Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Ja,ik vind ook dat Peter het hier echt goed gedaan heeft (wel,ja) Dank u,Nancy;dag Nancy! En zal ik er aan toevoegen: dat allemaal onder het goedkeurend oog van Femke.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Femke wil iets "spannends" en Peter zit automobiel te lezen. Valt wel te combineren dacht ik zo.
0 x
Potentia Principatum
-
fazou
- Nog geen rang
Hij was wel aan het wachten hé! Zijn madam was nog niet klaar met werken. Dus moest hij wel ergens zijn tijd mee doden 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Heu...ik heb alleen maar gezegd dat spannend en automobiel wel te combineren viel...fazou schreef:Hij was wel aan het wachten hé! Zijn madam was nog niet klaar met werken. Dus moest hij wel ergens zijn tijd mee doden
Ik heb trouwens gezien dat Peter na BMW,Peugeot nu met Mercedes rijdt. Sponsoring denk ik....
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,als Peter een idee in zijn kopke heeft zit het niet ergens anders! Hij zou toch beter naar zijn vrouwke luisteren denk ik. Die heeft het hier wel bij het rechte eind.
0 x
Potentia Principatum
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Wat ik vooral vreemd vind, als die manden 150 euro (!) per stuk kosten. is dat ze daar onbeheerd op een tafel staan...
Ik zou dan eerder een een foto leggen met een beschrijving...
Persoonlijk vind ik dat ook duur voor een geschenkmand. Dat geef je toch niet aan iedereen, zelf niet met kerst, zo een duur cadeau.
Ik snap Peter wel dat hij wil dat de mand betaald wordt. Maar tja, zo wordt het conflict weer helemaal aangewakkerd natuurlijk.
Natuurlijk ook niet zo snugger van Peggy om die mand zomaar mee te graaien, dat had ze kunnen weten dat dat zou uitkomen...
Persoonlijk vind ik dat ook duur voor een geschenkmand. Dat geef je toch niet aan iedereen, zelf niet met kerst, zo een duur cadeau.
Ik snap Peter wel dat hij wil dat de mand betaald wordt. Maar tja, zo wordt het conflict weer helemaal aangewakkerd natuurlijk.
Natuurlijk ook niet zo snugger van Peggy om die mand zomaar mee te graaien, dat had ze kunnen weten dat dat zou uitkomen...
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Misschien moet Peter eens een bezoekje brengen aan Toon, en hem vragen of hij niet het uithangbord wil zijn van de tevreden klant. Dan kan hij beginnen om een mand vol streekproducten samen te stellen voor zieke patiënten. Alléz hup, nog een doelgroep erbij. *geeeeeeeeeeeuw*
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ok maar hij heeft wel gelijk : die mand werd gestolen . Maar 150€ zag ze er toch niet uit ....Caligula schreef:Tja,als Peter een idee in zijn kopke heeft zit het niet ergens anders! Hij zou toch beter naar zijn vrouwke luisteren denk ik. Die heeft het hier wel bij het rechte eind.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Hij heeft gelijk vind ik. Meteen dreigen met de politie is misschien wat overdreven maar ik vond het net heel goed gevonden van Peter om haar droogweg een factuur te geven. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik heb op mijn vroegere werk wel duurdere dingen zien voorbijkomen als 'zakenrelatie-geschenk'.Duimelijntje schreef:Wat ik vooral vreemd vind, als die manden 150 euro (!) per stuk kosten. is dat ze daar onbeheerd op een tafel staan...
Ik heb de mand niet van dichtbij gezien, maar met wat wijn en wat kazen zit je gauw aan een flink bedrag.nounake schreef:Ok maar hij heeft wel gelijk : die mand werd gestolen . Maar 150€ zag ze er toch niet uit ....
Eigenlijk vind ik het ook niet meer dan normaal dat Peggy die mand betaalt, ook heeft ze die niet gestolen, maar gewoon 'meegenomen'.
Maar meteen dreigen met de politie vond ik er ook wat over.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vond ik ook, hij drijft daarmee de dingen weer op de spits.
Van de andere kant doet Peggy dat ook door die mand gewoon mee te nemen zonder daarvan melding te maken, of bijvoorbeeld uit zichzelf aan te bieden dat ze dat ding wil betalen. Ik kan me voorstellen dat Peter dat ook niet pikt.
Hoe ze het daar ook wenden of keren: samenwerken gaat echt niet meer, van beide kanten uit bekeken niet. Zowel Peter als Peggy kunnen zich blijkbaar niet boven het verleden zetten...
Van de andere kant doet Peggy dat ook door die mand gewoon mee te nemen zonder daarvan melding te maken, of bijvoorbeeld uit zichzelf aan te bieden dat ze dat ding wil betalen. Ik kan me voorstellen dat Peter dat ook niet pikt.
Hoe ze het daar ook wenden of keren: samenwerken gaat echt niet meer, van beide kanten uit bekeken niet. Zowel Peter als Peggy kunnen zich blijkbaar niet boven het verleden zetten...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Volledig akkoord. Van beide kanten pesten en uitdagen, zo kun je geen zaken doen.Christel schreef:Hoe ze het daar ook wenden of keren: samenwerken gaat echt niet meer, van beide kanten uit bekeken niet. Zowel Peter als Peggy kunnen zich blijkbaar niet boven het verleden zetten...
Peggy gaat over de schreef door zo'n mandje mee te nemen, Peter presenteert haar de factuur,terecht maar moet ook niet met de Politie afkomen. Peter,luister eens naar uw vrouwtje man!
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Peter tegen Tom: Helène is van de aardbol verdwenen. Kon hij niet beter zeggen vind ik.
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
eergisteren toen Peter zijn flat binnenkwam en keek naar de naakte kerstboom waarop Femke zei "hij heeft een mooie buik (de boom hé
) dacht ik : o neen, hij zal weer beginnen zagen over een tweede kleine.
Maar
momenteel heeft hij een andere kattin te geselen 
0 x