Crackers schreef:Merci nog is

Crackers schreef:Merci nog is
Captain Cuckoo schreef:Crackers schreef:Merci nog isMeester, meester, Crackers doet héél off-topic!!!
Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt wie dan ook op dit forum te pesten, maar als een sporadisch snuifje fun tussen al die kritiek een misdaad is: GUILTY !ikke schreef:Dit vind ik thuisforummoddies pesten!Captain Cuckoo schreef:Crackers schreef:Merci nog isMeester, meester, Crackers doet héél off-topic!!!
![]()
![]()
en nee, ik ben geen moddie, maar ik ben wel moddie geweest en weet dus heel goed hoe dergelijk gezever overkomt.
Moddies doen hun best om dit forum in orde te houden en dergelijke sneren zijn echt niet leuk!
Ja, ik ging hier nu ook heel erg off-topic, maar niet om sneren te geven naar mensen die hun vrijwilligerswerk goed willen doen.
Je kunt toch zeveren via pb's??? Daar zul je niet op de vingers getikt worden.
Jana toonde nog maar eens dat ze bij wijlen een echte puber is. Zou dat aanstekelijk zijn, misschien?![]()
![]()
![]()
WAAG HET NIET,Hé?!Caligula schreef:Onze enige bekommernis in dit topic is het psychisch en fysiek welzijn van Jana uiteraard.![]()
Ik noteer dat ze steeds maar smst naar Bob. Dat is geen speculatie, geen spoiler, dat is een feit.
Nu wat de fun betreft, Captain Cuckoo kan ik mss je mede-misdadiger zijn.
Met mijn welgemeende excuses omdat ik per ongeluk het bericht (pb) aan C, hier postte.Suske schreef:Hoe moeilijk kan het zijn om ontopic te blijven?
Er is een speciaal subforum voor dit soort 'fun'.
Dat smaken verschillen, blijkt maar weer.
Dat moet je hier aan Jana vragen!Caligula schreef:Enne...what about Bob? Zijn tf moet ongeveer wel aan het gloeien zijn van al die smsjes.
Mode? Dat is vrij wel de gewoonte waar ik vandaan kom.flodderke schreef:Is het van tegenwoordig mode dat meisjes elkaar aanspreken als venten ?
Jana tegen Olivia : "durf ni hè maat" "hoefkes stop et" "allez gast" . Wat een stoer gedoe, die gast en die maat. Maar misschien is dit wel mode nu ?