Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door zanacht »

Iedereen heeft het recht op zijn eigen mening natuurlijk maar ik vind wat dat Peter nu doet nog niks vergelijken is wat Peggy van zin was met Lucas want de gevolgen waren niet te overzien als Frank niet op tijd was toegekomen en moest ik kunnen kiezen van wat ik erger vind mijn kind kwijt te geraken of op straat gezet te worden dan is mijn keuze snel gemaakt. Het is misschien niet correct wat dat Peter doet maar voor Rosa of Peggy kan ik zeker geen begrip opbrengen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

zanacht schreef:Iedereen heeft het recht op zijn eigen mening natuurlijk maar ik vind wat dat Peter nu doet nog niks vergelijken is wat Peggy van zin was met Lucas want de gevolgen waren niet te overzien als Frank niet op tijd was toegekomen en moest ik kunnen kiezen van wat ik erger vind mijn kind kwijt te geraken of op straat gezet te worden dan is mijn keuze snel gemaakt. Het is misschien niet correct wat dat Peter doet maar voor Rosa of Peggy kan ik zeker geen begrip opbrengen.
Het doel heiligt de middelen niet.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

zanacht schreef:Iedereen heeft het recht op zijn eigen mening natuurlijk maar ik vind wat dat Peter nu doet nog niks vergelijken is wat Peggy van zin was met Lucas want de gevolgen waren niet te overzien als Frank niet op tijd was toegekomen en moest ik kunnen kiezen van wat ik erger vind mijn kind kwijt te geraken of op straat gezet te worden dan is mijn keuze snel gemaakt. Het is misschien niet correct wat dat Peter doet maar voor Rosa of Peggy kan ik zeker geen begrip opbrengen.
Vind ik ook. Noem wat Peter allemaal bekokstooft "op het randje", "unfair" of "achterbaks", maar vooralsnog heeft hij geen enkele misdaad begaan. Zoals hij schippert tussen de vage krijtlijnen van het toelaatbare, zo zijn er verdraaid veel, hoor! :denk:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

tvx1 schreef:Het doel heiligt de middelen niet.
Misschien niet maar het lucht in ieder geval (soms) wel op. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Machiavel nooit gelezen?
Punt is: Peter probeert het zo beschaafd mogelijk te houden. Wat wil je nu dat hij elke keer zegt: jullie doen alles verkeerd, jullie deugen niet, ik had juliie al veel vroeger moeten buitensmijten? Nee, probeert het zo correct mogelijk te doen wat met die 2 madonna's een hele opgave is.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Caligula schreef:
Machiavel nooit gelezen?
Punt is: Peter probeert het zo beschaafd mogelijk te houden. Wat wil je nu dat hij elke keer zegt: jullie doen alles verkeerd, jullie deugen niet, ik had juliie al veel vroeger moeten buitensmijten? Nee, probeert het zo correct mogelijk te doen wat met die 2 madonna's een hele opgave is.
:clap: :clap: :clap:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:
Machiavel nooit gelezen?
En toch gaan de verongelijkte madonna's alles, maar dan ook àlles wat van Peter komt en niet in hun kraam past, zien als sabotage, terwijl het van hun kant gewoon opgekropte frustratie op een bedje van jaloezie is.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Conclusie: Samenwerking onmogelijk (ondanks het feit dat "privé" en "prof" altijd!!! gescheiden zijn nietwaar) dus korte pijn en adios.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Caligula schreef:Conclusie: Samenwerking onmogelijk (ondanks het feit dat "privé" en "prof" altijd!!! gescheiden zijn nietwaar) dus korte pijn en adios.
Goed gesproken. :clap:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Caligula schreef:Conclusie: Samenwerking onmogelijk (ondanks het feit dat "privé" en "prof" altijd!!! gescheiden zijn nietwaar) dus korte pijn en adios.
Alleen spijtig voor de kijkers dat die "korte pijn" nog bijna een jaar moet duren... ergens volgend seizoen half september of zo, moeten ze eruit... maar zullen ze ook effectief gaan, of komt er nog iets tussen?
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Ik vind persoonlijk dat er dringend wat meer vuurwerk van het scherm mag spatten. Alles verloopt momenteel allemaal erg makjes. Dringend tijd voor wat spannende verhaallijnen
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

fazou schreef:Ik vind persoonlijk dat er dringend wat meer vuurwerk van het scherm mag spatten. Alles verloopt momenteel allemaal erg makjes. Dringend tijd voor wat spannende verhaallijnen
Ik heb het liever interessant én vooral geloofwaardig.
En Peter en Femke zijn het momenteel beide!
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Tuurlijk wel. Daarom dient het forum toch? ;)

De argumenten die je hier aanhaalt zijn zeker belangrijk, alleen ga ik er persoonlijk van uit dat je in Thuisdorp niet te diep moet gaan graven, want dan zal je merken dat elk personage wel iets op zijn/haar kerfstok heeft.
Als Femke een brave meid was, was er zelfs van Lucas niet eens sprake. :razz:

De clash tussen Peggy vs Peter & Femke valt dan nog inderdaad nog te begrijpen door wat er met Lucas is gebeurd,
maar wat heeft Roza daar dan mee te maken? Gewoon omdat zij de mama is van Peggy?
En hoe zit het met Jenny & Leo? Die moeten ook maar het huis uit door Peter zijn rancune. :thumbdown:

Die Peter is voor mij gewoon een gewiekste zakenman die zonder enige scrupules zijn gedachten heeft gezet op die zaak.
Dat gedoe met Peggy kan hij telkens maar gebruiken & misbruiken om zijn Femke te overtuigen om mee te gaan in zijn belachelijke machtsspelletjes. 8)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

hannanaske schreef:Tuurlijk wel. Daarom dient het forum toch? ;)

De argumenten die je hier aanhaalt zijn zeker belangrijk, alleen ga ik er persoonlijk van uit dat je in Thuisdorp niet te diep moet gaan graven, want dan zal je merken dat elk personage wel iets op zijn/haar kerfstok heeft.
Als Femke een brave meid was, was er zelfs van Lucas niet eens sprake. :razz:

De clash tussen Peggy vs Peter & Femke valt dan nog inderdaad nog te begrijpen door wat er met Lucas is gebeurd,
maar wat heeft Roza daar dan mee te maken? Gewoon omdat zij de mama is van Peggy?
En hoe zit het met Jenny & Leo? Die moeten ook maar het huis uit door Peter zijn rancune. :thumbdown:

Die Peter is voor mij gewoon een gewiekste zakenman die zonder enige scrupules zijn gedachten heeft gezet op die zaak.
Dat gedoe met Peggy kan hij telkens maar gebruiken & misbruiken om zijn Femke te overtuigen om mee te gaan in zijn belachelijke machtsspelletjes. 8)
Groot gelijk, maar: als Femke een brave meid was hadden zij en Peter nu al een kind van een jaar of 5.
En niet vergeten dat Rosa Peter zwaar heeft aangepakt ivm Femke's zwangerschap (kniestoot, oorveeg)
Mijn punt is dat het bij Peter echt wel diep zit en het niet louter zakelijk is. Tussen die 4 is m.i. geen compromis mogelijk.
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Caligula schreef: Groot gelijk, maar: als Femke een brave meid was hadden zij en Peter nu al een kind van een jaar of 5.
En niet vergeten dat Rosa Peter zwaar heeft aangepakt ivm Femke's zwangerschap (kniestoot, oorveeg)
Mijn punt is dat het bij Peter echt wel diep zit en het niet louter zakelijk is. Tussen die 4 is m.i. geen compromis mogelijk.
Oei Oei! Dat herinner ik me zelfs niet meer. Ik vermoed dat oorspronkelijk het idee er wel was om Peggy te pesten,
maar door het succes staat hij toch niet meer met beide poten op de grond.
Julia leek zo blij te zijn dat ze voltijds bezig kon zijn met die kookworkshops, maar ik heb niet het idee dat Peter daar even enthousiast mee is.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Plaats reactie