Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Bericht door hannanaske »

annekeHU schreef:Vorig seizoen wou Olivia Jana ook koppelen aan een mede-psychologie-student, ( ik ben zijn naam vergeten) maar die student had het meer voor Olivia dan voor Jana.
Benieuwd of het deze keer gaat lukken met het koppelen van Bob en Jana....
Dimitri. ;) Die droeg ook een brilletje en hij was een slimme kerel. Misschien wil je hem daarom connecteren met een 'nerd'? Ik vind dat Dimitri zich anders vrij normaal opstelde. Hij was verliefd op Olivia die hij al een beetje kende van op school. Hij had tenminste interesse in een specifiek persoon.

Die Bob lijkt me eerder zo'n figuur die onhandig is met de meisjes en het daarom krampachtig probeert. Jana kleedt zich mooi en zijn ogen rollen bijna uit hun kassen. Het had evengoed bij een ander meisje kunnen zijn. Het is niet omdat hij minder handig is in het verleiden dan Toon dat hij daarom schattiger is.
Ik vind dat eerder creepy eigenlijk. :naughty:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Schattig of niet, hij verdiende gewoon niet om zo behandeld te worden door die bietekwiet van een Toon.
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Caligula schreef:Schattig of niet, hij verdiende gewoon niet om zo behandeld te worden door die bietekwiet van een Toon.

Maar bloemen krijgen van iemand die je van haar noch pluim kent, nadat je eens vriendelijk gelachen hebt, vind ik niet bepaal galant. Wel eerder opdringerig.
Als je indruk wil maken kun je die persoon eens vragen wat die wil drinken en zo aan de babbel geraken. Zo geef je de persoon tenminste de kans om zelf een keuze te maken of die daar wil op ingaan of niet.
Bloemen zijn gewoon te persoonlijk en te direct. :thumbdown:

Het feit dat die Bob zich laat meeslepen door Toon om een meisje te strikken, vind ik eigenlijk alleen nog maar onaantrekkelijker. Deze belachelijke vertoning vind ik toch allerminst schattig te noemen. Hopeloos, ja! :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Bob had bloemen bij omdat Toon hem (meer dan waarschijnlijk) verteld had dat het een verjaardagsfeestje was.
Als hij daar met lege handen had gestaan, was dat ook onbeleefd geweest...

En we weten helemaal niet wat Toon tegen Bob gezegd heeft om hem zo ver te krijgen om naar het verjaardagsfeestje te komen.
Dat wordt hier blijkbaar vergeten... ;)

En ik vind bloemen helemaal niet persoonlijk en direct - integendeel.
Ik vind dat het ideale 'neutrale' cadeau voor iemand die je niet of minder goed kent.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Bob had bloemen bij omdat Toon hem (meer dan waarschijnlijk) verteld had dat het een verjaardagsfeestje was.

En we weten helemaal niet wat Toon tegen Bob gezegd heeft om hem zo ver te krijgen om naar het verjaardagsfeestje te komen.

Ik vind dat het ideale 'neutrale' cadeau voor iemand die je niet of minder goed kent.
Juist, bloemen geef je omdat je geen beter idee hebt, of geen zin of tijd om na te denken welk geschenk zou passen.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

satine schreef:Bob had bloemen bij omdat Toon hem (meer dan waarschijnlijk) verteld had dat het een verjaardagsfeestje was.

Het gaat ook niet alleen om zijn entree in de Frens, maar door zijn hele manier van doen. 8)

Hij was blijkbaar nogal mild tijdens Jana haar examen en dat leek vooral door haar verschijning te maken. Professioneel kun je dat niet echt noemen. We weten natuurlijk niet hoe de uitnodiging van Toon verliep,
maar heeft die Bob zich dan niet afgevraagd of dat niet vreemd was om op een privéfeestje aan te komen?
Is die kerel dan echt zo goedgelovig dat hij zich geen vragen stelt of Jana daar wel enthousiast op gaat reageren?

En ik vind bloemen toch een intiem cadeau. We hebben het uiteindelijk niet over een boeketje voor een ziek persoon, of een bloemetje voor iemand die net is verhuisd, maar over bloemen geven aan iemand die je totaal niet kent.
Niet zelden wordt dat toch gelinkt met romantiek en als iemand van het andere geslacht zoiets geeft....
Ik zou er dan toch eerst voor zorgen dat ik die persoon een beetje ken en weet dat die het zou waarderen.
Het was trouwens duidelijk dat het diende om avances te maken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vind gewoon, voor zover ik het heb kunnen distileren, dat Jana haar rijexamen nauwelijks verdiende. En Ok de gast heeft een boontje voor Jana, so what? En professioneel, professioneel, alstubiief hé zeg, ge weet toch hoe dat gaat. Ge moet maar dikwijls genoeg op de weg zijn om u vragen te stellen hoe sommige chauffeurs hun rijbewijs hebben gehaald hé. Niet naief zijn hé. En jana zal heus wel haar plan trekken op de weg, het is ook niet dat ze een levend gevaar is hé, jezus!
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Zouden alle mensen die beslissen over al dan niet toekennen van een rijbewijs, hun auto op tien centimeter van hun voorligger parkeren, en in geval van aanrijding met lichte schade tevreden zijn met een drankje?

Terzijde: dat van die Bob-sleutelhanger: goe gevonden, makers van Thuis! :clap: :thumbup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Zouden alle mensen die beslissen over al dan niet toekennen van een rijbewijs, hun auto op tien centimeter van hun voorligger parkeren, en in geval van aanrijding met lichte schade tevreden zijn met een drankje?
Je hebt er geen idee van! Maar met een beetje wringen geraak je daar heus wel uit. Akkoord dat het wel wat meer mag zijn dan een drankje.
0 x
Potentia Principatum
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Onze Bob is snel tevreden.. maar hij heeft toch maar een 'date' met Jana.. en dit keer zonder dat Toon er voor iets tussenzit.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hield de hilariteit over de naam van Bob nou verband met de tekst bij de sleutelhanger? Misschien snap ik het niet. :(
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hij heeft het daar mss wel express gedaan? :angel: :whistle:
Heu...de sleutelhanger zegt Bob (= alcoholvrij rijden) hij heet Bob...vandaar
In België ben je "Bob" als je niet drinkt als je uitgaat met vrienden.
Laatst gewijzigd door Caligula op di 20 okt 2015, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Flauw, eigenlijk.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ha ja wie weet.. :razz:
Tja de sleutelhanger was een kadoo van Toon..
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Ik vind gewoon, voor zover ik het heb kunnen distileren, dat Jana haar rijexamen nauwelijks verdiende.
Iedereen verdient het van een rijexamen te moeten afleggen. Dat is nu eenmaal de wet. En maar goed ook.
Captain Cuckoo schreef:Zouden alle mensen die beslissen over al dan niet toekennen van een rijbewijs, hun auto op tien centimeter van hun voorligger parkeren, en in geval van aanrijding met lichte schade tevreden zijn met een drankje?
Hij is NIET op tien centimeter van een voorligger gaan parkeren. Hij stond er eerst en Jana heeft zich voor zijn wagen geparkeerd. Voor Jana stond er niemand. Toen ze terugkeerde was daar ondertussen wel al iemand komen staan, waardoor ze dus ingesloten was.
Laatst gewijzigd door tvx1 op wo 21 okt 2015, 13:47, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Gesloten