Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Probleem is dat het "afbollen" toch zo moeilijk is, en zou ik zeggen, zowel voor Ann als voor Marianne.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Marianne is niet meer de bewoner van het huis, ze woont nu bij William. En de bewoner moet instaan voor het de netheid van het huis. Bovendien betaalt aan tegenwoordig op haar eentje de poetsvrouw. Ze mag toch nog zelf beslissen wie ze betaalt om te poetsen zeker.irissaxo schreef:Volgens mij moet ze dat zelfs ni vragen. Het huis is toch van Marianne. Eigenlijk heeft An daar gewoon niks over te zeggen. Als Marianne zegt dat Nancy daar moet komen poetsen heeft An niks te zeggen. En als ze zich daar niet bij kan neerleggen, dat ze het dan afbolt met haar Mayra.nounake schreef:allez ...ze deed daar toch niks mis mee en ze vroeg het op een heel vriendelijke en bijna onderdanige toon aan die schotelvod van een dochter die opeens de allures van een schuurborstel kreegjessie V. schreef:Een beetje zelfkennis heeft Marianne wel. Ze zei tegen William dat ze het stom vond van zichzelf om over Nancy te beginnen. En gelijk had ze.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,dat is waar. Maar we weten ook niet zeker of Marianne niet terug haar intrek gaat nemen in het huis en met William dan, dus het is nog altijd haar huis, als de Toscaanse episode goed afloopt tenminste.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De materiële zorgen om haar huis kan ze toch uitbesteden aan Tom of haar Peter? Waarom zou ze daarna nog aan hun eerdere plannen om samen naar Toscane te verhuizen verzaken? Ze leek toen zo enthousiast?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,omdat de verhuis naar Toscane wel heel definitief zou kunnen zijn. 
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Maar ons onwetend Marianneke vrààgt na het debacle met Ann niet beter!Caligula schreef:Wel,omdat de verhuis naar Toscane wel heel definitief zou kunnen zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel ja, mss maar toch ook weer niet definitief,definitief hé.Captain Cuckoo schreef:Maar ons onwetend Marianneke vrààgt na het debacle met Ann niet beter!Caligula schreef:Wel,omdat de verhuis naar Toscane wel heel definitief zou kunnen zijn.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Zeker ben ik er niet van , maar had Marianne voor heel de situatie met Geert, niet gezegd dat zij definitief naar Toscane zou vertrekken, en dat Ann het huis kon huren? En dan zou op lange termijn het huis voor Ann en Tom zijn( dus na haar dood, die uiteraard dan nog lang op zich zou laten wachten..)Caligula schreef:Ja,dat is waar. Maar we weten ook niet zeker of Marianne niet terug haar intrek gaat nemen in het huis en met William dan, dus het is nog altijd haar huis, als de Toscaanse episode goed afloopt tenminste.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is waar maar ondertussen is er wel een en ander gebeurd hé.
Maar dat naar Toscane vertrekken,tja...
Maar dat naar Toscane vertrekken,tja...
0 x
Potentia Principatum
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ja inderdaadannekeHU schreef:Zeker ben ik er niet van , maar had Marianne voor heel de situatie met Geert, niet gezegd dat zij definitief naar Toscane zou vertrekken, en dat Ann het huis kon huren? En dan zou op lange termijn het huis voor Ann en Tom zijn( dus na haar dood, die uiteraard dan nog lang op zich zou laten wachten..)Caligula schreef:Ja,dat is waar. Maar we weten ook niet zeker of Marianne niet terug haar intrek gaat nemen in het huis en met William dan, dus het is nog altijd haar huis, als de Toscaanse episode goed afloopt tenminste.
En dat Ann haar HUUR zou betalen. En als Ann huur betaalt en ook de poetsvrouw, dan kan ze daar laten poetsen wie ze wil.
Marianne weet dat volgens mij ook wel. Ik denk dat ze gewoon tegemoet wilde komen aan de wens van Nancy om het te proberen... Per slot van rekening gloofde Nancy in haar onschuld en is ze haar komen bezoeken in de gevangenis...
Zo vat ik het in elk geval op...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Mij is niet duidelijk of de plaats waar zij nu "bij William" woont, eveneens in Thuisdorp gelegen is. Iemand?
Want dat leidt tot een stevige portie speculatie.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Marianne toch, je hebt het niet verpest. Je dochter is gewoon een grote trut.
Ik vind het doodjammer dat ze het exact 1 aflevering heeft volgehouden met haar waardigheid m.b.t. Ann en nu weer gedegradeerd is tot voetveeg van haar dochter.
Ik vind het doodjammer dat ze het exact 1 aflevering heeft volgehouden met haar waardigheid m.b.t. Ann en nu weer gedegradeerd is tot voetveeg van haar dochter.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook...Summer85 schreef:Marianne toch, je hebt het niet verpest. Je dochter is gewoon een grote trut.
Ze heeft toegegeven aan haar twijfels en aan Tom, Jenny en Nancy, maar had voor het effect op Ann gewoon een tijd vol moeten houden. Het venijn zat hem voorheen ook niet zozeer in het feit dat Ann haar moeder niet geloofde, maar meer in de manier waarop ze dat uitte tijdens dat "gesprek" in de gevangenis. Er zat zo'n agressieve lading achter dat bezoekje, waar Jenny en Tom eigenlijk niet eens weet van hebben. En die agressie is er blijkbaar nog steeds niet op verbeterd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Dat kan nu wel allemaal waar zijn en Anneke zal waarschijnlijk lang boete moeten doen (verdiend) maar wat me veel meer verontrust is de reis naar Toscane. Dat lijkt me de climax te worden van het hele verhaal. Laat Anneke nog maar een beetje sudderen.
Wat gaat onze zeemzoete William doen met Marianne? En wie gaat hem tegenhouden als het zo ver komt?
Wat gaat onze zeemzoete William doen met Marianne? En wie gaat hem tegenhouden als het zo ver komt?
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vraag ik me ook af. In Toscane heeft ze niemand om op terug te vallen, en om het allemaal nog wat erger te maken, heeft niemand in de gaten dat William niet deugt. Marianne is daar eigenlijk gewoon aan zijn grillen overgeleverd.Caligula schreef:Wat gaat onze zeemzoete William doen met Marianne? En wie gaat hem tegenhouden als het zo ver komt?
Ze is inmiddels méér dan bereid om zo snel mogelijk met hem mee te gaan, dus lang zal hun vertrek niet meer uitgesteld worden, denk ik. Het ziet er in elk geval niet goed uit voor haar...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..