Ik had begrepen dat ze samen met Yvette om 13u zou gaan eten, dus nogal wiedes dat ze vroeger dan om 13u thuis kwam, hé?!flodderke schreef:Ja maar Simonne kwam vroeger dan 1 uur thuis.
Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ikke
- x 435
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tussen Simonne en Angele is het water blijkbaar nog diep, zeer diep!
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
Linne
- Poster rang 2

Logisch dat Simonne om 13 u Yvette komt ophalen die daartegen klaar is om te vertrekken.ikke schreef:Ik had begrepen dat ze samen met Yvette om 13u zou gaan eten, dus nogal wiedes dat ze vroeger dan om 13u thuis kwam, hé?!flodderke schreef:Ja maar Simonne kwam vroeger dan 1 uur thuis.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ze had groot gelijk ! Angèle is bad news , eender wanneer en hoeCaligula schreef:Tussen Simonne en Angele is het water blijkbaar nog diep, zeer diep!
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Wat gek dat Simonne en Jens de suikerbonen kiezen zonder inspraak van Sam en Tim én maar een paar dagen voor de uitgerekende datum! Bij ons was dat weken op voorhand klaar en we hebben dat uiteraard zelf gekozen! Simonne sprak ook over doopsuiker, maar zouden Sam en Tim hun kindje laten dopen?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik vond het ook wel laat, maar je hoeft je kind toch niet te laten dopen om doopsuiker uit te delen?
Het is toch gewoon een sjiekere naam voor suikerbonen?
Het is toch gewoon een sjiekere naam voor suikerbonen?
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Simonne tegen Femke dat wat Angèle gedaan heeft niet te vergeven is en haalt Yvette terug in huis 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Angèle had Simonne vorig seizoen zwart gemaakt bij Sam. Dat steekt nog altijd en begrijpelijk.Linne schreef:Simonne tegen Femke dat wat Angèle gedaan heeft niet te vergeven is en haalt Yvette terug in huis
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Linne
- Poster rang 2

-
Lolplayer
- Poster rang 1

Zozo
Ons Peggy wordt bijeen geslagen en ons Simone staat daar gewoon te gapen
Ons Peggy wordt bijeen geslagen en ons Simone staat daar gewoon te gapen
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik zou daar als vrouw ook niet tussen komen, zeker niet als ik zag dat Renzo al een sprint had ingezet om tussenbeide te komen.
Of beter: om Peter van Peggy af te sleuren.
(waar je volgens mij toch wel een beetje spierkracht voor nodig had, vermits Peter helemaal door het lint ging)
Of beter: om Peter van Peggy af te sleuren.
(waar je volgens mij toch wel een beetje spierkracht voor nodig had, vermits Peter helemaal door het lint ging)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Wat zal Simonne ontroerd zijn als ze hoort dat haar kleindochtertje Hannah heet! ♥
0 x
-
Jonistroobants
- Nog geen rang
Ben ook in blijde verwachting naar haar reactie. Ze zal wel weer beginnen blèten zeker. Maja wie zou niet emotioneel worden als je zoiets hebt meegemaakt en dan zoiets hoortsatine schreef:Wat zal Simonne ontroerd zijn als ze hoort dat haar kleindochtertje Hannah heet! ♥
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 8
Toen ik hoorde dat Sam haar dochter Hannah had genoemd, was mijn eerste reactie "ja, dat was te denken natuurlijk". Maar nu ik terugdenk aan het hele verhaal van (On)gewenst, vind ik het eigenlijk prachtig
Ik kan niet wachten om Simonne haar reactie te zien 
0 x