Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- zanacht
- Poster rang 2

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Geen goed idee van Marianne om Emma en Stan nog te zien voor haar vertrek, het was te verwachten dat er problemen ging van komen wat niet wegneemt dat ik het héél grof vond van Emma.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, ze vertrekt ook naar Toscane via Rome,zodus... Maar het komt wel ongelegen ja. Echt gezellig kon je de sfeer niet noemen.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Als Judith de hele waarheid verteld zou hebben aan Emma en die op de hoogte zou geweest zijn dat het om Geert zijn geld te doen was en haar oma Geert zijn rekening geplunderd heeft dan had ze zo'n verwijten misschien niet in Marianne haar gezicht moeten slingeren maar hoe dan ook het blijft voor iedereen een pijnlijke situatie. Marianne had daar moeten wegblijven.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Begrijp ik het goed dat Emma eigenlijk boos is op Marianne omdat die onschuldig bleek te zijn en zo lieve Oma Hélène van haar voetstuk liet donderen?
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Volgens Emma is het nu Marianne haar schuld want als zij niet jaloers zou geweest zijn op de relatie van haar oma en Geert dan zou dit niet gebeurd zijn, ze kan gewoon niet aanvaarden dat Hélène tot zoiets in staat is.Captain Cuckoo schreef:Begrijp ik het goed dat Emma eigenlijk boos is op Marianne omdat die onschuldig bleek te zijn en zo lieve Oma Hélène van haar voetstuk liet donderen?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Nou doet ze het weer! En maar verbaasd zijn als ze gekwetst wordt. Toch naar die kinderen toe gaan.
Maar ja, ze doet alles "om goed te doen".
Maar ja, ze doet alles "om goed te doen".
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Handig is anders, inderdaad. Ze had het beter gelaten voor wat het was...
Dat William ineens voorgesteld heeft om via Rome naar Toscane te reizen, is natuurlijk wel de reden dat ze daar nu al stond. En dat Emma maar de halve waarheid kent (waarvan Marianne niet op de hoogte is), helpt inderdaad ook niet echt mee.
Ik kan me van de andere kant ook wel voorstellen dat Marianne afscheid wilde nemen, overigens, ook al was het te verwachten dat het niet goed zou verlopen. Ze zal vast wel gekwetst zijn, maar of haar dat ook verbaast, vraag ik me af.
Maar ze is in de veronderstelling dat ze hen gedurende een behoorlijke tijd niet meer gaat zien. Dan lijkt het me ook best lastig om maar gewoon te vertrekken...
Maar goed, deze figuurlijke klets in haar gezicht drijft haar waarschijnlijk alleen nog maar extra enthousiast in de armen van William.
Dat William ineens voorgesteld heeft om via Rome naar Toscane te reizen, is natuurlijk wel de reden dat ze daar nu al stond. En dat Emma maar de halve waarheid kent (waarvan Marianne niet op de hoogte is), helpt inderdaad ook niet echt mee.
Ik kan me van de andere kant ook wel voorstellen dat Marianne afscheid wilde nemen, overigens, ook al was het te verwachten dat het niet goed zou verlopen. Ze zal vast wel gekwetst zijn, maar of haar dat ook verbaast, vraag ik me af.
Maar ze is in de veronderstelling dat ze hen gedurende een behoorlijke tijd niet meer gaat zien. Dan lijkt het me ook best lastig om maar gewoon te vertrekken...
Maar goed, deze figuurlijke klets in haar gezicht drijft haar waarschijnlijk alleen nog maar extra enthousiast in de armen van William.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Linne
- Poster rang 2

Ik zou geld geven om in de hersenspinsels van William te kijken daar midden die familie.
Wat gaat dat geven als ze de hele waarheid te horen krijgen ?
Telkens Kurt verkrachter genoemd wordt komt de nachtmerrie met Mayra terug.
Wat gaat dat geven als ze de hele waarheid te horen krijgen ?
Telkens Kurt verkrachter genoemd wordt komt de nachtmerrie met Mayra terug.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik denk toch dat er weinig excuses aan te voeren zijn voor het gedrag van Marianne. Ik vind het echt ongelofelijk dat ze toch nog naar die kinderen toe ging. "Alleen maar om goed te doen". Laat me niet lachen.
En laten we nou weer niet het gedrag van Emma gaan bekritiseren. Dat kind leeft ook met verkeerde ideeën waar ze niks aan kan doen.
Marianne had daar gewoon weg moeten blijven.Punt!
En laten we nou weer niet het gedrag van Emma gaan bekritiseren. Dat kind leeft ook met verkeerde ideeën waar ze niks aan kan doen.
Marianne had daar gewoon weg moeten blijven.Punt!
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ze had zeker geen kwade bedoelingen want ze houdt echt van die 2 kinderen die ze al een beetje als die van Tom beschouwt .
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Geen kwade bedoelingen? Marianne is niet dom en ook n iet onhandig. Ze wist wat het teweeg zou brengen als ze naar Tom ging en ze was door Tom gewaarschuwd. Ik noem dat een boosaardig egoïsme.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zou het de bedoeling van Marianne geweest zijn om Helène nog een "extra" duwtje te geven? Ik zie ze er wel toe in staat.
Ik zou toch maar oppassen Marianne want you're next!
Ik zou toch maar oppassen Marianne want you're next!
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Nog een vlugge verzoening Marianne-Ann (nog een geluk dat Mayra er niet bij was) en William die stond te trappelen van ongeduld om weg te geraken. 
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vind het wel raar dat de laatste tijd sommige verhaallijnen een hele tijd op non-actief worden gezet. Bijvoorbeeld is er al een spoor van Helene en is Marianne goed aangekomen in Toscane?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Moest Marianne niet goed zijn aangekomen, dan hadden we dat wel geweten he, dus ik denk dat het duidelijk is dat ze goed is aangekomen.Crackers schreef:Ik vind het wel raar dat de laatste tijd sommige verhaallijnen een hele tijd op non-actief worden gezet. Bijvoorbeeld is er al een spoor van Helene en is Marianne goed aangekomen in Toscane?
En in het geval van Helene, moest er daar spoor van zijn, dan hadden we dat eveneens geweten.
0 x