy fan, maar na wat Peter haar heeft gedaan toen ze blind was zou hij toch best een toontje lager zingen. Het komt zeker van beide kanten tussen Peter en Peggy, maar als Peter nog wenst te behouden wat hij heeft da kan hij maar beter opletten. Ik geloof niet dat Femke zo'n gedrag zal blijven tolereren.
0 x
Omega
x 435

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Omega »

https://www.youtube.com/watch?v=MtqagIX45is

Op 2:15 zegt Simonne 'ik heb mijn eigen moeder nooit gekend'. Gezien de recente verhaallijn en Yvette lijkt me dat een grote fout.
Moderator bericht:
Omdat dit al heel lang geleden is, werd dit bericht verplaatst naar het topic van de Oude Koeien.
0 x
mysticia
Nog geen rang

Bericht door mysticia »

Ann nog nooit met iemand anders dan Mayra en omgekeerd?
Olivia enkel met Lowie.
Bob alleen met Jana.
Sam ook niet denk ik....

Edit: dit was in reactie op de relaties van p3. Mijn telefoon gaf dit als recentste posts..
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

[quote="mysticia"]Ann nog nooit met iemand anders dan Mayra en omgekeerd?

Ann heeft verschillende relaties gehad voor Mayra : Jean Pierre, Manon en Sandrine al zeker en ik dacht dat er nog een man was greweest ????
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ann's "palmares" : John, Lou, Jean-Pierre, Manon, Barbara, Sandrine en nu dus Mayra. :)

En Mayra dus sowieso met Guy en Ann.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
De blauwe spoeling
Nog geen rang

Bericht door De blauwe spoeling »

lord F. schreef:En Mayra dus sowieso met Guy en Ann.
en Kurt niet te vergeten.
0 x
Dr. Wijnants
Nog geen rang

Bericht door Dr. Wijnants »

-Nieuw hier, hoera!-

On topic;
Ik ben behoorlijk teleurgesteld in de dood van Jens. Ben nooit echt een grote fan geweest van het personage maar hij had ondertussen wel al een stevig palmares in het Thuisdorp. En nu lijkt het personage op een week tijd wegwerpbaar te zijn (ik heb echt de indruk dat het rap rap moest gebeuren).

Niemand spreekt nog over Fien die hij begraven heeft. Op zijn minst had Mayra dat kunnen vermelden gezien de rol ze daar zelf bij speelde. Dat was indertijd toch een grote verhaallijn met Guy enzo... Ook zijn gehandicapte broer die een tijd meespeelde (ook nog niet zoooo lang geleden) was nergens te bespeuren, niet eens vermeld door de nieuwe mama. Ik veronderstel dat Katrien en Julia ook nog wel een andere keer Hong Kong hadden kunnen bezoeken. En ons Kaatje/Franky, die had ook niet even afscheid willen komen nemen? Zo'n dingen staan toch allemaal op de jonge garde hun Facebook of is het enkel Emma die zich daarmee bezig houdt.

Vreemd, vreemd, vreemd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Dr. Wijnants schreef:-Nieuw hier, hoera!-

On topic;
Ik ben behoorlijk teleurgesteld in de dood van Jens. Ben nooit echt een grote fan geweest van het personage maar hij had ondertussen wel al een stevig palmares in het Thuisdorp. En nu lijkt het personage op een week tijd wegwerpbaar te zijn (ik heb echt de indruk dat het rap rap moest gebeuren).

Niemand spreekt nog over Fien die hij begraven heeft. Op zijn minst had Mayra dat kunnen vermelden gezien de rol ze daar zelf bij speelde. Dat was indertijd toch een grote verhaallijn met Guy enzo... Ook zijn gehandicapte broer die een tijd meespeelde (ook nog niet zoooo lang geleden) was nergens te bespeuren, niet eens vermeld door de nieuwe mama. Ik veronderstel dat Katrien en Julia ook nog wel een andere keer Hong Kong hadden kunnen bezoeken. En ons Kaatje/Franky, die had ook niet even afscheid willen komen nemen? Zo'n dingen staan toch allemaal op de jonge garde hun Facebook of is het enkel Emma die zich daarmee bezig houdt.

Vreemd, vreemd, vreemd.
Goh, als ze in de special van 20 jaar Thuis amper spraken over verdwenen personages, waarom zouden ze dat bij een begrafenis dan doen? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten