Dat hij dan zelf vertrekt, hé. Hij wist goed genoeg dat de vennoten zijn ex-schoonfamilie en de compleet onbetrouwbare Luc waren toen hij zich inkocht. Dan moet hij nu niet zeuren dat hij niet meer kan samenwerken. Dat is ongeloofelijk hypocriet.zanacht schreef:Niemand kon weten dat Peter de aandelen van Luc in handen zou krijgen maar ik begrijp Peter wel want ze hebben eerst alles proberen tegen te werken en nu zou hij met hen moeten blijven samenwerken? Ten eerste hebben ze een (slechte) verleden met elkaar en als je dit nu zakelijk zou bekijken dat is het logisch te denken dat het vertrouwen weg is en hoe hard ze nu hun best mogen doen ooit komt er misschien weer een dag dat ze toch weer gaan tegenwerken.
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Maar dat is het nu juist: Peter zeurt niet. Hij heeft beslist dat samenwerken voor hem geen optie meer is, maar Rosa en Peggy wilden daar niet aan en hebben hem daarom gevraagd op zijn beslissing terug te komen, wat hij dus niet ziet zitten. Da's alles...tvx1 schreef:Dat hij dan zelf vertrekt, hé. Hij wist goed genoeg dat de vennoten zijn ex-schoonfamilie en de compleet onbetrouwbare Luc waren toen hij zich inkocht. Dan moet hij nu niet zeuren dat hij niet meer kan samenwerken. Dat is ongeloofelijk hypocriet.zanacht schreef:Niemand kon weten dat Peter de aandelen van Luc in handen zou krijgen maar ik begrijp Peter wel want ze hebben eerst alles proberen tegen te werken en nu zou hij met hen moeten blijven samenwerken? Ten eerste hebben ze een (slechte) verleden met elkaar en als je dit nu zakelijk zou bekijken dat is het logisch te denken dat het vertrouwen weg is en hoe hard ze nu hun best mogen doen ooit komt er misschien weer een dag dat ze toch weer gaan tegenwerken.
Is het mooi wat Peter uit wraak uithaalt? Absoluut niet. Maar het was ook niet bepaald slim van Peggy en Rosa om zo tegen te werken. Wie zijn billen verbrandt, moet op de blaren zitten. Ze hebben al maanden niet aan het belang van hun zaak gedacht en komen daar nu pas op terug, eigenlijk ook nog onder invloed van Renzo, want als het aan de beide dames had gelegen dan waren ze gewoon hun volgende spelletje gaan spelen. Zoals "ikke" al zei: ze hebben gegokt en verloren. Ik zou het mooi vinden als ze de eer aan zichzelf zouden houden, en niet dat hele jaar volmaken. En Peter vervolgens veel succes wensen! Ik zie hem al staan, met opgestroopte mouwen tussen de pannenkoeken en gebakjes.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
Volledig akkoord, MAAR het was van in het begin zijn bedoeling, zijn grote droom en zijn ultieme kans op wraak. Dat Luc zou sjoemelen was te verwachten maar niet dat het zo in Peter's voordeel zou uitdraaien. Het draagt nu enkel maar bij aan zijn huidige grootheidswaanzin en vroeg of laat keert het zich toch wel tegen hem.tvx1 schreef:Dat hij dan zelf vertrekt, hé. Hij wist goed genoeg dat de vennoten zijn ex-schoonfamilie en de compleet onbetrouwbare Luc waren toen hij zich inkocht. Dan moet hij nu niet zeuren dat hij niet meer kan samenwerken. Dat is ongeloofelijk hypocriet.zanacht schreef:Niemand kon weten dat Peter de aandelen van Luc in handen zou krijgen maar ik begrijp Peter wel want ze hebben eerst alles proberen tegen te werken en nu zou hij met hen moeten blijven samenwerken? Ten eerste hebben ze een (slechte) verleden met elkaar en als je dit nu zakelijk zou bekijken dat is het logisch te denken dat het vertrouwen weg is en hoe hard ze nu hun best mogen doen ooit komt er misschien weer een dag dat ze toch weer gaan tegenwerken.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Op zich doet Rosa met haar ervaring 'n aannemelijk voorstel, eerlijk over de reden. Dan denk ik komaan
Peter doe dat nu. Neem ze aan voor nog een jaar bijvoorbeeld en zie hoe dat verloopt. Geef ze een kans.
Dat is één.
Maar hoe fout Peter zelf ook was met zijn huwelijk met Peggy, deze samenwerking is onmogelijk.
Privé en zaken scheiden is prima, alleen, met 'n privé van deze proporties gaat dat niet meer.
Dat is twee.
Peter doe dat nu. Neem ze aan voor nog een jaar bijvoorbeeld en zie hoe dat verloopt. Geef ze een kans.
Dat is één.
Maar hoe fout Peter zelf ook was met zijn huwelijk met Peggy, deze samenwerking is onmogelijk.
Privé en zaken scheiden is prima, alleen, met 'n privé van deze proporties gaat dat niet meer.
Dat is twee.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Juist gezien Linne; dat is idd onmogelijk
En ik heb ook gezien dat Femke blijkbaar niet geprobeerd heeft om Peter tot andere gedachen te brengen. Mss beseft ook zij dat het aartsmoeilijk zou zijn.
En ik heb ook gezien dat Femke blijkbaar niet geprobeerd heeft om Peter tot andere gedachen te brengen. Mss beseft ook zij dat het aartsmoeilijk zou zijn.
0 x
Potentia Principatum
- Wolverine
- Nog geen rang
Inderdaad niet bepaald de juiste houding voor een bedrijfsleider.
Iemand die nog liever gevoed wordt met wraak dan misschien 'ne hoop extra geld voor boterhammen..
Iemand die nog liever gevoed wordt met wraak dan misschien 'ne hoop extra geld voor boterhammen..
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Peter en Femke weten maar al te goed waartoe Peggy (met zo nodig ruggensteun van Rosa), in staat is uit wraak. Wie durft uit te sluiten dat die twee hevige dames niet opnieuw iets dergelijks zullen ondernemen als zij dat nodig vinden?Caligula schreef:Juist gezien Linne; dat is idd onmogelijk
Echt geen gezonde basis om samen te werken.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Dat is nu eenmaal een voordeel dat Peter heeft, hij kan ze nu eenmaal buiten zetten want hij is baas van de gebouwen en ik zie trouwens niet in waarom hij dan zou moeten vertrekken. Hij zeurt trouwens niet hij voegt onmiddellijk woord bij daad en zegt duidelijk waar het op staat tegen Rosa en Peggy.tvx1 schreef:Dat hij dan zelf vertrekt, hé. Hij wist goed genoeg dat de vennoten zijn ex-schoonfamilie en de compleet onbetrouwbare Luc waren toen hij zich inkocht. Dan moet hij nu niet zeuren dat hij niet meer kan samenwerken. Dat is ongeloofelijk hypocriet.zanacht schreef:Niemand kon weten dat Peter de aandelen van Luc in handen zou krijgen maar ik begrijp Peter wel want ze hebben eerst alles proberen tegen te werken en nu zou hij met hen moeten blijven samenwerken? Ten eerste hebben ze een (slechte) verleden met elkaar en als je dit nu zakelijk zou bekijken dat is het logisch te denken dat het vertrouwen weg is en hoe hard ze nu hun best mogen doen ooit komt er misschien weer een dag dat ze toch weer gaan tegenwerken.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Als je hoort hoe de dames alweer achter hun rug bezig zijn is het denk ik maar een meer dan redelijk besluit om niet meer samen te werken. Van hypocriete trienen gesproken
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,in deze moet ik Peter gelijk geven (moeilijk weliswaar) Veel beter om de knoop meteen door te hakken dan te blijven aanmodderen,nu eens wel dan weer niet. Maar dat is wel wat we zeer waarschijnlijk gaan krijgen.
Om een zaak te runnen moet je de mensen kunnen vertrouwen. Die twee zijn niet te vertrouwen, je weet nooit of ze het goed menen of niet. En voorlopig blijkt het eerder niet.
Om een zaak te runnen moet je de mensen kunnen vertrouwen. Die twee zijn niet te vertrouwen, je weet nooit of ze het goed menen of niet. En voorlopig blijkt het eerder niet.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Op de militaire manier waarop zakenman Peter zijn troepen kwam schouwen, had ik minstens een "gééééf acht!" van de Snuiten verwacht. 
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Peter of Femke gaf een compliment aan Rosa en Peggy dat ze het goed deden en ze denken meteen dat ze in een kleuterschool zitten. Het is nooit goed voor de Verbeecks of de ze positieve of negatieve kritiek krijgen altijd voelen ze zich aangevallen. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Had eerder een geeeef "lap" van mama snuit verwacht eigelijk, maar die is er (nog) niet gekomen.Captain Cuckoo schreef:Op de militaire manier waarop zakenman Peter zijn troepen kwam schouwen, had ik minstens een "gééééf acht!" van de Snuiten verwacht.
Het punt is duidelijk: samenwerken tussen die 4 is onmogelijk.
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Bedolven worden onder de positieve feedback van iemand die je op straat probeert te zetten; daar zou ik ook niet bepaald happy van worden eerlijk gezegd.zanacht schreef:Peter of Femke gaf een compliment aan Rosa en Peggy dat ze het goed deden en ze denken meteen dat ze in een kleuterschool zitten. Het is nooit goed voor de Verbeecks of de ze positieve of negatieve kritiek krijgen altijd voelen ze zich aangevallen.
Peter is gewoon een smeerlapke die moeder en dochter in zijn tang heeft en waar hij nu superhard van kan profiteren.
Die taart dat ze maakten voor de Withoeve hadden ze beter in Peter zijn gezicht gekwakt!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
tvx1
- x 435
hannanaske schreef:Bedolven worden onder de positieve feedback van iemand die je op straat probeert te zetten; daar zou ik ook niet bepaald happy van worden eerlijk gezegd.zanacht schreef:Peter of Femke gaf een compliment aan Rosa en Peggy dat ze het goed deden en ze denken meteen dat ze in een kleuterschool zitten. Het is nooit goed voor de Verbeecks of de ze positieve of negatieve kritiek krijgen altijd voelen ze zich aangevallen.
Peter is gewoon een smeerlapke die moeder en dochter in zijn tang heeft en waar hij nu superhard van kan profiteren.![]()
Die taart dat ze maakten voor de Withoeve hadden ze beter in Peter zijn gezicht gekwakt!
0 x