William Degreef (Luk De Koninck)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: William Degreef (Luk De Koninck)
De eerste keer dat ik William een beetje "ambetant" zag. Goed, dat het spel in Toscane niet van hem is dat is niet echt een verrassing maar hij wou blijkbaar een hogere versnelling inschakelen met Marianne, moet hij nog even wachten, en 10 dagen, tja dat kan lang zijn zeker in Thuis.Weer een zandkorreltje voor onze vriend.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De eerste barst in het pantser van William.
Zo'n geniaal misdadiger zal hij wel niet zijn nu blijkt dat de Toscaanse villa waar hij verbleef, verhuurd is aan iemand anders zonder dat hij daar iets tegen te reutemeteuten heeft. 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Zo geniaal is hij idd misschien niet, maar een gangster die panikeert is dubbel zo gevaarlijk.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, de eigenaar zal die villa verhuurd hebben nog voor William wist wanneer Marianne zou vrijkomen. Pech dus.
En als hij nu de zaken moet bespoedigen ziet het er idd niet zo goed uit want dan beginnen de fouten zich op te stapelen.
En als hij nu de zaken moet bespoedigen ziet het er idd niet zo goed uit want dan beginnen de fouten zich op te stapelen.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Of hij echt zo geniaal is, valt nog te bezien. De streken die hij uitgehaald heeft hebben nou niet direct te maken met een onfeilbaar vernuftig misdadig brein 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Niet vergeten dat het oorspronkelijk plan in de war gelopen is door het feit dat domme Helène haar domme GSM in de loft vergat en netjes werd opgepikt door Marianne. Vandaar de correcties, dat was noodzakelijk ja, maar goed is het niet natuurlijk. Als je aan een plan moet beginnen sleutelen dat is nooit niet goed.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Hij is verre van geniaal natuurlijk. Een èchte crimineel voorziet maximaal onverwachte eventualiteiten in zijn plannen en een plan B om die op te lossen.jessie V. schreef:Of hij echt zo geniaal is, valt nog te bezien. De streken die hij uitgehaald heeft hebben nou niet direct te maken met een onfeilbaar vernuftig misdadig brein
Heb ik van horen zeggen, hè! Alléén van horen zeggen!
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

[quote="Captain Cuckoo
Een èchte crimineel voorziet maximaal onverwachte eventualiteiten in zijn plannen en een plan B om die op te lossen.
[/quote]
Van een èchte crimineel dan
Een èchte crimineel voorziet maximaal onverwachte eventualiteiten in zijn plannen en een plan B om die op te lossen.
Van een èchte crimineel dan
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik wist van in t begin dat hij geen villa in Toscane had, maar er enkel mocht logeren als gast.
0 x
-
ikke
- x 435
Kus van de juf en een topic vooruit!johan1969 schreef:Ik wist van in t begin dat hij geen villa in Toscane had, maar er enkel mocht logeren als gast.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik had t vooral door omdat hij altijd praatte over vele rijke mensen en kunstenaars die hij kende, maar niet over zichzelf
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Het was sowieso wel te verwachten dat hij geen villa heeft. Die man is zo fake als het maar zijn kan.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
johan1969 schreef:Ik wist van in t begin dat hij geen villa in Toscane had, maar er enkel mocht logeren als gast.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Mocht logeren? Hij huurt dat ding. Hij betaalt er dus voor...nounake schreef:johan1969 schreef:Ik wist van in t begin dat hij geen villa in Toscane had, maar er enkel mocht logeren als gast.![]()
![]()
![]()
En ik denk dat de meesten onder ons dat echt wel door hadden... ook van in het begin
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2