Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Caligula »

Marianne heeft alles in het werk gesteld om Ann niet te laten vertrekken tot en met " nee we gaan geen hoger bod doen op dat huis" Vergeten mss?

Moderator bericht:
Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat er voor- en tegenstanders zijn van het personage 'Marianne'.
Daar is niks mis mee, maar dit hoeft niet te resulteren in eindeloze discussies die nergens toe leiden.

Let's agree tot disagree.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Aan Tom zelf heeft Marianne altijd meer gehad dan aan Ann want als het erop aankomt staat Tom altijd klaar voor zijn moeder dat is al in het verleden ook bewezen. Wie heeft zijn nier afgestaan voor Marianne? Tom omdat Ann dit niet wou doen voor haar moeder en een uitleg heeft ze altijd wel ons Anneke om haar moeder niet te moeten helpen of steunen vroeger niet en nu ook niet. Ann heeft ook altijd 1001 uitvluchten klaar om haar gedrag te rechtvaardigen terwijl ze 1001 kansen had om te verhuizen als ze wou want want Marianne heeft Ann nooit vastgebonden en als ze dan toch zo'n slechte moeder is waarom woont ze er dan nog? Men kan van Ann ook niet zeggen dat ze de heiliger is de paus.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

zanacht schreef:Aan Tom zelf heeft Marianne altijd meer gehad dan aan Ann want als het erop aankomt staat Tom altijd klaar voor zijn moeder dat is al in het verleden ook bewezen. Wie heeft zijn nier afgestaan voor Marianne? Tom omdat Ann dit niet wou doen voor haar moeder en een uitleg heeft ze altijd wel ons Anneke om haar moeder niet te moeten helpen of steunen vroeger niet en nu ook niet. Ann heeft ook altijd 1001 uitvluchten klaar om haar gedrag te rechtvaardigen terwijl ze 1001 kansen had om te verhuizen als ze wou want want Marianne heeft Ann nooit vastgebonden en als ze dan toch zo'n slechte moeder is waarom woont ze er dan nog? Men kan van Ann ook niet zeggen dat ze de heiliger is de paus.
't Is hier nu ook al 1OO1 keer geschreven geweest dan Ann al genoeg kans gehad heeft om een eigen leven te beginnen...
Marianne is altijd bereidt geweest om te herbeginnen. En nee, Marianne is ook geen heilige, so
Let's agree tot disagree.
:thumbup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ons Marianne begint wel strijdlustiger te worden toch: die moordzuchtige heks zal nooit een cent van mij zien!
Voorlopig is het wel nog tegen de verkeerde persoon gericht, maar goed.
Nu, voorlopig zitten die 160k in de diepvries.
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Zoals ze zat te kijken naar William, zo verliefd als een bakvis, ik kreeg er bijna medelijden mee
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik had echt zo gehoopt dat Jenny haar een beetje zou waarschuwen, tevergeefs. Jammer.
0 x
Potentia Principatum
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Benieuwd wat ze echt denkt ? Met Marianne erbij kan ze hem moeilijk verwijten hé.
Ze wist ook niet dat hij zonet Rosa en Peggy een neus zette wat zijn medewerking betreft.
Dat belet hem niet daarna uitgerekend daar de plezante uit te hangen.
Men zou beter eens naar zijn vingerafdrukken zoeken in het huis van Geert.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Linne schreef:Men zou beter eens naar zijn vingerafdrukken zoeken in het huis van Geert.
Idd, ik vraag me af waarom dat nog altijd niet gebeurd is. Nu is William natuurlijk niet verdacht van iets en hij zal wel een "clean sweep" gedaan hebben denk ik. Maar een pietluttig DNA spoor zou mss wel kunnen.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Mij viel op hoe licht Marianne ging over het voorstel van William om met Rosa te praten over een participatie in de B&B. Echt of doet ze alsof om zich te beschermen?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat Marianne vooral blij was dat ze buiten verdenking is gesteld en kon ze zelfs Rosa er (voorlopig) bijnemen.
Lepe William heeft dat gezien en heeft zo gezegd: hmm...de zus&zo dat ga ik beter niet doen. Ik ga me concentreren op Marianne!
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Marianneke had precies een beetje te veel met de make-up gespeeld.

Vuurrode lippenstift en dan van die rode clownswangen, dat zijn we niet gewoon :naughty:

Kan natuurlijk zijn dat ze dat express zo gedaan hebben om extra contrasteren met de periode dat ze in de gevangenis zat.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

en in de auto moet ze nog snel een brushing hebben gehad want haar krullen waren opmerkelijk meer aanwezig in de Z&Z dan iets ervoor tijdens het gesprek met William...
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik ben helemaal team Marianne, maar ik vond toch dat ze gisteren (of was het al eergigsteren) toch weer een beetje neerbuigend deed tegen Nancy. Ze wilde er precies ook snel vanaf zijn.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Summer85 schreef:Ik ben helemaal team Marianne, maar ik vond toch dat ze gisteren (of was het al eergigsteren) toch weer een beetje neerbuigend deed tegen Nancy. Ze wilde er precies ook snel vanaf zijn.
Dat is interpretatie,hé? Mij kwam het over dat ze zich heel onwennig voelde. Ze wil Ann niet meer zien. Bijgevolg is ze er niet klaar voor om over wat dan ook te gaan onderhandelen met haar dochter. Ze geeft veel om Nancy, maar dit is (voorlopig) een paar bruggen te ver. Maar dit is mijn interpretatie. :denk:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ze had groot gelijk ! Nancy is dan ook een pletrol soms !
0 x
Plaats reactie