Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!)
-
- Poster rang 1
Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!
Dat met de aanzwellende muziek gaan meespelen met 'de mannen' onder goedkeurend oog van Jens kan alleen maar onheil betekenen 

0 x
-
- x 435
Summer85 schreef:Dat met de aanzwellende muziek gaan meespelen met 'de mannen' onder goedkeurend oog van Jens kan alleen maar onheil betekenen

0 x
-
- Poster rang 2
Volgens mij is Adil eigenlijk jaloers op Toon, vandaar het constante gevraag naar zijn avonturen. Adil zal dan zijn verleidingskunsten uitproberen op Charité.
Rosa van haar kant zal troost vinden bij Luc.
Rosa van haar kant zal troost vinden bij Luc.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Als de plaats waar Marianne nu "bij William" woont ook gelegen is in Thuisdorp, hoezo zijn die elkaar dan niet eerder tegen gekomen?
Wat deed William eigenlijk alleen in dat hotel aan zee waar Marianne, Jenny en Leo logeerden? Heeft iemand met een villa in Toscane werkelijk soms zin in vakantie alleen in een hotel aan de Belgische kust? Als hij daar "voor zaken was" waarom daar blijven logeren als hij een andere stek in België heeft?

Wat deed William eigenlijk alleen in dat hotel aan zee waar Marianne, Jenny en Leo logeerden? Heeft iemand met een villa in Toscane werkelijk soms zin in vakantie alleen in een hotel aan de Belgische kust? Als hij daar "voor zaken was" waarom daar blijven logeren als hij een andere stek in België heeft?

0 x
-
- Poster rang 1
Ik vraag me af, toen William Marianne aan het troosten was nadat ze 'het verpest' had bij Ann. Hij keek zo demonisch, zou hij al een plannetje aan het smeden zijn om Ann iets aan te doen omdat ze Marianne ongelukkig maakt? Oké, hij gaat Marianne toch vermoorden (denkt hij) dus op zich zou het hem niet moeten kunnen schelen of ze gekwetst wordt of niet maar hij is duidelijk een psychopaat en die staan nu niet meteen bekend voor hun rationeel handelen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Weet ik nog zo niet. Tot hiertoe heeft William zeer rationeel en koelbloedig gehandeld. Gewoon de mensen uit de weg ruimen die nodig zijn, niks meer,niks minder.
En ik denk dat onze William daar vlug iets in het Thuisdorp gehuurd heeft om dichter bij zijn mi amore te zijn.
Maar wat hij daar aan zee kwam doen is me idd een raadsel. Op aangeven van Helène dan maar? Zoiets als: het is tijd voor aktie!
En ik denk dat onze William daar vlug iets in het Thuisdorp gehuurd heeft om dichter bij zijn mi amore te zijn.
Maar wat hij daar aan zee kwam doen is me idd een raadsel. Op aangeven van Helène dan maar? Zoiets als: het is tijd voor aktie!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 930
- x 1489
Charité is een novice die nog gaat werken voor ze haar eeuwige geloftes aflegt.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Die (ongewone) zangpartij van Charité deed mij denken aan de zeemeerminnen die met gezang mensen in hun netten lokten. Vraag maar aan Jack Sparrow. Nu nog afwachten of Ann dan wel Mayra zich gewillig zal laten vangen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ha, Charité een zeemeermin Hmm...hou ik wel van en ook nog niet voorgekomen in Thuis. 

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Charité lijkt mij een godsdienstwaanzinnige die de relatie tussen Ann en Mayra zal trachten dwars te bomen.
Verder zie ik het wel zitten dat Lena en Francine de zus en zo gaan uitbaten zodra Rosa en Peggy de hielen hebben gelicht.
Een andere combinatie is Pauline en Julia als uitbaters van de Zus en zo.
Verder zie ik het wel zitten dat Lena en Francine de zus en zo gaan uitbaten zodra Rosa en Peggy de hielen hebben gelicht.
Een andere combinatie is Pauline en Julia als uitbaters van de Zus en zo.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Charité een godsdienstwaanzinnige? Ik zie haar eerder als de onbevlekte ontvangenis, maar van wie? 

0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Dat "gezang" is misschien iets uit haar (exotische?) jeugd. De combinatie van haar frisse uiterlijk met die spontane liedjes zal wel snel impact hebben op de dartele dames. 

0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Misschien wel een impact dat tussen de dartele dames zal komen te staan.Captain Cuckoo schreef: De combinatie van haar frisse uiterlijk met die spontane liedjes zal wel snel impact hebben op de dartele dames.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Helemaal niet, dat zijn eigelijk voodoo zangen die ze gebruikt om een van de 2 dartele dames te bezweren.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Zo zie ik het ook. Alleen nog de vraag of ze zal neigen richting creatieve, enigszins exotische Mayra, of de chagrijnige, nauwelijks menselijke Annzanacht schreef:Misschien wel een impact dat tussen de dartele dames zal komen te staan.Captain Cuckoo schreef: De combinatie van haar frisse uiterlijk met die spontane liedjes zal wel snel impact hebben op de dartele dames.

0 x