Wat met de nieuwe personage's.
-
maartenB
- Poster rang 1

Wat met de nieuwe personage's.
Recent zijn er heel wat nieuwe gezichten te zien. Ik heb het dan voornamelijk over Renée, Charité , Bob en Wendy.
Wat denken jullie dat hun verhaal zal zijn in Thuis?
Volgens mij is Charité illigaal in Belgie. Weet niet of dit thema al in Thuis geweest is?
Volgens mij is Charité illigaal in Belgie. Weet niet of dit thema al in Thuis geweest is?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Re: Wat met de nieuwe personage's.
Als Charité illegaal zou zijn, dan zou ze toch niet kunnen werken via een kantoor... Denk ik danmaartenB schreef:Recent zijn er heel wat nieuwe gezichten te zien. Ik heb het dan voornamelijk over Renée, Charité , Bob en Wendy.
Renée is er volgens mij vooral om Stan en Emma wat meer dialoog te geven.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik zie allebei als splijtzwam: Charité zal tussen Ann en Mayra sluipen, en Renée tussen Emma en Stan.
Wat Bob daar komt doen is mij nog steeds een raadsel. Kledingadvies geven alleszins niet!
Wat Bob daar komt doen is mij nog steeds een raadsel. Kledingadvies geven alleszins niet!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En ik dacht dat Bob kortstondig zou geweest zijn maar nu weet ik het niet zo goed meer.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Totnogtoe brengt geen van bovengenoemde 4 personages veel meerwaarde, mijn gedacht.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ikke
- x 435
Daar ben ik vrijwel zeker van.Captain Cuckoo schreef:Ik zie allebei als splijtzwam: Charité zal tussen Ann en Mayra sluipen, en Renée tussen Emma en Stan.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Zouden ze niets met elkaar te maken hebben? Bob die de man blijkt te zijn van Charité?
En ja, wschl zijn er al opnames aan de gang met de nieuwe Franky.
En ja, wschl zijn er al opnames aan de gang met de nieuwe Franky.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Een verhaallijn moet toch wel een soort van aanloop hebben, dacht ik. We wachten af.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
WaldekmaartenB schreef:
0 x
-
tvx1
- x 435
Illegaal in België en al zo vlot Nederlands spreken?maartenB schreef:Volgens mij is Charité illigaal in Belgie. Weet niet of dit thema al in Thuis geweest is?
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Denk dat Charité beter Nederlands spreekt dan de actrice, dat die soms lijnen ziet waarvan ze denkt: wat is dat nu weer? De actrice lijkt me voor "thuis" totaal geen banden te hebben gehad met iets nederlandstaligs.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik denk dat illegalen heel hard hun best doen om de taal van het land waar ze verblijven, onder de knie te krijgen. Zij moeten nog meer dan de anderen hun plan kunnen trekken...tvx1 schreef:Illegaal in België en al zo vlot Nederlands spreken?maartenB schreef:Volgens mij is Charité illigaal in Belgie. Weet niet of dit thema al in Thuis geweest is?
En de één leert al sneller een vreemde taal dan de ander, dus.... Dat Charité, of ze nu illegaal is of niet, het Nederlands al redelijk goed spreekt, vind ik niet onrealistisch. Wat mij wel zou verbazen is dat Ann een illegale poetsvrouw in huis zou nemen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zo akkoord als maar kan! Mogelijk is het Nederlands van Charité nog niet perfect, maar dat van Waldek is het evenmin. Misschien kunnen ze elkaar bijles geven?ikke schreef:Ik denk dat illegalen heel hard hun best doen om de taal van het land waar ze verblijven, onder de knie te krijgen. Zij moeten nog meer dan de anderen hun plan kunnen trekken...tvx1 schreef:Illegaal in België en al zo vlot Nederlands spreken?maartenB schreef:Volgens mij is Charité illigaal in Belgie. Weet niet of dit thema al in Thuis geweest is?
En de één leert al sneller een vreemde taal dan de ander, dus.... Dat Charité, of ze nu illegaal is of niet, het Nederlands al redelijk goed spreekt, vind ik niet onrealistisch. Wat mij wel zou verbazen is dat Ann een illegale poetsvrouw in huis zou nemen.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

-
Lolplayer
- Poster rang 1

Heel het Jelena verhaal draaide ook om illegaliteit.martha schreef:WaldekmaartenB schreef:
Volgens mij is Charité illigaal in Belgie. Weet niet of dit thema al in Thuis geweest is?Maar dat is al 15 jaar geleden dus.
0 x