Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke
x 435

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door ikke »

nounake schreef:Ze had groot gelijk ! Nancy is dan ook een pletrol soms !
Marianne kent en respecteert Nancy toch?! Ik had niet gezien/gehoord dat Marianne Nancy vlakaf zei dat ze haar niet wil helpen.
Ik zag eerder onmacht bij Marianne. En wat Nancy betreft, dit is een gok van mij, maar ik denk dat ze nog wel eens zal aandringen bij Marianne om er iets aan te doen... Deze verhaallijn is nog niet ten einde...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Marianne zei inderdaad dat ze zou kijken wat ze kon doen, maar blokkeert zodra het over Ann gaat. En laat ze nu net daar naartoe moeten als ze iets voor Nancy's werk wil betekenen.
Maar voor Ann zou het wel eens een klein duwtje in de goede richting kunnen zijn... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Marianne zit gewoon al met haar hoofd in Toscane en Nancy is niet meer dan een lastige souvenir uit België
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Over Toscane is sinds haar vrijlating toch nog met geen woord gerept?
Ze wil gewoon op dit moment geen gunst vragen aan Ann.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:
nounake schreef:Ze had groot gelijk ! Nancy is dan ook een pletrol soms !
Marianne kent en respecteert Nancy toch?! Ik had niet gezien/gehoord dat Marianne Nancy vlakaf zei dat ze haar niet wil helpen.
Ik zag eerder onmacht bij Marianne. En wat Nancy betreft, dit is een gok van mij, maar ik denk dat ze nog wel eens zal aandringen bij Marianne om er iets aan te doen... Deze verhaallijn is nog niet ten einde...
Denk ik ook, en oppassen hé want het zou wel eens Nancy kunnen zijn die (ongewild mss) het vuur aan de lont steekt.
Voorlopig is het afwachten tot William beslist om Marianne mee te nemen naar Toscane. Moet hij dat ding daar waarschijnlijk nog eens huren.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Zo ken ik Marianne niet! Waarom liet ze zich zo afsnauwen door Ann???
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:Zo ken ik Marianne niet! Waarom liet ze zich zo afsnauwen door Ann???
Ik denk dat ze nog wat onder de voet is door alles wat er gezegd en gebeurd is de afgelopen tijd. Daarbij ziet ze ontzettend af van de dingen die er tussen haar en Ann voorgevallen zijn. Tel daarbij op dat ze van die troela de ene na de andere klap in haar gezicht krijgt, en ik kan me voorstellen dat ze sprakeloos is. Haar dochter is een echt ijskonijn geworden, met niet het minste beetje gevoel en respect voor haar moeder... Ik vraag me echt af wat er met Ann gebeurd is... :shock:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Christel schreef:
ikke schreef:Zo ken ik Marianne niet! Waarom liet ze zich zo afsnauwen door Ann???
. Haar dochter is een echt ijskonijn geworden, met niet het minste beetje gevoel en respect voor haar moeder... Ik vraag me echt af wat er met Ann gebeurd is... :shock:
Het begint met M en eindigt op ayra
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef:Marianne zei inderdaad dat ze zou kijken wat ze kon doen, maar blokkeert zodra het over Ann gaat. En laat ze nu net daar naartoe moeten als ze iets voor Nancy's werk wil betekenen.
Maar voor Ann zou het wel eens een klein duwtje in de goede richting kunnen zijn... ;)
Waarom moest ze daarvoor dan wel naar absoluut naar Ann gaan? Ik snap dat Marianne goed wil doen voor iedereen en dus ook voor Nancy. Maar waarom is het dan Ann die daarvoor een knieval moet doen? Als ze Nancy wil helpen, waarom neemt ze die dan gewoon niet in dienst om bij haar en William te poetsen?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,maar het is toch ook wat raar dat het begon mis te lopen toen Nancy ter sprake kwam?
Enne...mss is William niet zo happig om Nancy bij hem te laten kuisen...
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Door te aanvaarden van naar Ann te komen, het uit te praten en de excuses van Ann te aanvaarden heeft Marianne ruimschoots haar goede wil getoond. De voorzichtige vraag om Nancy terug in dienst te nemen was geenszins een belediging of een bevel, eerder afronding om alles terug bij het oude te laten.
Het korte lontje van Ann heeft andermaal de vredesmissie gedwarsboomd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

tvx1 schreef:Maar waarom is het dan Ann die daarvoor een knieval moet doen?
Ann moest geen knieval doen, dat vroeg niemand.
Haar reactie was er dan ook totaal over.
Ze had dit echt wel op een andere manier kunnen brengen, dat er te veel gezegd was, dat het vertrouwen er niet meer was...
Maar nee, dat was teveel moeite.

Voor die ene keer dat Marianne het goed bedoelt... :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja ik vond ook dat Marianne deze keer echt oprecht was en dat ze bereid was om haar spons boven te halen. En dan sloeg het in een keer om toen de naam Nancy viel. Ann heeft toch niet echt een probleem met Nancy tenzij dat Nancy haar al eens terecht heeft gewezen en ja, dat bleek dan ook wel terecht. Tenzij Charité natuurlijk...
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Vanaf nu kan Ann naar gewoonte weer beginnen jammeren tegen Mayra dat het zo erg is dat het nooit meer zal goed komen met haar mama, en ze gaat dit keer gelijk hebben.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:en ze gaat dit keer gelijk hebben.
Ho,daar ben ik nog niet zo zeker van hoor.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie