T.
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Crackers
- Poster rang 5

- annekeHU
- Poster rang 4

Re: T.
Zoals gewoonlijk weer gekeken... Slecht is het zeker niet , maar die tics en rare speciale effecten( als je bijvoorbeeld de gedachten van T. in de scene ziet) blijven raar.
Kortom: Als ik thuis ben, kijk ik. Maar ik zou er niet voor thuis blijven, of de moeite doen om de recorder te programmeren, als ik een aflevering zou missen.
Kortom: Als ik thuis ben, kijk ik. Maar ik zou er niet voor thuis blijven, of de moeite doen om de recorder te programmeren, als ik een aflevering zou missen.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik vind het nog steeds meer dan de moeite waard om te kijken. Maar idd, die beelden waarbij we te zien krijgen wat T. ziet, zijn niet makkelijk te volgen. Anderzijds geeft het ons een idee van wat mensen met een psychische stoornis meemaken. En dit is nog "onschuldig"...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Ik moet zeggen dat gisterenavond de eerste keer was dat ik gewoon kon genieten van T. Ik vond de aflevering en de plot voor een keer goed te volgen zonder dat ik met mijn gedachten ergens anders ging zweven; Ik
dat de volgende afleveringen ook die weg opgaan.
En een
voor Gene Bervoets : hij speelt nu eens niet de rol van schurk, oplichter, macho, mannetjesputter ...
En een
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Amai Martha! Iets niet goed vinden en toch blijven kijken?
Ik ben al geplooid in de allereerste aflevering. Vond het persoonlijk veel te saai.
Ik ben al geplooid in de allereerste aflevering. Vond het persoonlijk veel te saai.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Prieeltje
- Poster rang 1

Ik hou wel van het programma, de eerste afleveringen waren wat stroef, maar nu vind het ik het wel oké en goed voor zondagavond.
Nu even een vraagje, ik had de aflevering van gisteren opgenomen en uitgesteld bekeken, maar de laatste 10 minuten stonden er niet op, heel vervelend want nu weet ik niet hoe het afloopt! Ik weet dus enkel dat die au-pair een relatie had met het meisje dat Kobe gevangen hield, maar verder niet meer, is er hier toevallig iemand die het wel gezien heeft en me het einde kan vertellen? Bedankt!
Nu even een vraagje, ik had de aflevering van gisteren opgenomen en uitgesteld bekeken, maar de laatste 10 minuten stonden er niet op, heel vervelend want nu weet ik niet hoe het afloopt! Ik weet dus enkel dat die au-pair een relatie had met het meisje dat Kobe gevangen hield, maar verder niet meer, is er hier toevallig iemand die het wel gezien heeft en me het einde kan vertellen? Bedankt!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
De au pair is de biologische moeder van KobePrieeltje schreef:Ik hou wel van het programma, de eerste afleveringen waren wat stroef, maar nu vind het ik het wel oké en goed voor zondagavond.
Ze had daar gesolliciteerd nadat dat andere meisje, waarmee ze in relatie had in de gevangenis, uitzocht dat Kobe haar zoon was
Toen ze de vader bewusteloos aantrof, zag ze haar kans om Kobe mee te nemen.
Ontroerend op het einde was het moment dat Kobe toch nog afscheid van haar mocht nemen.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Bedankt! En zij was niet van plan losgeld te vragen, maar enkel Kobe mee te nemen?Duimelijntje schreef:De au pair is de biologische moeder van KobePrieeltje schreef:Ik hou wel van het programma, de eerste afleveringen waren wat stroef, maar nu vind het ik het wel oké en goed voor zondagavond.
Ze had daar gesolliciteerd nadat dat andere meisje, waarmee ze in relatie had in de gevangenis, uitzocht dat Kobe haar zoon was
Toen ze de vader bewusteloos aantrof, zag ze haar kans om Kobe mee te nemen.
Ontroerend op het einde was het moment dat Kobe toch nog afscheid van haar mocht nemen.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- annekeHU
- Poster rang 4

Voor zover ik het juist begrepen had, was het dat andere meisje dat losgeld gevraagd heeft, en ook de knuffel van Kobe verstopt heeft in het magazijn van die collega van de vader( De Nijs) om de schuld op hem te laden..
De adoptiemoeder van Kobe kwam te vroeg terug van haar yoga -les en daardoor kon de au pair haar plan om met Kobe te vertrekken niet uitvoeren en moest ze hulp vragen van die vriendin.
Het bewusteloos kloppen van de vader is wel gebeurd door vrienden van die De Nijs
De adoptiemoeder van Kobe kwam te vroeg terug van haar yoga -les en daardoor kon de au pair haar plan om met Kobe te vertrekken niet uitvoeren en moest ze hulp vragen van die vriendin.
Het bewusteloos kloppen van de vader is wel gebeurd door vrienden van die De Nijs
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

K vond het ook even verwarrend allemaalannekeHU schreef:Voor zover ik het juist begrepen had, was het dat andere meisje dat losgeld gevraagd heeft, en ook de knuffel van Kobe verstopt heeft in het magazijn van die collega van de vader( De Nijs) om de schuld op hem te laden..
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

T. is afgelopen want de inspecteur is vermoord.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!