Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!)

Gesloten
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!

Bericht door annekeHU »

Captain Cuckoo schreef:
Caligula schreef:Dat is waar maar van de andere kant heeft ze ook wel iets...pittigs en dat zint me dan weer wel. Niet zo een flauwe treesebees.
Op mijn alom geroemde schaal van trezebezigheid heeft Wendy 1 en Ann 9,5 :whistle:
alom geroemd??? Volgens mij is het de eerste keer dat die schaal hier vernoemd wordt! Moderator bericht:
Kunnen we dan nu weer terug (ontopic) gaan naar de speculaties? ;)
:text-thankyouyellow:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Waar zou Kaat verblijven? ( ik denk toch wel dat we zeker mogen zijn dat het personage weldra wordt geïntroduceerd). Kan me niet voorstellen dat ze meteen welkom is bij Frank.
Moderator bericht:
Gedeelte van bericht verwijderd.

Geen spoilers in deze topics :!:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

annekeHU schreef:alom geroemd??? Volgens mij is het de eerste keer dat die schaal hier vernoemd wordt!
Ja dat komt omdat naar ik verneem deze schaal pas geïntroduceerd is na uitgebreid onderzoek met uiteraard o.a Captain Cuckoo als een van de voornaamste onderzoekers.
En ik moet zeggen dat deze nieuwe schaal meteen raak is.
Wendy 1
Ann 9,5
Ik zou zelfs Jana een 9 geven,akkoord?
Dus is hier mijn speculatie (want daar gaat het hierom,niet vergeten) dat ons Wendy nog spetterende dingen gaat laten zien, Ann en Jana daarentegen...
0 x
Potentia Principatum
De blauwe spoeling
Nog geen rang

Bericht door De blauwe spoeling »

Caligula schreef:Dat is waar maar van de andere kant heeft ze ook wel iets...pittigs en dat zint me dan weer wel. Niet zo een flauwe treesebees.
Inderdaad, het enige type dat 'n mannenrug met haar nagels open legt. Gelukkig zijn er gelnagels op de markt gebracht. :lol:
Moderator bericht:
En de speculatie in dit bericht is :?: :?: :?:
Graag ontopic blijven :!:

:text-thankyouyellow:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat de speculatie is dat Wendy haar vaardigheden nog verder gaat tonen. Dat is toch wel speculatief,ja?
@ De blauwe spoeling: Groot gelijk, het doet een beetje zeer achteraf,maar goed, moet je tegen kunnen hé! Geinnagels vind ik maar niks! Ik geloof ook niet dat Wendy geinnagels heeft. Puur natuur denk ik.

Moderator bericht:
Voor postings die niets met Thuis te maken hebben, is er het Offtopic/Zeverforum ;)
En dan nu terug naar de speculaties :yup:
0 x
Potentia Principatum
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics!
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Misschien is er wel een kans voor Veerle en Waldek ?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

flodderke schreef:Misschien is er wel een kans voor Veerle en Waldek ?
Heeft die Veerle dan geen man of heb ik iets gemist?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

De echtgenoot van Veerle was reeds overleden , voor Sam en Veerle in Thuis kwamen.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik zie Waldek nog een hartaanval krijgen:
1) bezoekje bij dokter an en blijkt een te hoge bloeddruk te hebben
2) begint na jaren van stilte in het sportgebied ook te fietsen (en zal er misschien mee overdrijven)
3) er wordt regelmatig gezegd dat hij toch maar eens naar de cardioloog moet gaan...
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Summer85 schreef:Ik zie Waldek nog een hartaanval krijgen:
1) bezoekje bij dokter an en blijkt een te hoge bloeddruk te hebben
2) begint na jaren van stilte in het sportgebied ook te fietsen (en zal er misschien mee overdrijven)
3) er wordt regelmatig gezegd dat hij toch maar eens naar de cardioloog moet gaan...
dit zou wel eens kunnen. En dan wordt hij gereanimeerd door een mooie vrouw. Wie dat wordt weet ik nog niet.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Waldek gereanimeerd door een mooie vrouw... En wie dat is, weet Flodderke nog niet :D Ik denk, maar ik ben niet zeker hé, maar ik denk Charité. Die nadien op aanmoedigen van Ann een examen zal afleggen om als verpleegster aan de slag te kunnen in de uitgebreide groepspraktijk.

De groepspraktijk gaat uitgebreid worden met een knappe dokter, een psycholoog (Jana) en een verpleegster (Charité). Die dokter wordt Bob, want die is op zijn 14 al afgestudeerd als Dermatoloog (en hij heeft een IQ van 256 en is lid van Mensa). Jana kan haar psycho-kunstjes in diezelfde praktijk dan testen op patiënten die aan verlaagd tarief proefkonijn mogen zijn bij haar.

Op een mooie dag valt Femke daar dan binnen met hevige darmkrampen, wat in werkelijkheid een bevalling blijkt te zijn.
Laatst gewijzigd door Soapseut op do 10 dec 2015, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Oh, dit alles zal nog gebeuren voor Kerstmis. Femke en Sam bevallen op dezelfde dag en de kinderen worden in het ziekenhuis verwisseld door Peggy, die daar op controle is voor haar ogen. Na haar ultieme wraak verdwijnt Peggy met de Noorderzon, om over onbepaalde tijd terug te keren en een bom tot ontploffing te brengen: de baby-switch.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Jammer, weel helemaal verkeerd. Sam bevalt gewoon normaal met Kerstmis zoals voorzien en Femke...welja ze is weer zwanger en ze weet het met Kerstmis natuurlijk. Jana frutselt meer en meer aan de knoopjes van Bob's hemden hij laat het gebeuren. Judith gaat Emma's brief afgeven aan Toon, en nee Wendy zit daar niet, die is bij Tom om over de laatste ontwikkelingen te praten over haar burengeschil en ja....dat loopt even uit tot Peter binnenkomt...
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

De kans dat Emma zich Hélène heeft ingebeeld is natuurlijk reëel, maar waarom ik denk dat het niet zo is, is simpelweg omdat ze er al de vinger opleggen dat het toch zeker wél zo moet zijn. (Thuis...) Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
0 x
Gesloten