Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!)
- annekeHU
- Poster rang 4
Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!
Zolang we niet met zekerheid weten, dat Charité niet ergens een man en twee kinderen heeft zitten, heeft het toch niet veel zin om te speculeren op welke van de 2 dames ze zal vallen?
Uiteindelijk weten we nog niet meer van haar , dan dat ze oorspronkelijk Franstalig is, graag haar eigen detergent wil gebruiken, en kan zingen...
Uiteindelijk weten we nog niet meer van haar , dan dat ze oorspronkelijk Franstalig is, graag haar eigen detergent wil gebruiken, en kan zingen...
0 x
-
- Poster rang 2
haar gezang ging toch oa over 'Jésus' ? Volgens mij is ze een lid van de Pinkstergemeenschap, of van een Amerikaanse tempel.
0 x
-
- x 435
Dat denk/vrees ik ook.flodderke schreef:haar gezang ging toch oa over 'Jésus' ? Volgens mij is ze een lid van de Pinkstergemeenschap, of van een Amerikaanse tempel.
0 x
-
- Poster rang 2
Ze kan een ander personage "mee"-nemen in een soort sekte.
0 x
-
- x 435
Laat maar zitten!Djenner schreef:Ze kan een ander personage "mee"-nemen in een soort sekte.
Ik denk dat ze tussen Ann en Mayra zal komen te staan, maar 'k ben er nog niet uit of ze een boontje heeft voor Ann of voor Mayra?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Voor alletwee, dat zou pas leuk zijn!
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Mijn theorie blijft: toen William zijn blijde intrede deed, beperkt zijn inbreng zich tot toevallig binnen lopen bij Marianne. En zie hoe ver hij het intussen gebracht heeft.
Ook brave zingende Charité zal niet gedurende enkele seizoenen uitsluitend stof vegen in de living van Bastiaens. Die gaat gegarandeerd meerdere hoofden op hol brengen. Ik hou mij al vast aan mijn bretellen!
Ook brave zingende Charité zal niet gedurende enkele seizoenen uitsluitend stof vegen in de living van Bastiaens. Die gaat gegarandeerd meerdere hoofden op hol brengen. Ik hou mij al vast aan mijn bretellen!

0 x
-
- x 435
Nee!Caligula schreef:Voor alletwee, dat zou pas leuk zijn!

0 x
-
- x 435
Charité en Jens, dat zie ik wel zitten eigenlijk. Beter dan Jens en zijn huidige uitgedoofde vlam. Ze kunnen samen café houden en Christelijke avonden organiseren en liederen zingen. Jens kan zijn gitaar van onder het stof halen.
Lena krijgen we dan wel verkocht aan Waldek.
0 x
-
- x 435
Hmmm, ik opteer voor zangavonden, met verzoeknummers. (10 kleine negers, We stegen met een zucht, 'k heb de zon zien zakken in de zee enz...)Soapseut schreef:Charité en Jens, dat zie ik wel zitten eigenlijk. Beter dan Jens en zijn huidige uitgedoofde vlam. Ze kunnen samen café houden en Christelijke avonden organiseren en liederen zingen. Jens kan zijn gitaar van onder het stof halen.

En laat Lena maar zelf zoeken naar iemand anders. Ze zou zich heel erg beledigd voelen mocht ze je voorstel onder ogen krijgen, zo goed meen ik haar ondertussen wel te kennen.
0 x
-
- Nog geen rang
Vraag me af waar en hoe het lijk van Hélène uit de kast valt? 

0 x
-
- Poster rang 2
Olivia zal Bob waarschijnlijk herstileren, de grote voor en na. Getransformeerd maakt hij zijn entrée in de Frens waar niemand hem herkent maar iedereen hem bewondert. Hij vraagt Jana ten dans die hem pas herkent wanneer ze hem in de ogen kijkt.
0 x
-
- x 435
Woehoew, dat is een leuke speculatie! Laat maar komen!
En Toon zal dat (jammergenoeg) niet zomaar laten gebeuren... Spanning en gezever verzekerd!
En Toon zal dat (jammergenoeg) niet zomaar laten gebeuren... Spanning en gezever verzekerd!
0 x
-
- Poster rang 2
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
De Emma van Thuis binnen enkele weken:
- zwart gekleurd haar
- doet aan zelfverminking
- hongert haar eigen uit, om een mooi figuur te krijgen, waardoor ze anorexia krijgt
- is verliefd op Renée, haar toekomstige beste vriendin
- pleegt uiteindelijk zelfmoord
- ...
- zwart gekleurd haar
- doet aan zelfverminking
- hongert haar eigen uit, om een mooi figuur te krijgen, waardoor ze anorexia krijgt
- is verliefd op Renée, haar toekomstige beste vriendin
- pleegt uiteindelijk zelfmoord
- ...
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥