Mark Willems
- Sans
- Poster rang 1
-
- Poster rang 5
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
allez, dien acteur is content dat hij eindelijk eens een andere rol mag spelen in Thuis.nounake schreef:Bah ...ik ben hem zoooo kotsbeu ! Zouden ze die niet voor een jaartje of langer naar een revalidatie in Zwitserland kunnen sturen ?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Re: Mark Willems
Idd. Ik kan er niets aan doen, maar ik lig telkens plat van't lachen als ik hem zo bezig zie.lord F. schreef:allez, dien acteur is content dat hij eindelijk eens een andere rol mag spelen in Thuis.nounake schreef:Bah ...ik ben hem zoooo kotsbeu ! Zouden ze die niet voor een jaartje of langer naar een revalidatie in Zwitserland kunnen sturen ?

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Snap ik helemaal! Sinds Luc zich in zijn huidige toestand bevindt, begin ik hem stilaan, en voor het eerst, grappig te vinden. Eindelijk kan die kerel zich nu eens ongestoord volledig laten gaan.hannanaske schreef:Idd. Ik kan er niets aan doen, maar ik lig telkens plat van't lachen als ik hem zo bezig zie.lord F. schreef:allez, dien acteur is content dat hij eindelijk eens een andere rol mag spelen in Thuis.nounake schreef:Bah ...ik ben hem zoooo kotsbeu ! Zouden ze die niet voor een jaartje of langer naar een revalidatie in Zwitserland kunnen sturen ?

0 x
-
- Poster rang 5
Vraag me af hoe z'n dialogen momenteel op papier staan. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 2
-
- x 435
Vind je? Voor mij neemt hij, als hij in beeld komt, nog altijd veel plaats in... (teveel)Omega schreef:Hij heeft wel een heel kleine rol sinds dat incident.

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Tjah... dat komt door die rolstoel hé.ikke schreef:Vind je? Voor mij neemt hij, als hij in beeld komt, nog altijd veel plaats in... (teveel):mrgreen:Omega schreef:Hij heeft wel een heel kleine rol sinds dat incident.

Jammergenoeg mikte hij het netjes in zijn mond.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- x 435
Ik had het niet op de rolstoel. Met alle respect voor Marc.hannanaske schreef:Tjah... dat komt door die rolstoel hé.ikke schreef:Vind je? Voor mij neemt hij, als hij in beeld komt, nog altijd veel plaats in... (teveel):mrgreen:Omega schreef:Hij heeft wel een heel kleine rol sinds dat incident..
't Is maar dat het voor mij nog steeds tè ongeloofwaardig is dat hij(Luc) zijn zelfmoordpoging overleefde. Daarom schreef ik dat hij teveel plaats inneemt, hij had al lang wijlen moeten zijn. Soit. Ik vind het een goed acteur.
0 x
- Yvetje
- Poster rang 3
- x 193
- x 236
Omdat de recente berichten niet over Mark gingen, maar over de aanwezigheid van de acteurs in de Thuis-special, zijn ze verplaatst naar *dit topic*.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Nee, integendeel heel realistisch. Mensen met niet aangeboren hersenletsel verliezen remmingen, mensen waarbij het aangeboren is hebben die soms zelfs nooit gehad. In het echte leven komen hun reacties soms ook overdreven over maar daar kunnen ze niets aan doen, het is nu eenmaal deel van de aandoening en Marc geeft dit uitstekend weer.nounake schreef:Overacting !
0 x
- De blauwe spoeling
- Nog geen rang
Ik vind dat hij soms héél goed uit zijn woorden komt als hij meer moet zeggen, als hij weinig moet zeggen komt hij niet uit zijn woorden. Een aflevering duurt maar een goeie 20' het zou natuurlijk te gek zijn dat een halve aflevering benomen wordt door 2 zinnen van Luc.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532