uitspraken Hoeyberghs - Tina Maerevoet vogelschrik

Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

uitspraken Hoeyberghs - Tina Maerevoet vogelschrik

Bericht door Djenner »

Wat vinden jullie van de uitspraken die Jeff Hoeyberghs heeft gedaan? Dat hij debat wil openen rond alleenstaande moeders begrijp ik nog, maar dan zeggen dat zo'n vogelschrik niet aan een man raakt, is erover. Ik heb haar toch nooit als een vogelschrik aanzien.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Re: uitspraken Hoeyberghs - Tina Maerevoet vogelschrik

Bericht door Duimelijntje »

Djenner schreef:Wat vinden jullie van de uitspraken die Jeff Hoeyberghs heeft gedaan? Dat hij debat wil openen rond alleenstaande moeders begrijp ik nog, maar dan zeggen dat zo'n vogelschrik niet aan een man raakt, is erover. Ik heb haar toch nooit als een vogelschrik aanzien.
Ik vond zijn uitspraken ook ronduit grof. Misschien is de man zelfs niet waard dat hij reactie krijgt :-)
Zijn standpunten over alleenstaande ouders kan ik nog wat begrijpen, maar er is geen reden om zo grof te gaan worden.
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Echt afschuwelijk dat zo'n ontzettend lelijke en vervelende man zo'n uitspraken doet over een vrouw! :boo: Mannen denken toch echt altijd dat ze vrouwen kunnen veroordelen op hun uiterlijk en keuzes, bah!!
En het is ieders persoonlijke keuze of je een kind wilt en op welke manier! Als je een goed sociaal netwerk hebt, kan je perfect een kind alleen opvoeden. Nah, dat moest er effe af!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Jeff Hoeyberghs is een man die op tijd en stond aandacht nodig heeft - veel aandacht.
We hebben wat gemeenschappelijke vrienden op FB, dus zie ik wel eens wat voorbijkomen als 1 van mijn vrienden reageert op een status van hem.
Gewoonlijk zijn die het lezen niet waard - zo'n man verdient eigenlijk geen apart topic hier. :mrgreen:

Dat hij zo'n uitspraken doet over Tina zegt meer over hem dan over haar.
Ook al ben ik helemaal geen fan van Tina (om diverse redenen), toch is dit er dik over.

Wat alleenstaande ouders betreft: ik zou wel eens willen weten hoe Jeffke dan denkt over kinderen die noodgedwongen in een gewelddadig milieu opgroeien, of ergens waar elke dag ruzie is?
Want zo'n situaties zouden veel meer voorkomen als mensen niet meer scheiden/uiteen gaan als het echt niet meer gaat. :whistle:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Als dit zijn strategie is om nieuwe klanten te ronselen voor zijn plastische chirurgie, stel ik mij serieus vragen over de scroll-lengte van zijn klantenbestand. Waarschijnlijk zijn het er zo weinig dat hij deze oproep doet. :lol:

En kinderen opvoeden vind ik eerder een plicht dan een recht (niet dat een vrouw kinderen MOET hebben voor alle duidelijkheid. Als je liever kinderloos blijft vind ik dat dik oké. Ik neem aan dat jullie wel weten wat ik bedoel)
Een plicht dat Hoeyberghs naar 't schijnt ook niet vervult, dus 't is wel de goeien die 't zegt. NOT!!!! :thumbdown:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Ik ben M en kan door omstandigheden geen kind opvoeden in het klassieke patroon, mama, papa, kindje, maar mocht een vrouw met wie het klikt me vragen om samen een kind te krijgen en we hebben dezelfde visie op opvoeding, dan zal ik er zeker voor gaan. Wat ik belangrijk vind, is dat een kind zijn beide ouders kent ( als dat mogelijk is want soms zijn de ouders overleden). Ik zou niet het kind willen zijn van een anonieme donor en daar heb ik wel problemen mee, maar over anoniem donorschap heeft Tina het niet eens gehad, misschien zou ze dan gewoon een goede vriend nemen die het kind wel kent en ziet.
Dat die Jeff dan begint van: zo'n vogelschrik raakt niet aan een relatie, dan denk ik: ik ken pakken vogelschrikken die wel een relatie hebben.
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Djenner schreef:Ik ben M
Wat bedoel je daarmee?
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik weet een heel lelijk woord voor mensen zoals die Hoeyberghs. Maar dat ga ik hier niet neerschrijven, want dan word ik voor het leven geschorst :razz:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik heb ooit één keer gekeken/geluisterd naar een programma waarin hij aan 't woord was.
Hij mag er zijn... de ***zijn er immers ook. Wie de spreuk niet kent, mag er mij in ee pb om vragen. :mrgreen:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Seraph schreef:
Djenner schreef:Ik ben M
Wat bedoel je daarmee?
M van Man
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik ken Jef Hoeyberghs en hij heeft heus wel klanten genoeg hoor. Dat is zijn probleem niet, zijn probleem is dat hij wil dat iedereen het weet en dat iedereen hem bewondert. De man is altijd zo geweest. Hij wil het imago van de vrouw bepalen en Tina past daar blijkbaar niet in.
Nu wat de rest betreft kies ik nog altijd voor het klassieke gezin man-vrouw-kind. Vreselijk ouderwets hé, maar ja wat wil je.
Biologie en de natuur hebben altijd het laatste woord en als je dat wil veranderen, be my guest.
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als ik eksters, spreeuwen en bosduiven van mijn zaaiveld zou willen houden, zou ik eerder de Jeff dan Tina als vogelverschrikker gebruiken. Gegarandeerd een grotere oogst. :wave:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
OhMyGod
Nog geen rang

Bericht door OhMyGod »

Ik denk dat ik de reden ken van zijn commentaar over alleenstaande vrouwen. Hij heeft blijkbaar sinds de scheiding met zijn vrouw geen contact meer met zijn kinderen. Ze hebben blijkbaar ook beide hun achternaam verandert naar die van hun moeder. Ik denk dat die man met veel rancune zit... Ik vind het in ieder geval zielig.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Prieeltje schreef:Echt afschuwelijk dat zo'n ontzettend lelijke en vervelende man zo'n uitspraken doet over een vrouw! :boo: Mannen denken toch echt altijd dat ze vrouwen kunnen veroordelen op hun uiterlijk en keuzes, bah!!
En het is ieders persoonlijke keuze of je een kind wilt en op welke manier! Als je een goed sociaal netwerk hebt, kan je perfect een kind alleen opvoeden. Nah, dat moest er effe af!
Het is nu toch echt niet nodig om die uitspraken en denkwijzen van die ene onverlaat te veralgemenen naar alle mannen. :naughty: :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De vraag is: waarom doet deze man het nog altijd bij zoveel vrouwen? Kun je me daar een antwoord op geven?
0 x
Potentia Principatum
Gesloten