Maar gelukkig heb ik alles gezien dus,

Dat is waar, top-acteur, zowel int echt als in de serieCaligula schreef:Je kunt over de William zeggen en denken wat je wil maar het is wel een goeie crimineel en een super comediant.
De 2 superflikken zaten er nochtans bij voor spek en bonen en schenen alles mooi te slikken .Christel schreef:Als ik heel eerlijk ben, vond ik zijn uitleg over zijn "vergissing" echt belachelijk. Ik snap niet dat er daar ook maar iemand is die daar zo klakkeloos intrapt...
Tim was er bij de 1ste ondervraging niet bij( hij had het te druk met het reanimeren van Luc) en of die andere agent een superflik is , moeten we nog afwachten.nounake schreef:De 2 superflikken zaten er nochtans bij voor spek en bonen en schenen alles mooi te slikken .Christel schreef:Als ik heel eerlijk ben, vond ik zijn uitleg over zijn "vergissing" echt belachelijk. Ik snap niet dat er daar ook maar iemand is die daar zo klakkeloos intrapt...
Tsja, inderdaad, zo kan hij overal wel een draai aan geven...Caligula schreef:En nog iets; William heeft eerst gezegd dat hij het GEZIEN had, wel hij heeft helemaal niks gezien. Nu zegt hij: ik dacht het gezien te hebben, tja...
We zullen gewoon moeten wachten tot iedereen daar terug wakker en nuchter is, na de vrijheidsroes... en voor William is het natuurlijk te hopen dat dat nog lang duurt!Christel schreef:Tsja, inderdaad, zo kan hij overal wel een draai aan geven...Caligula schreef:En nog iets; William heeft eerst gezegd dat hij het GEZIEN had, wel hij heeft helemaal niks gezien. Nu zegt hij: ik dacht het gezien te hebben, tja...
Natuurlijk weten wij als kijkers veel meer dan er in Thuis zelf geweten is, maar ik blijf erbij dat ik het heel onlogisch zou vinden als een pasgetrouwde man eerder tégen zijn kersverse echtgenote getuigt, dan voor. Peter kan nog zo'n prachtige uitleg geven aan het feit dat getuigen zich niet alles meer goed herinneren, en dat geloof ik ook direct, maar dan wel eerder in de richting dat ze acties van hun geliefde minimaliseren, in plaats van ze veel en veel erger te maken.
Het klopt gewoon niet...
Ik geloof dat het is dat men je niet kan verplichten tegen je partner of kind e.d. te getuigen. Als je het wilt doen wordt het normaal meegenomen.heidiw schreef:En nu schiet mij ook zoiets te binnen. Je kan wettelijk gezien toch niet tegen je echtgenoot getuigen, of denk ik verkeerd?