Euhm.... die begint toch pas vrijdag?Caligula schreef:Tja, net op tijd voor Kerstmis...zonder de warmste week weliswaar maar die hebben we nu al.smurfin schreef:Idd.![]()
Binnen een week mag hij naar huis, eindelijk. Dan kan hij zich door de vrouwen laten verwennen...
Toon Vrancken (Bill Barberis)
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Wel, binnen een week zei hij toch? 16 december + 7 =23 december, dus net op tijd voor kerstmis met Wendy uiteraard. 
0 x
Potentia Principatum
- smurfin
- Poster rang 2

Ik heb toch de indruk dat hij Wendy op een afstand probeert te houden. Hij vond het precies niet zo'n goed idee dat zij hem af en toe een bezoekje zou komen brengen...
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Sinds zijn Stefanie heeft Toon geen echte serieuze relaties meer gehad.. en Wendy.. Ik weet niet zo goed of hij haar echt graag ziet, dat hij haar wel graag heeft maar niet meer dan dat.. want volgens mij ligt zijn hart nog steeds bij Judith. Dat kan toch moeilijk van de ene op de andere dag voorbij zijn.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

-
Lazylady
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Maar natuurlijk, ze laten hem eerst een beetje babysitten en dan peter natuurlijk en dat allemaal terwijl Wendy Tom uitnodigt voor een etentje, met de partners natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

zou er echt een wissel van komen? Toon met Judith? Eerlijk gezegd ik hoop van niet!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik kan niet volgen...Caligula schreef:Maar natuurlijk, ze laten hem eerst een beetje babysitten en dan peter natuurlijk en dat allemaal terwijl Wendy Tom uitnodigt voor een etentje, met de partners natuurlijk.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik ben bijna compleet gesmolten : Toon met dat babytje : SUPER ! Hij spreekt er ook tegen zoals tegen een volwassene : zoooo mooi en plezierig tegelijk !Lazylady schreef:Ik had dat zien aankomen, maar Toontje zelf precies niet!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Moet zeggen dat ik het ook erg lief en aandoenlijk vond allemaal, ook de manier waarop ze hem vroegen om peter te worden van Hannah. Leuke TV...nounake schreef:Ik ben bijna compleet gesmolten : Toon met dat babytje : SUPER ! Hij spreekt er ook tegen zoals tegen een volwassene : zoooo mooi en plezierig tegelijk !Lazylady schreef:Ik had dat zien aankomen, maar Toontje zelf precies niet!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Je mag Toon echt niet onderschatten want tussendoor had hij ook nog oog voor de condoom van Bob. Ik weet niet of hij de vervaldatum heeft gecheckt.
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Hier ook volledig gesmoltennounake schreef:Ik ben bijna compleet gesmolten : Toon met dat babytje : SUPER ! Hij spreekt er ook tegen zoals tegen een volwassene : zoooo mooi en plezierig tegelijk !Lazylady schreef:Ik had dat zien aankomen, maar Toontje zelf precies niet!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Tsssss wat een situatie zeg! Is Tom nou de enige die het niet ongemakkelijk vond?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

En wat dan gezegd van de "toiletscene" tussen Toon en Judith. Moest dat nu echt?
0 x
Potentia Principatum