Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
Inbeelding kan zeer,zeer maar dan ook zeer ver gaan. Enfin,we zullen het wel zien zeker? En geen enkel berichtje naar onze Stanneman?Moest Helène nog leven dan heeft onze William een ongelooflijke domme fout gemaakt en verdient hij geen verdere aandncht.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Onvoorstelbaar dat een overal als vermist opgegeven persoon zomaar rondloopt. Dat park waar Emma
wachtte, is de tuin van de inrichting. Men loopt niet rechtstreeks die tuin binnen zonder aanmelden.
Ik had graag iemand van het personeel gezien die niet zag dat er iemand bij Emma zat.
Was opgelost ofwel de zak snoep achterlaten enz... Enfin, ik blijf tot hiertoe bij inbeelding.
wachtte, is de tuin van de inrichting. Men loopt niet rechtstreeks die tuin binnen zonder aanmelden.
Ik had graag iemand van het personeel gezien die niet zag dat er iemand bij Emma zat.
Was opgelost ofwel de zak snoep achterlaten enz... Enfin, ik blijf tot hiertoe bij inbeelding.
0 x
-
- x 435
Het zag er mij nogal droomscène-achtig uit met dat bankje in het groen. Het leek zelfs of er een waas rond het beeld hing. Dus ik denk dat het ingebeeld is.
0 x
-
- x 435
Welke waas?Omega schreef:Het zag er mij nogal droomscène-achtig uit met dat bankje in het groen. Het leek zelfs of er een waas rond het beeld hing. Dus ik denk dat het ingebeeld is.

0 x
-
- x 435
Ik had ook de indruk dat er een waas over Hélène hing...Omega schreef:Het zag er mij nogal droomscène-achtig uit met dat bankje in het groen. Het leek zelfs of er een waas rond het beeld hing. Dus ik denk dat het ingebeeld is.
En ik dacht: Emma; spaar, indien mogelijk, dat snoepje als bewijs.
0 x
-
- x 435
Op het einde van de scène met Emma en oma was die waas niet meer te zien, waarschijnlijk heb je deze foto's op dat moment genomen.tvx1 schreef:Welke waas?Omega schreef:Het zag er mij nogal droomscène-achtig uit met dat bankje in het groen. Het leek zelfs of er een waas rond het beeld hing. Dus ik denk dat het ingebeeld is.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Ben dus niet de enige die vond dat het op een waas leek.
Het zou kunnen dat ze terug is, maar inderdaad, ik denk dat bezoekers zich moeten aanmelden, onder valse naam misschien?
Het zou kunnen dat ze terug is, maar inderdaad, ik denk dat bezoekers zich moeten aanmelden, onder valse naam misschien?
0 x
-
- x 435
Het hangt ervan af op welke afdeling Emma verblijft. Als ze op een gesloten afdeling verblijft moeten bezoekers zich kenbaar maken en de relatie tov de patiënt duidelijk maken. Dus een valse naam opgeven heeft weinig zin, denk ik.karolien85 schreef:Ben dus niet de enige die vond dat het op een waas leek.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik weet niet hoe het bij minderjarigen zit, maar bij volwassenen moeten bezoekers in een open instelling zich niet aanmelden.
De patiënten mogen zelf ook buiten, niet alleen in een niet-afgesloten tuin, maar ook daarbuiten - op bepaalde tijdstippen.
En dat een 'internationaal geseind persoon' zomaar rondloopt, verwondert mij niet.
Het gebeurt vaak genoeg dat zo'n mensen jarenlang ergens een openlijk en zorgeloos leventje leiden, voor ze opgepakt worden.
Ontopic:
ik verwachtte eigenlijk dat we ook een beeld gingen zien met Emma die alleen op de bank zat en die een lege hand naar haar mond bracht.
Maar we zullen moeten afwachten - ik heb wel altijd getwijfeld of Hélène nu echt wel 'uit de weg geruimd' was.
De patiënten mogen zelf ook buiten, niet alleen in een niet-afgesloten tuin, maar ook daarbuiten - op bepaalde tijdstippen.
En dat een 'internationaal geseind persoon' zomaar rondloopt, verwondert mij niet.
Het gebeurt vaak genoeg dat zo'n mensen jarenlang ergens een openlijk en zorgeloos leventje leiden, voor ze opgepakt worden.
Ontopic:
ik verwachtte eigenlijk dat we ook een beeld gingen zien met Emma die alleen op de bank zat en die een lege hand naar haar mond bracht.
Maar we zullen moeten afwachten - ik heb wel altijd getwijfeld of Hélène nu echt wel 'uit de weg geruimd' was.
0 x
-
- x 435
Bij minderjarigen kun je (ook) niet zomaar op bezoek gaan, heb ik ondervonden. Ik wou kinderen van een vriendin bezoeken, en werd vriendelijk maar beslist wandelen gestuurd.satine schreef:Ik weet niet hoe het bij minderjarigen zit, maar bij volwassenen moeten bezoekers in een open instelling zich niet aanmelden.
On-topic:
En ik zat gisteren ook te wachten tot ik een beeld zou zien van Emma die een denkbeeldig snoepje in haar mond stak...
Ben benieuwd wat 't vervolg zal zijn.

Komaan Emma, laat ons niet te lang meer in spanning.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Tot 23 december denk ik zo... Het is idd zeer onzeker. Ik ga nog altijd voor inbeelding gewoon omdat ik me niet kan inbeelden dat William zo'n fout zou gemaakt hebben.ikke schreef:Komaan Emma, laat ons niet te lang meer in spanning.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Kijk nu eens goed wat er op mijn foto's staat.ikke schreef:Op het einde van de scène met Emma en oma was die waas niet meer te zien, waarschijnlijk heb je deze foto's op dat moment genomen.tvx1 schreef:Welke waas?Omega schreef:Het zag er mij nogal droomscène-achtig uit met dat bankje in het groen. Het leek zelfs of er een waas rond het beeld hing. Dus ik denk dat het ingebeeld is.

0 x
-
- x 435
Ik heb een waas gezien. En daarover ga ik niet verder discussiëren.tvx1 schreef: Ik heb de hele aflevering herbekeken en er is echt geen waas te zien. Als jij een waas zag dan ligt dat simpelweg aan jouw televisietoestel.
Jij mag argumenteren tot je een ons weegt, ik heb gezien wat ik gezien heb. Het begin van die scéne met Hélène en Emma was flou, Basta!
En als jij dat niet gezien hebt, ewel dan is dat zo, ik maak er geen probleem van.

0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
Ik zag ook een waas, een zo wat droomachtige sfeer. Dus jij bent niet de enigste!
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
- x 435
Ook een slecht TV-toestel?GroteThuisfan!!! schreef:Ik zag ook een waas, een zo wat droomachtige sfeer. Dus jij bent niet de enigste!

We zullen maandag misschien wel te weten komen of Emma haar oma echt gezien heeft of niet.

0 x