Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Soapseut
x 435

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Bericht door Soapseut »

Afgaand op dit magere topic over Tim is het wel duidelijk dat er niemand van hem wakker ligt... Wat doet die jongen nog in Thuis?
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Soapseut schreef:Afgaand op dit magere topic over Tim is het wel duidelijk dat er niemand van hem wakker ligt... Wat doet die jongen nog in Thuis?
Hetzelfde als Leo/Jenny/Adil/Jens/Olivia/Lena

voor bladvullig spelen.

Maar hij is nog jong, dus ik denk dat hij wel verwikkeld zal geraken en wat schandaaltjes.
Jenny daarentegen, wordt er gewoon ingelaten omdat ze van bij het begin bij was.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik hoop dat hij nog verwikkeld geraakt in verhaallijnen. Ik snap Tim niet zo goed. DIe heeft in feite meer dan genoeg verhaallijn, destijds met Femke en de zwangerschap en haar celstraf en het feit dat ze hem verliet voor Peter. Nu weer met Sam. Hij heeft zendtijd genoeg... en toch dringt Tim niet door bij mij. Alsof hij er niet echt bij is.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tim is een kalme, stabiele man die nooit echt uitgesproken of extreem reageert, wat er ook voorvalt. Hij wordt hooguit wat boos, is hooguit wat verongelijkt, maar dat zakt na verloop van tijd weer zonder dat het hem vervelende of gemene streken uit laat halen.
Dat is voor mij de reden dat ik hem wel heel erg mag (zijn persoonlijkheid ligt volgens mij het dichtste bij de werkelijkheid omdat die zonder excessen is), maar er tegelijkertijd voor zorgt dat de gebeurtenissen rond zijn persoon bij mij ook niet echt blijven hangen. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Je hebt wel gelijk hoor Christel. Er is juist een ding dat me dwars zit met hem: waarom goed wetende wat hij deed heeft hij Femke naar de gevangenis gestuurd? Zeg me niet dat het zijn plicht was hé, dat was wraak.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Je hebt wel gelijk hoor Christel. Er is juist een ding dat me dwars zit met hem: waarom goed wetende wat hij deed heeft hij Femke naar de gevangenis gestuurd? Zeg me niet dat het zijn plicht was hé, dat was wraak.
Ja, dat WAS wraak en dat IS verleden tijd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het was vast wel wraak, maar zwart/wit gezien eigenlijk ook zijn plicht en daarbij nog eens te begrijpen ook. Het is niet dat hij Femke er toen bijgelapt heeft met een leugen of zo, hoe rot ze hem ook behandeld heeft.
Tim kan wel kwaad worden natuurlijk, het is ook maar een mens... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:a, dat WAS wraak en dat IS verleden tijd.
Dat doet er niet aan toe. Het zegt alleen maar dat het personage Tim ook andere dan mooie gevoelens kan hebben en dat het verleden tijd is kan me geen barst schelen, het is wel gebeurd en hij heeft het kunnen wegsteken onder het mom van plicht.
En nu kun je natuurlijk ook nog onder verleden tijd zetten wat gisteren is gebeurd.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
ikke schreef:a, dat WAS wraak en dat IS verleden tijd.
Dat doet er niet aan toe. Het zegt alleen maar dat het personage Tim ook andere dan mooie gevoelens kan hebben en dat het verleden tijd is kan me geen barst schelen, het is wel gebeurd en hij heeft het kunnen wegsteken onder het mom van plicht.
En nu kun je natuurlijk ook nog onder verleden tijd zetten wat gisteren is gebeurd.
Nee, ik heb gisteren niet kunnen kijken.
En ja, wat gebeurd is, is gebeurd. Tim had er achteraf toch wel een beetje spijt van, of heb ik het mis?
'k Denk niet dat hij dat nog eens zou doen, alleszins niet met Sam, die zou het hem nooit vergeven, denk ik
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zoals je zegt: wat gebeurd is is gebeurd en dat schept ook een beetje licht op zijn karakter. That's it.
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Hij is gewoon niet karikaturaal/stereotiep genoeg om te kunnen boeien.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik vroeg me dat nu onlangs af >> hebben we ooit al een familielid van Tim gezien in Thuis?
Enkel z'n zus is eens ter sprake gekomen, maar die hebben we nog nooit gezien.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Tim die zo graag kinderen wil en die dan flauwvalt tijdens de bevalling :lol:
Maar desondanks, proficiat Tim en Sam met de geboorte van Hannah :) ik hoop voor hen dat alles goedkomt
lord F. schreef:hebben we ooit al een familielid van Tim gezien in Thuis?
Enkel z'n zus is eens ter sprake gekomen, maar die hebben we nog nooit gezien.
Ik denk niet dat er ooit een familielid van Tim in beeld is geweest. Het enige familielid dat we kennen is inderdaad zijn zus Lindsay, die evenwel nooit in beeld is geweest.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Het zal ook wel dubbel zijn voor Tim : op het moment dat zijn dochter geboren wordt overlijdt zijn beste vriend :cry:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarom valt die nou flauw? Dat vind ik toch een beetje een mislukt cliché
0 x
Plaats reactie