Oude Koeien

Gesloten
De blauwe spoeling
Nog geen rang

Re: Oude Koeien

Bericht door De blauwe spoeling »

Dan had Sam Tim nooit leren kennen :nope: en was ze misschien zwanger van Toon. :yup:
Volgens mij is Sam maar in de serie gekomen nadat Guy er al uit was. :problem:
Als Guy den Tim den hoek om helpt (moet het voor aflevering 3240 zijn) gezien Guy dan langer gaat leven dan Tim en gezien Sam maar in afl. 3437 in de serie komt kan ze alleen zwanger geraken van Tim als ze kiest voor een een anonieme donor (IVF) die dan nog eens per ongeluk Tim zou geweest zijn.

Guy doet maar mee tot afl. 3240, Sam komt er pas in op afl. 3437. :whistle:
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

De blauwe spoeling schreef:Dan had Sam Tim nooit leren kennen :nope: en was ze misschien zwanger van Toon. :yup:
Als Guy den Tim den hoek om helpt (moet het voor aflevering 3240 zijn) gezien Guy dan langer gaat leven dan Tim en gezien Sam maar in afl. 3437 in de serie komt kan ze alleen zwanger geraken van Tim als ze kiest voor een een anonieme donor (IVF) die dan nog eens per ongeluk Tim zou geweest zijn.

Euh, misschien een domme vraag, maar is Guy gestorven? Zijn zelfmoordpoging is toch mislukt? Is die niet gewoon weg?
Ik weet het niet zo goed meer, en ik vroeg mij af of hij ooit wel of niet nog eens zou kunnen opduiken.
Welke andere slechterikken uit het verleden (= oude koeien om on topic te blijven) kunnen eigenlijk nog allemaal opduiken?
Danny is nu definitief uitgespeeld. Maar de voorgaande? Mike is ook dood natuurlijk
0 x
De blauwe spoeling
Nog geen rang

Bericht door De blauwe spoeling »

Het gaat hem in de discussie niet over Guy maar omdat Captain Cuckoo aangeeft dat: "Wanneer Tim de gijzeling van Guy niet overleefd mocht hebben dat Sam dan alleenstaande moeder was nu.
Captain Cuckoo schreef:Aan een kapstok in het dokterskabinet. Gelukkig kan super-Tim zich daarvan toch bevrijden. (anders was Sam nu een alleenstaande moeder :shhh: )
Wat ik probeer te vertellen is dat we Guy voor het laatst gezien hebben in aflevering 3240, mocht hij Tim vermoord hebben bij die gijzeling was het dus ten laatste in afl. 3240 geweest. Volg je?

Hoe kan Tim Sam dan nog zwanger maken als Sam maar op de proppen komt in afl. 3437 als Tim al dood mocht zijn voor afl. 3241? Dan was Tim minstens al 39 weken dood. Dan zouden beiden elkaar in de serie nooit zijn tegen gekomen. :roll:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Duimelijntje schreef:
De blauwe spoeling schreef:Dan had Sam Tim nooit leren kennen :nope: en was ze misschien zwanger van Toon. :yup:

Euh, misschien een domme vraag, maar is Guy gestorven? Zijn zelfmoordpoging is toch mislukt? Is die niet gewoon weg?
Ik weet het niet zo goed meer, en ik vroeg mij af of hij ooit wel of niet nog eens zou kunnen opduiken.
Welke andere slechterikken uit het verleden (= oude koeien om on topic te blijven) kunnen eigenlijk nog allemaal opduiken?
Danny is nu definitief uitgespeeld. Maar de voorgaande? Mike is ook dood natuurlijk
Swerts. Isabelle. :whistle:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:
Duimelijntje schreef:

Swerts. Isabelle. :whistle:
Swerts en Isabelle kunnen inderdaad nog terugkeren, en Guy ook. Swerts en Guy zijn allebei in de gevangenis belandt, en Isabelle in een psychiatrische inrichting, meen ik me te herinneren... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Guy leeft zeker nog in de gevangenis mogen we aannemen, komt mss wel terug vrij wegens goed gedrag. :mrgreen:
Maar feit is dat Guy verdween in episode 3240 door toedoen van Tim voor Sam in de picture kwam.
Trouwens kort daarna begon Tim een affaire met Femke die eindigde met de alom gekende en beroemde predictor-scene.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Caligula schreef:Guy leeft zeker nog in de gevangenis mogen we aannemen, komt mss wel terug vrij wegens goed gedrag. :mrgreen:
Maar feit is dat Guy verdween in episode 3240 door toedoen van Tim voor Sam in de picture kwam.
Trouwens kort daarna begon Tim een affaire met Femke die eindigde met de alom gekende en beroemde predictor-scene.
hadden Tim en Femke toen al niet een affaire? Er was toch een reden waarom Tim en Femke samen in het doktershuis aankwamen, net toen Guy daar met zijn gijzelingsactie bezig was... hoe het juist in mekaar zat, weet ik niet meer!
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

annekeHU schreef:
Caligula schreef:Guy leeft zeker nog in de gevangenis mogen we aannemen, komt mss wel terug vrij wegens goed gedrag. :mrgreen:
hadden Tim en Femke toen al niet een affaire? Er was toch een reden waarom Tim en Femke samen in het doktershuis aankwamen, net toen Guy daar met zijn gijzelingsactie bezig was... hoe het juist in mekaar zat, weet ik niet meer!
Hij kwam haar ophalen voor een afspraakje denk ik. Ik weet niet of ze echt al samen waren toen.
Femke poetste toen nog in het doktershuis.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Femke poetste in het dokershuis, ze verving Nancy die ziek was. Ze had een afspraak met Tim om te gaan lunchen die haar kwam ophalen maar een echt koppel waren ze nog niet.
Dat kwam pas later toen Femke nog eens ruzie had met Eddy en haar boeltje pakte om bij Tim in te trekken (die al een hele tijd op hete kolen zat) als roommates, maar dezelfde avond...
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Bestaat er al een topic over personages die nog geen relatie gehad hebben met een ander personage?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:Bestaat er al een topic over personages die nog geen relatie gehad hebben met een ander personage?
Bestaan zulke personages wel? :mrgreen:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

ikke schreef:
Captain Cuckoo schreef:Bestaat er al een topic over personages die nog geen relatie gehad hebben met een ander personage?
Bestaan zulke personages wel? :mrgreen:
Goei! :thumbup: en ge hebt nog gelijk ook :yup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik dacht het niet dus je mag er een openen als je dat wil maar ik vrees dat de inhoud nogal magerkes gaat zijn. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Ik kan er wel wat opnoemen hoor

Waldek nog nooit met Julia (voorlopig althans), Simonne, Jenny, Mayra, Mariannne, Ann, Judith, Femke.......
Simonne nog nooit met Eddy, Toon, wijlen dokter Geert
Tom nog nooit met Pauline, Femke, Mayra, Sam, Lena
Peter nog nooit met Judith, Pauline, Jana, Sam, Ann, Lena
Tim nog nooit met Jana, Olivia, Judith...

Zo magerkes is het dus niet :yup:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

fazou schreef:Ik kan er wel wat opnoemen hoor

Waldek nog nooit met Julia (voorlopig althans), Simonne, Jenny, Mayra, Mariannne, Ann, Judith, Femke.......
Simonne nog nooit met Eddy, Toon, wijlen dokter Geert
Tom nog nooit met Pauline, Femke, Mayra, Sam, Lena
Peter nog nooit met Judith, Pauline, Jana, Sam, Ann, Lena
Tim nog nooit met Jana, Olivia, Judith...

Zo magerkes is het dus niet :yup:
Maar ze hebben wel allemaal een relatie met een ander personage gehad, ik denk dat dat bedoeld werd... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten