Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Caligula
- Poster rang 5

-
ikke
- x 435
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Misschien is haar verstand toch op de juiste plek verschoven met die val van de trap?satine schreef:Goed dat het hier nog eens extra gezegd wordt, dat het allemaal maar een droom was.
Daar zou ik nooit zelf op gekomen zijn.![]()
Ontopic:
Ik ben blij dat Mayra niet te veel in beeld komt.
Ze zou toch alleen maar negativiteit spuien en verder niet veel aan het verhaal bijdragen.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

het probleem met nu een stille periode voor Mayra is dat ik hoop dat het niet de voorstadium is van een periode heel veel Mayra.......... Dat hebben we immers al gehad, en zo interessant was dat nu niet
En wat lange relaties betreft... ik kijk nu voor het vijfde seizoen, en in het eerste seizoen dat ik keek , zijn Ann en Mayra samengekomen, en ze zijn nog altijd samen! Er zijn wel eens wat strubbelingen, en Mayra is eens een paar dagen in de Zus en zo gaan logeren, maar van echt uit mekaar gaan is er geen sprake!
En wat lange relaties betreft... ik kijk nu voor het vijfde seizoen, en in het eerste seizoen dat ik keek , zijn Ann en Mayra samengekomen, en ze zijn nog altijd samen! Er zijn wel eens wat strubbelingen, en Mayra is eens een paar dagen in de Zus en zo gaan logeren, maar van echt uit mekaar gaan is er geen sprake!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Weer typisch Mayra: voor die ene dag brengen we dan wel een doktersbriefke binnen! De moderne maatschappij, heerlijk!
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Moet zeggen dat ik haar advies aan Ann (of ze Marianne wel of niet moet gaan bezoeken) wel objectief en oprecht vond. Haar houding valt me in dit geval goed mee...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wat is Mayra toch een draak van een vrouw! Dat mens heeft echt geen hart...
Hoe ze daar gewoon duidelijk stond te balen omdat Marianne terugkeert naar haar EIGEN huis. Ze gaf zelfs geen krimp bij het feit dat zij al die tijd onschuldig vastzat
Hoe ze daar gewoon duidelijk stond te balen omdat Marianne terugkeert naar haar EIGEN huis. Ze gaf zelfs geen krimp bij het feit dat zij al die tijd onschuldig vastzat
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, ze sprong zeker niet tot aan het plafond! En de arme Ann, nogmaals voor de zoveelste keer weer rats verkeerd hé meiske.
Mayra en Marianne zal nooit niet meer goed gaan hé.
Mayra en Marianne zal nooit niet meer goed gaan hé.
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Ik krijg er zulke hekel aan en als we over Rosa schrijven dat ze zich niet goed kleden kan,Christel schreef:Wat is Mayra toch een draak van een vrouw! Dat mens heeft echt geen hart...
dan doet Mayra hetzelfde met haar achterwaartse poep te accentueren. Nà.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Daar gaat " ons gezinnetje " bah, een echte toverheks maar Ann is geen haar beter , misschien wel dommerChristel schreef:Wat is Mayra toch een draak van een vrouw! Dat mens heeft echt geen hart...
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Amai, haar reactie verbetert er nog op. Wat zei ze ook alweer: "haar hoofd staat er niet naar"?
De reactie van Rosa is gelukkig positiever
De reactie van Rosa is gelukkig positiever
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat Mayra met niemand overhoop ligt in het Thuisdorp buiten Marianne is onbegrijpelijk. Zo'n onbeleefde astrante tante ken ik in real life zelfs niet!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
flodderke
- Poster rang 2

een paar weken geleden, tegen Ann : kom je mee iets eten op restaurant ? Ann : ik moet naar het ziekenhuis voor een vergadering; Mayra : dan moeten die dokters maar een uurke wachten ! hahaha... en dat gezicht als haar plannen niet lukken, echt kostelijk.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En zelfs gisteren nog bij de porto: ik hoop dat Marianne het nu begrepen heeft!
En Marianne dan nog heel oprecht: ik hoop dat je Ann en Sandrine heel gelukkig maakt.
Dat mens is echt niet te schatten hoor, dat was trouwens al zo tijdens de hele "zwangerschaps affaire".
Daar zou best dringend verandering in komen.
En Marianne dan nog heel oprecht: ik hoop dat je Ann en Sandrine heel gelukkig maakt.
Dat mens is echt niet te schatten hoor, dat was trouwens al zo tijdens de hele "zwangerschaps affaire".
Daar zou best dringend verandering in komen.
0 x
Potentia Principatum
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Zo zie je dat Mayra absoluut geen flauw benul heeft van wat een beroep in de zorgsector inhoudt. Als een dokter tegen ons zei "Mevrouw ik wil dat het zo gebeurt en wel nu" dan zeiden wij braaf "ja dokter". We deden het achteraf misschien toch anders maar flagrant in discussie gaan was not done. Eigenlijk heeft Mayra waarschijnlijk zelfs geen enkel besef van wat er buiten haar eigen denkwereld gaande is tout court.flodderke schreef:een paar weken geleden, tegen Ann : kom je mee iets eten op restaurant ? Ann : ik moet naar het ziekenhuis voor een vergadering; Mayra : dan moeten die dokters maar een uurke wachten ! hahaha... en dat gezicht als haar plannen niet lukken, echt kostelijk.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is gesproken zie!heidiw schreef:Als een dokter tegen ons zei "Mevrouw ik wil dat het zo gebeurt en wel nu" dan zeiden wij braaf "ja dokter".
Maar dat Mayra daar absoluut geen enkel benul van heeft,dat is een feit, trouwens de meeste Thuis-personages en de scenaristen ook niet. Het is een soap hé.
0 x
Potentia Principatum