Captain Cuckoo schreef:Stel dat Danny direct teruggevonden wordt, netjes aangehouden en opnieuw opgesloten. Iedereen zal in koor roepen: saai!
Veel waarschijnlijker is dat er weer een dosis sensatie overheen gegoten wordt. Danny zal wel één van de weerloze personages gijzelen (keuze te over: Emma, Sam, Lucas enz.) zodat iedereen weer een paar avonden aan het scherm gekluisterd blijft en de serie enkele krantenkoppen haalt.
Ikke niet!
Er zijn nog andere verhaallijnen in "Thuis" die ik liever volg.
Op een nieuwe ontvoering van Emma zit ik ook niet meteen te wachten, maar dat ze hem gewoon morgen oppakken zou ik idd verschrikkelijk saai vinden. En in tegenstelling tot 'Ikke' zie ik niet meteen een ander spannend verhaallijn lopen, eerlijk gezegd. (maar da's mijn mening natuurlijk) Bovendien vind ik dat ze enorm veel nadruk leggen op het meningsverschil tussen Sam & Tim, betreffende dat geweer. Het zou mij eigenlijk niets verbazen als Danny inderdaad Tim komt zoeken en uiteindelijk ook Sam aantreft die zwanger is.
Ik kan er volledig naast zitten natuurlijk, maar ik vertrouw het toch niet zo.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Ik denk dat Danny gewoon bij de Kabouters zal binnen lopen, iedereen kan daar zomaar binnen en buiten. Vervolgens zal hij zich verstoppen in de kast die Toon aan het afschuren is.
Een andere piste is de kerk naast de woning van Judith. Daar kan hij zich ook verstoppen, in de biechtstoel, of achter een grafsteen.
flodderke schreef:Ik zie het nog gebeuren dat er een grote tangogijzeling van komt. Bob wordt de held van thuisdorp.
Als beeld lijkt mij dat enorm boeiend voor die scène: chaos en spanning in de zaal, de aanwezigen in hun beste danskledij zoeken beschutting onder de tafels terwijl de opzwepende tangomuziek uitdagend blijft doorspelen...
Nu we weten dat Charité een vermiste man heeft; misschien kan ze uiteindelijk toch een relatie beginnen nadat ze zichzelf overtuigd heeft dat haar man effectief overleden is met laten we zeggen Waldek.
Dan kan een tijdje later haar doodgewaande man voor haar neus staan!
Summer85 schreef:Nu we weten dat Charité een vermiste man heeft; misschien kan ze uiteindelijk toch een relatie beginnen nadat ze zichzelf overtuigd heeft dat haar man effectief overleden is met laten we zeggen Waldek.
Dan kan een tijdje later haar doodgewaande man voor haar neus staan!
Zoals Frank indertijd opeens weer opdook toen Simonne een relatie met Mo was begonnen?
Omdat het de laatste tijd nogal eens fout loopt bij de speculaties, toch nog even herhalen...:
Een speculatie is wat jij denkt dat er gaat of zou kunnen gebeuren, aan de hand van wat je tot hiertoe in de afleveringen hebt gezien.
Dus NIET aan de hand van de spoilers die je eventueel al gelezen of gehoord hebt.
Zoals in de titel van dit topic ook te lezen is: hier geen spoilers!
Kan het niet laten, dus vooruit: Door toedoen van Toon wordt Emma gered. Judith zal hem daarvoor natuurlijk erg, héél erg erkentelijk zijn ( )
Zal het vervolg nog geschikt zijn voor jongere kijkers?
Tiens, als Mayra demo-danspartner van Bob zou worden (dat wordt lachen, tussen haakskes!) gaat Ann misschien de neiging krijgen om Charité als danspartner te vragen. Dat zou tenminste vonken geven!
Zou Emma nu weer zes maanden naar Australië gaan om van de emoties te bekomen? Zal Toon met hun meegaan om te revalideren en om Emma en vooral haar moeder te beschermen en misschien zelfs iets méér?