Toon Vrancken (Bill Barberis)
-
Linne
- Poster rang 2

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
Toon merkt dat Wendy initiatief neemt, ze regelde het dat hij die oprit kwam leggen. Hij moet zelf kunnen veroveren, vandaar Judith. Toon is 16.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
En ik die werkelijk dacht dat we die verhaallijn kwijt waren... niets is minder waar zo blijkt nu!
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Een ongelooflijke onopgevoede mens is 't of noemen ze dat niet " een ongelikte beer " ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, dames ga met zo een vent in zee hé, ik wens het niemand!
0 x
Potentia Principatum
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
'k zou eerder zeggen 6, en je weet kleine kinderen willen altijd het speelgoed van een anderLinne schreef:Toon merkt dat Wendy initiatief neemt, ze regelde het dat hij die oprit kwam leggen. Hij moet zelf kunnen veroveren, vandaar Judith. Toon is 16.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Het feit dat hij aan het kind Jana zegt dat Judith uit zijn systeem is, betekende voor mij nul, niets, nada. Het was duidelijk dat we daar nog veel meer over zouden gaan horen/zien. En hij was van begin af aan niet echt 'into' Wendy. Gebruikt haar om de anderen van zijn nek te houden.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5

Deze keer zal het toch wel koekenbak zijn tussen Wendy en Toon zoals de Frank zou zeggen.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Toon (en Wendy nog véél meer) was al in de stemming om in de oven te duiken voor het deeg voor de koekenbak goed en wel gekneed wasCaligula schreef:Deze keer zal het toch wel koekenbak zijn tussen Wendy en Toon zoals de Frank zou zeggen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

De deeg was toch al aan het rijzen dacht ik zo. 
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik denk dat het Toon deze keer enkel om " het dessert" te doen is.. het zou mij ten zeerste verwonderen als Wendy nu opeens " de ware" zou zijn!
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

En niet geheel tegen zijn goesting hé ? Wendy gebruikt hem dan weer als dessert.Amiche schreef: En hij was van begin af aan niet echt 'into' Wendy. Gebruikt haar om de anderen van zijn nek te houden.
wordt vervolgd....
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het zou mij niet verbazen dat toen Toon met Wendy binnenkwam in dat restaurant, hij automatisch rond keek of Judith er weer toevallig ook zat. Waarschijnlijk heeft hij zelfs tijdens het dessert ook constant aan Judith gedacht.annekeHU schreef:Ik denk dat het Toon deze keer enkel om " het dessert" te doen is.. het zou mij ten zeerste verwonderen als Wendy nu opeens " de ware" zou zijn!
0 x
-
ikke
- x 435
Ik heb het gevoel dat Toon voor Wendy ook niet meer is dan een consummatie...Captain Cuckoo schreef:Het zou mij niet verbazen dat toen Toon met Wendy binnenkwam in dat restaurant, hij automatisch rond keek of Judith er weer toevallig ook zat. Waarschijnlijk heeft hij zelfs tijdens het dessert ook constant aan Judith gedacht.annekeHU schreef:Ik denk dat het Toon deze keer enkel om " het dessert" te doen is.. het zou mij ten zeerste verwonderen als Wendy nu opeens " de ware" zou zijn!Wendy is immers voor Toon wat een nicotinepleister is voor wie even wil stoppen met roken.
Er zullen dus geen gekwetsten vallen.
Ik vind zijn "relatie" met Jana veel interessanter... Hoe gaat dat verder evolueren????
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Ik vond Wendy tamelijk voortvarend. Ze sleurde hem bijna aan de haren naar buiten.
0 x
-
ikke
- x 435
Juist, er valt in deze kwestie Toon niets te verwijten.jessie V. schreef:Ik vond Wendy tamelijk voortvarend. Ze sleurde hem bijna aan de haren naar buiten.
0 x