Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Judith ! Wat kan die rondlopen als een triestige plant ! Zelfs als haar dochter vermist werd kon ze nog iets opgewekter zijn ....
0 x
-
- Nog geen rang
Ik nomineer Bobke voor een lap! Van een volwassen man verwacht ik niet dat hij kinderachtig wegloopt na een kus.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
En ik nomineer ook Peter (sorry om in herhaling te vallen!!!) We weten al dat je de strijdbijl met Peggy niet kan begraven,
maar je moet Renzo met jouw kinderachtigheden niet lastig vallen.
En hij weet hoogstwaarschijnlijk écht niets af van diene mand.
maar je moet Renzo met jouw kinderachtigheden niet lastig vallen.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5
Hij is blijkbaar een zeer timide man vooral als het om vrouwen gaat. Ik zou Jana,als ze het wil, eerder aanraden om het heft (figuurlijk) in handen te nemen.eva123 schreef:Ik nomineer Bobke voor een lap! Van een volwassen man verwacht ik niet dat hij kinderachtig wegloopt na een kus.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Lena, met haar druk-druk-druk, haar New York, haar sollicitaties, haar baan en haar deadlines, en alles gaat vóór Jens. Ik snap die Jens ook niet.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Olivia. Van een lerares in spe verwacht ik toch een beetje meer creativiteit & artistiek talent dan dat lelijk "kerstmobiel"
in huis. Moeten we nu wéér op die lelijke kapstokken kijken.
in huis. Moeten we nu wéér op die lelijke kapstokken kijken.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nee,Jens begrijp ik niet goed. Wat ik nu wel beter begrijp is waarom Lena's huwelijk is spaak gelopen!jessie V. schreef:Lena, met haar druk-druk-druk, haar New York, haar sollicitaties, haar baan en haar deadlines, en alles gaat vóór Jens. Ik snap die Jens ook niet.
Een lapje erbij voor Lena.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Van mij krijgt Lena er ook een. Als ze haar baan zo belangrijk vindt dat Jens er blijkbaar helemaal voor spek en bonen bijloopt, dan vraag ik me echt af waarom ze hun relatie nog in stand houdt. Alles gaat inderdaad voor hem, en hij moet dat keer op keer maar gewoon begrijpen.
Daarom ook een lapje voor Jens, en wel voor die blinde adoratie van hem. Ik snap niet wat hij in Lena ziet eigenlijk... Als ze al bij hem in de buurt is, dan keurt ze hem amper een blik waardig en een beetje begrip of rekening-houden-met moet hij ook al niet verwachten. Het is duidelijk eenrichtingverkeer tussen die 2...

Daarom ook een lapje voor Jens, en wel voor die blinde adoratie van hem. Ik snap niet wat hij in Lena ziet eigenlijk... Als ze al bij hem in de buurt is, dan keurt ze hem amper een blik waardig en een beetje begrip of rekening-houden-met moet hij ook al niet verwachten. Het is duidelijk eenrichtingverkeer tussen die 2...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Blijkbaar wist hij het dus wel.hannanaske schreef:En ik nomineer ook Peter (sorry om in herhaling te vallen!!!) We weten al dat je de strijdbijl met Peggy niet kan begraven,
maar je moet Renzo met jouw kinderachtigheden niet lastig vallen.![]()

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Sinds vandaag wel ja!lord F. schreef:Blijkbaar wist hij het dus wel.hannanaske schreef:En ik nomineer ook Peter (sorry om in herhaling te vallen!!!) We weten al dat je de strijdbijl met Peggy niet kan begraven,
maar je moet Renzo met jouw kinderachtigheden niet lastig vallen.![]()

0 x
-
- Poster rang 5
William! Dat hij blijkbaar zo dom is om Helene niet te vermoorden. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad! Wel een heel oplichtersplan uitdokteren en ten uitvoer brengen, maar dan niet slim genoeg zijn om gewoon eventjes haar hartslag te controleren voordat hij haar met auto en al in het water parkeerde...lord F. schreef:William! Dat hij blijkbaar zo dom is om Helene niet te vermoorden.

Lapje erbij van mij!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
En van mij een lap erbovenop.
Als hij even had gewacht, had hij Hélène toch terug boven water moeten zien komen?
Maar meneer had geen geduld blijkbaar.
Als hij even had gewacht, had hij Hélène toch terug boven water moeten zien komen?

Maar meneer had geen geduld blijkbaar.
0 x
-
- Poster rang 5
Klinkt nu al helemaal fout, maat zelfs als hij haar gewurgd had ofzo was er nog niks dat in zijn richting zou doen denken.Christel schreef:Inderdaad! Wel een heel oplichtersplan uitdokteren en ten uitvoer brengen, maar dan niet slim genoeg zijn om gewoon eventjes haar hartslag te controleren voordat hij haar met auto en al in het water parkeerde...lord F. schreef:William! Dat hij blijkbaar zo dom is om Helene niet te vermoorden.![]()
Lapje erbij van mij!

Hij krijgt alleszins een prijs voor één van de domste slechteriken uit Thuis.

0 x
- Wolverine
- Nog geen rang
Peter. Wat een obsessieve, agressieve controlefreak. Al heeft die zelf er ook al een kleintje teruggekregen.
Ik hoop dat Peggy hem voor een ultimatum stelt: ofwel dient ze klacht in en ofwel tekent hij een officieel document waarin hij verklaart dat Peggy niet buitengezet wordt in de Zus & Zo.
Ik hoop dat Peggy hem voor een ultimatum stelt: ofwel dient ze klacht in en ofwel tekent hij een officieel document waarin hij verklaart dat Peggy niet buitengezet wordt in de Zus & Zo.
0 x