Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
Zo ver kan het nu ook weer niet zijn hé. Mijn punt is dat ze zei dat de bushalte vlakbij was, dus op een openbare weg veronderstel ik en niet in een soort plantentuin.
0 x
Potentia Principatum
- smurfin
- Poster rang 2
Dat vond ik nu toch ook wel vreemd. Als ik Judith was, zou ik Emma toch niet alleen langs daar laten wandelen.
0 x
-
- x 435
Bushaltes bij school zijn trouwens zeer druk. De halve school moet namelijk de bus nemen. Terwijl Emma daar alleen liep, dat is ook niet zo realistisch.
0 x
-
- x 435
Emma (enfin, de actrice) doet dat heel goed. Maar ik vraag mij toch af wat ze met dat kind als personnage nog gaan kunnen aanvangen. Papa de verkrachter is dood, oma is een moordenares, zij gekidnapt en verkracht, dan gegijzeld, en op de koop toe heeft ze een moeder die de ene stommiteit na de andere begaat. Ze gaan die toch nooit nog normaal naar school en de voetbal kunnen sturen??? Die is verknipt voor het leven...
En inderdaad: langs beboste paadjes een verdachte rode camionette volgen, hallo... nu niet overdrijven he. Dat doet niemand.
En inderdaad: langs beboste paadjes een verdachte rode camionette volgen, hallo... nu niet overdrijven he. Dat doet niemand.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Een beetje offtopic, ik weet het maar ik vind dat deze jonge actrice het gewoon prachtig doet.
Maar zoals hierboven aangegeven, om ooit nog een "normale" relatie te hebben later, dat gaat niet eenvoudig zijn.
Ze verdient echt alle hulp die ook maar kan gegeven worden.
Maar zoals hierboven aangegeven, om ooit nog een "normale" relatie te hebben later, dat gaat niet eenvoudig zijn.
Ze verdient echt alle hulp die ook maar kan gegeven worden.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Emma mocht uitzonderlijk een uurtje vroeger de school uit omdat de lerares van het laatste lesuur ziek was. Die halve school was dus nog niet aan de bushalte, die zaten nog gewoon in de klas.Omega schreef:Bushaltes bij school zijn trouwens zeer druk. De halve school moet namelijk de bus nemen. Terwijl Emma daar alleen liep, dat is ook niet zo realistisch.
Ben je nu wat te pessimistisch?Soapseut schreef:Emma (enfin, de actrice) doet dat heel goed. Maar ik vraag mij toch af wat ze met dat kind als personnage nog gaan kunnen aanvangen. Papa de verkrachter is dood, oma is een moordenares, zij gekidnapt en verkracht, dan gegijzeld, en op de koop toe heeft ze een moeder die de ene stommiteit na de andere begaat. Ze gaan die toch nooit nog normaal naar school en de voetbal kunnen sturen??? Die is verknipt voor het leven...
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Dat vond ik nu ook wel raar. Men gaf blijk dat de school goed gecontroleerd werd en dat ze er alles aan deden om de veiligheid te garanderen, maar de leerkracht valt weg en de school laat haar zo maar vertrekken.tvx1 schreef: Emma mocht uitzonderlijk een uurtje vroeger de school uit omdat de lerares van het laatste lesuur ziek was. Die halve school was dus nog niet aan de bushalte, die zaten nog gewoon in de klas.
Je zou toch denken dat ze dan ook een extra oogje in't zeil houden.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Prieeltje
- Poster rang 1
Maar iedereen was er van overtuigd zeker dat Danny in Spanje zat?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Inderdaad, maar buiten wat DNA was er geen enkel bewijs. Danny was nog steeds niet opgepakt...
Ik vind het dan ook vreemd dat Tom (die advocaat is en dus zou moeten uitgaan van feiten en bewijzen en niet van veronderstellingen) niet aanmaande toch nog iets langer voorzichtig te zijn. Tot er 100% zekerheid was.
Wat Emma betreft: gelukkig is deze tweede nachtmerrie nu ook voorbij en kan ze beginnen aan het verwerken ervan.
Ze heeft nog een lange weg voor de boeg vrees ik - ik heb erg met haar te doen.
Ik vind het dan ook vreemd dat Tom (die advocaat is en dus zou moeten uitgaan van feiten en bewijzen en niet van veronderstellingen) niet aanmaande toch nog iets langer voorzichtig te zijn. Tot er 100% zekerheid was.
Wat Emma betreft: gelukkig is deze tweede nachtmerrie nu ook voorbij en kan ze beginnen aan het verwerken ervan.
Ze heeft nog een lange weg voor de boeg vrees ik - ik heb erg met haar te doen.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ik hoop dat ze ooit nog een normaal leven zal kunnen leiden. Het lijkt me niet simpel...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,idd. Een meiske van 14-15 jaar en dat allemaal meemaken...Ik hoop echt dat er ergens een weg is.
0 x
Potentia Principatum
- smurfin
- Poster rang 2
Ze heeft zelf gevraagd om terug naar de instelling te gaan, een teken dat ze voelt dat ze het thuis niet aankan.
0 x
-
- x 435
Emma heeft nu al voor het tweede jaar op rij geen examens afgelegd in december. Dat moet haar toch vroeg of laat eens wat moeilijkheden brengen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Waarom?
Als de klassenraad op het einde van het schooljaar beslist dat ze de geziene leerstof voldoende kent om aan het volgende jaar te beginnen, is dat perfect in orde - met of zonder examens.
Zeker in geval van langdurige ziekte of opname is dit geen probleem.
Als de klassenraad op het einde van het schooljaar beslist dat ze de geziene leerstof voldoende kent om aan het volgende jaar te beginnen, is dat perfect in orde - met of zonder examens.
Zeker in geval van langdurige ziekte of opname is dit geen probleem.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel, Emma heeft oma gezien, waar of niet waar? Ik wil zeggen wou ze haar zien en geloofde ze dat ze oma gezien heeft of is het inbeelding?
0 x
Potentia Principatum