Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
- Sans
- Poster rang 1
Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
Ik dacht eerst dat hij het niet zou durven vragen.. Het was idd een beetje aarzelend (denk dat hij trouwens al wat basis pasjes aan het uitleggen was..) maar het is een begin. Ik vond trouwens de tango van Bob & Mayra wel meevallen, maar het ontbrak zeker wat aan 'vuurwerk'. Het is ook niet zo simpel om een spectaculaire tango te dansen.. Mayra is geen pro ondanks haar dansverleden, en Bob zelf is ook maar semi professioneel? Ik verwachtte nu niet direct iets van een superhoog niveau. Het duurt een hele tijd om zoiets aangeleerd te krijgen.
0 x
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
Aan haar gezicht te zien beviel haar dat wel.Caligula schreef:Zo doet onze Bob toch nog een ( iets aarzelend weliswaar) dansje met Jana. Wel geen Tango uiteraard, nog wat te vroeg.
Benieuwd of er tussen die twee niks meer gaat gebeuren...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Maar de Tango van Bob en Mayra was technisch ok, enfin de 30 seconden die we gezien hebben, en uiteraard te vergelijken met het geklungel van Ann en Paulien. Maar vuur zat er niet in idd, dat moet ofwel professional zijn ofwel een echt koppel.
Nu weet ik niet of Bob Tango gaat leren aan Jana, alhoewel denk ik zo mss toch wel beter dan het rijexamen.
Nu weet ik niet of Bob Tango gaat leren aan Jana, alhoewel denk ik zo mss toch wel beter dan het rijexamen.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Wegens milde bui: de kledij en de houding van Bob en Mayra was wel statisch okee. Dat had vermoedelijk erg mooie foto's opgeleverd als Paulien zich daarmee had bezig gehouden in plaats van met Ann te stuntelen.Caligula schreef:Maar de Tango van Bob en Mayra was technisch ok, enfin de 30 seconden die we gezien hebben, en uiteraard te vergelijken met het geklungel van Ann en Paulien. Maar vuur zat er niet in idd, dat moet ofwel professional zijn ofwel een echt koppel.
0 x
-
- x 435
Ik vond het leren dansen van Bob aan Jana stukken geloofwaardiger en leuker dan het rij-examen!
Daar mag wat mij betreft zeker een vervolg aan gedanst worden.
Daar mag wat mij betreft zeker een vervolg aan gedanst worden.
0 x
-
- Poster rang 2
-
- Poster rang 5
Toch een beetje een raar geschreven personage. Dus als hij naar een feestje gaat probeert hij zich zo stijf/kleurloos mogelijk voor te doen, maar als ze hem vragen om tango te dansen wordt het plots een womanizer.
Nog iemand hier die op een onbewaakt moment aan Clark Dent/Superman moest denken?
Nog iemand hier die op een onbewaakt moment aan Clark Dent/Superman moest denken?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Of aan Jekyll and Hyde?lord F. schreef:Toch een beetje een raar geschreven personage. Dus als hij naar een feestje gaat probeert hij zich zo stijf/kleurloos mogelijk voor te doen, maar als ze hem vragen om tango te dansen wordt het plots een womanizer.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ho, jij denkt dat hij ergens een verborgen agenda heeft? Dat hij het op Mayra/Jana gemund heeft en dat hij nu terwijl hij met zijn aerodynamica boeken bezig is nog andere plannen heeft?lord F. schreef:Toch een beetje een raar geschreven personage. Dus als hij naar een feestje gaat probeert hij zich zo stijf/kleurloos mogelijk voor te doen, maar als ze hem vragen om tango te dansen wordt het plots een womanizer.
Ik zou eerder zeggen dan dat het op een Batman story lijkt. De vraag is dan: Wie is Catwoman?
Moderator bericht:
Superman, Jekyll & Hyde, Batman, Catwoman...
Dit is nog steeds het topic van Bob Sleeckx en van niemand anders.

Dit is nog steeds het topic van Bob Sleeckx en van niemand anders.

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Zeg... ik bedacht me net iets. Toen hij naar het verjaardagsfeest van Jana kwam, danste hij alsof hij een stok in zijn g*t had zitten. Achteraf blijkt dat hij een volleerd tangodanser is. Op zich klopt dat niet. Je kan dansen of je kan het niet. ALs je tango kan dansen, kan je ook wel wat mee bewegen op andere soorten muziek.
Zo'n tegenstrijdigheid kan in feite niet. Dat is dan toch manipulatief?
Zo'n tegenstrijdigheid kan in feite niet. Dat is dan toch manipulatief?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Soapseut, ik denk dat je het verkeerd ziet. Onze Bob komt in het begin idd ietwat vreemd over maar gaandeweg leren we hem een beetje kennen. Rij examens, tja... hij is dan gevoelig voor vrouwelijk schoon zeker? Aerodynamica zeker wel, en dan...Tango. Tja wat is daar nu mis mee? Dat is blijkbaar zijn hobby, toch wel mooi? Ik zie daar echt geen manipulatie in. Ik had behalve mijn heel serieuse studies ook wel een hobby hé.
Ik zal niet zeggen wat. Het toont alleen maar dat de man wel iets meer in zijn mars heeft dan droogstoppel spelen.
Ik zal niet zeggen wat. Het toont alleen maar dat de man wel iets meer in zijn mars heeft dan droogstoppel spelen.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Hij vond het toch interessant dat Adil danst zonder 'vaste patronen', waardoor men laat uitschijnen dat Bob het enkel kan met vaste patronen (de tango), wat zou verklaren waarom hij danst met een stok in zijn gat als er geen vaste patronen zijn.
0 x
-
- x 435
Dat maakt hem toch nog niet een manipulator? Ik heb iemand gekend die heel goed kon dansen, maar hij moest eerst gezegd worden welke dans het was... Wals, polka of mars...flodderke schreef:Hij vond het toch interessant dat Adil danst zonder 'vaste patronen', waardoor men laat uitschijnen dat Bob het enkel kan met vaste patronen (de tango), wat zou verklaren waarom hij danst met een stok in zijn gat als er geen vaste patronen zijn.

0 x
-
- Poster rang 2
ik weet niet goed wat men bedoelt met manipulator. Blijkbaar is Bob toch een soort nerd, die enkel de dans kan dansen die hem is aangeleerd.
0 x
-
- x 435
Ja, dat kan best.flodderke schreef:ik weet niet goed wat men bedoelt met manipulator. Blijkbaar is Bob toch een soort nerd, die enkel de dans kan dansen die hem is aangeleerd.
0 x