ze duikt later nog eens terug op :Vfrankbomans schreef:Superblij dat Nikki terug is, ook al is het maar voor efkes
Wittekerke
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Glenny
- Poster rang 1

Re: wittekerke
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Oh jee wat zijn er toch weer narigheden in Wittekerke :v
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, Paul Codde speelt plots mee.Spoed schreef:Oh jee wat zijn er toch weer narigheden in Wittekerke :v
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Seraph
- Poster rang 1

Welke rol vertolkt hij dan? Ik ken hem niet 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

De pianoleraar. Lang voor jij geboren was was hij omroeper op één (toen nog BRT 1).Spoed schreef:Welke rol vertolkt hij dan? Ik ken hem niet
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Oh, die kan ik al me niet meer herinneren. Frank en Pe..- Nathalie weten precies ook niet wat ze nu willen!
En Ludwig houdt het wel lang vol als een antagonist, al zijn zijn vrouw en schoonvader de ware slechteriken. Daarnaast begrijp ik niet waarom Céline nu steeds naar Sam gaat, welk profijt kan ze daaruit halen :$. En dan heb je nog Laurens en die nieuwe meid in het politiekantoor, meerendeel ziet hen ook liever gaan dan blijven.
Had wel wat meer verwacht van het personage Susanne, het is zo cliché dat ze haar nu het bange slachtoffer-rolletje geven
.
Luc en Julia blijven mijn favorieten, moet altijd lachen als ik hen hoor praten
En Ludwig houdt het wel lang vol als een antagonist, al zijn zijn vrouw en schoonvader de ware slechteriken. Daarnaast begrijp ik niet waarom Céline nu steeds naar Sam gaat, welk profijt kan ze daaruit halen :$. En dan heb je nog Laurens en die nieuwe meid in het politiekantoor, meerendeel ziet hen ook liever gaan dan blijven.
Had wel wat meer verwacht van het personage Susanne, het is zo cliché dat ze haar nu het bange slachtoffer-rolletje geven
Luc en Julia blijven mijn favorieten, moet altijd lachen als ik hen hoor praten
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

Ludwig zal nog een tijdje meedraaien hoor, de schurk heeft nog één en ander in petto...
Ook Laurens blijft nog even, zoals je al door hebt is ie ook een schurk aan het worden en Suzanne gaat ook nog een groot aandeel krijgen later....
ik vind, en vond toen deze uitzendingen destijds voor het eerst op de buis waren wel minder goed dan de jaren ervoor. Hier vond ik het al een beetje berg af gaan met de serie. Versta me niet fout, het is nog best oké maar toch.
Ook Laurens blijft nog even, zoals je al door hebt is ie ook een schurk aan het worden en Suzanne gaat ook nog een groot aandeel krijgen later....
ik vind, en vond toen deze uitzendingen destijds voor het eerst op de buis waren wel minder goed dan de jaren ervoor. Hier vond ik het al een beetje berg af gaan met de serie. Versta me niet fout, het is nog best oké maar toch.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Goh, er schort wel meer met Wittekerke. 
De verhalen zijn nogal ongeloofwaardig/vergezocht/schetsmatig/karikaturaal, de dialogen zijn houterig, de acteurs zijn een mix van ok tot middelmatig (met soms goeie acteurs die gekunstelde dialogen voorgeschoteld krijgen), ...
Maar om één of andere reden blijf ik wel kijken (weliswaar met de fast-forward-knop in de buurt).
De verhalen zijn nogal ongeloofwaardig/vergezocht/schetsmatig/karikaturaal, de dialogen zijn houterig, de acteurs zijn een mix van ok tot middelmatig (met soms goeie acteurs die gekunstelde dialogen voorgeschoteld krijgen), ...
Maar om één of andere reden blijf ik wel kijken (weliswaar met de fast-forward-knop in de buurt).
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
En een nieuwe intro nu
Die had ik nog nooit gezien. Tis wel een verschil als je tot nu zo aan die oude gewend bent
Die had ik nog nooit gezien. Tis wel een verschil als je tot nu zo aan die oude gewend bent
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

deze is wel geslaagd ja al prefereerde ik de vorige toch. In het laatste anderhalf jaar kwam der nog een nieuwe, die vond ik niet echt bij de serie passen maar goedDuimelijntje schreef:En een nieuwe intro nu
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
de vorige was ook handiger om er personages uit te knippen en aan toe te voegen... Hier zitten toch altijd meerdere acteurs in 1 beeld.Glenny schreef:deze is wel geslaagd ja al prefereerde ik de vorige toch. In het laatste anderhalf jaar kwam der nog een nieuwe, die vond ik niet echt bij de serie passen maar goedDuimelijntje schreef:En een nieuwe intro nu
Het verhaal vind ik voor het moment wat minder boeiend, eerlijk gezegd, maar dat kan ook aan mij liggen
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat muziekje zuigt wel serieus. En alle personages kijken zo serieus in die intro.Glenny schreef:deze is wel geslaagd ja al prefereerde ik de vorige toch. In het laatste anderhalf jaar kwam der nog een nieuwe, die vond ik niet echt bij de serie passen maar goedDuimelijntje schreef:En een nieuwe intro nu
De laatste generiek heb ik destijds toevallig wel eens online gezien en die was toch beter dan deze (maar dan meer passen bij een serie à la Melrose Place ofzo).
Van het verhaal is idd eigenlijk enkel die ontvoering een beetje interessant. Maar dat maakt dat ik veel kan doorspoelen.
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Wat een plotse verandering die intro zeg...
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

lord F. schreef:Dat muziekje zuigt wel serieus. En alle personages kijken zo serieus in die intro.Glenny schreef:deze is wel geslaagd ja al prefereerde ik de vorige toch. In het laatste anderhalf jaar kwam der nog een nieuwe, die vond ik niet echt bij de serie passen maar goedDuimelijntje schreef:En een nieuwe intro nu
De laatste generiek heb ik destijds toevallig wel eens online gezien en die was toch beter dan deze (maar dan meer passen bij een serie à la Melrose Place ofzo).
Van het verhaal is idd eigenlijk enkel die ontvoering een beetje interessant. Maar dat maakt dat ik veel kan doorspoelen.
klopt van het serieus kijken, toen het in 2002 op de buis kwam vond ik dat Arnold Willems precies gestalte gaf aan een soort van paracommando haha :V
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

de vorige was ook handiger om er personages uit te knippen en aan toe te voegen... Hier zitten toch altijd meerdere acteurs in 1 beeld.Duimelijntje schreef:Glenny schreef:deze is wel geslaagd ja al prefereerde ik de vorige toch. In het laatste anderhalf jaar kwam der nog een nieuwe, die vond ik niet echt bij de serie passen maar goedDuimelijntje schreef:En een nieuwe intro nu
zover ik mij nog herinner is er in de 2 jaar durende periode dat deze intro, de latere was onder dezelfde thema, slechts één personage uitgeknipt , ik ga het uiteraard niet verklappen wie het is
0 x