William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Linne »

Marianne gaf al aan dat William Henri was. Tom en Peter kunnen aan 't werk maar eens vrij is
het gevaarlijk door William, in staat om met zijn moordplan in een hogere versnelling te gaan.
Verknipte Henri/William ligt van een moord meer of minder niet meer wakker.
Legio scenario's voor de afloop dat is wel spannend :doh: en ontspannend :whistle:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Alsjeblieft zeg, wat een onzin... Nu weet hij niet meer zeker of Marianne ook gestoken heeft, en Marianne zou dat als zoete koek moeten slikken? :roll:
Ik kan me voorstellen dat ze het noorden kwijt is door haar nachtmerries, maar ze lijdt toch niet aan compleet geheugenverlies?
Ik vroeg me echt af hoe ze William dit in zouden laten kleden, maar deze belachelijke oplossing is toch wel heel teleurstellend... :boo:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ja,zeg, de lepe William met bijna tranen in zijn ogen: Ik weet het niet goed meer, ik heb het eigelijk niet gezien, ik heb alleen u gezien met die briefopener in uw hand! De leperd! Mag hij wel efkens gaan uitleggen aan de politie. Een "bijkomendeverklaring" of zo. Het is duidelijk dat hij nu Marianne zo snel mogelijk vrij wil en naar Toscane vooraleer er nog meer zandkorreltjes in zijn machine terecht komen.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Alsjeblieft zeg, wat een onzin... Nu weet hij niet meer zeker of Marianne ook gestoken heeft, en Marianne zou dat als zoete koek moeten slikken? :roll:
Ik kan me voorstellen dat ze het noorden kwijt is door haar nachtmerries, maar ze lijdt toch niet aan compleet geheugenverlies?
Ik vroeg me echt af hoe ze William dit in zouden laten kleden, maar deze belachelijke oplossing is toch wel heel teleurstellend... :boo:
Eens ze hoort van die brief van helene moet er toch een lichtje gaan branden?
Nu als ze erin trapt is het toch een familietrekje want Tom maakte precies ook al geen link met William.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Is eigenlijk heel slim om het zo te spelen, voordat de brief bij iedereen bekend wordt, vergeet niet dat niemand verder nog een link legt tussen H en W. Zelfs Marianne heeft hij nu ingepakt door er steeds voor haar te zijn.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

William lijkt erg zeker dat hij met de afscheidsbrief van Hélène de situatie opnieuw in handen heeft. Hij is dus overtuigd dat zij nooit meer zal opduiken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, maar Marianne is wel de enige die de link legde tussen William en Henri en dat heeft ze ook aan Tom gezegd, zou die echt aan geheugenverlies lijden? Dat is wel vroeg. Het is wel evident dat Marianne vrij moet voor onze William want in de gevangenis kan hij weinig beginnen, als ze vrij is daarentegen is het mss wel loslopend wild, alhoewel...
En ik denk ook dat we ons over Helène geen zorgen meer hoeven te maken.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Christel schreef:Alsjeblieft zeg, wat een onzin... Nu weet hij niet meer zeker of Marianne ook gestoken heeft, en Marianne zou dat als zoete koek moeten slikken? :roll:
Nu als ze erin trapt is het toch een familietrekje want Tom maakte precies ook al geen link met William.
En Peter ook al niet, dus ze denken daar allemaal niet na, blijkbaar. En dan heeft ze het ook nog eens expliciet over die link gehad ook! Ze heeft William daardoor zelfs weken niet willen zien, dus dat is toch niet iets wat je als advocaat en als zoon dan zomaar ineens vergeten bent? :-?
Normaal zou je van een nieuwbakken echtgenoot bovendien juist verwachten dat hij de dingen eerder minimaliseert om zijn partner uit de wind te houden, dan dat hij het zodanig opblaast dat ze schuldig lijkt. Ook nogal verdacht dus, zou ik denken...

Nu maar hopen inderdaad dat het feit dat zijn "verkeerde verklaring" en die brief zowat tegelijkertijd naar boven komen, wel wat alarmbellen doet rinkelen. Want hij heeft het nu alleen nog maar tegen Marianne gezegd, die om de een of andere onbegrijpelijke reden ineens helemaal niks meer weet, maar ik neem aan dat hij er ook mee naar buiten zal moeten komen tegenover de politie, en dus ook tegenover Tom en Peter...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:
lord F. schreef:
En Peter ook al niet, dus ze denken daar allemaal niet na, blijkbaar. En dan heeft ze het ook nog eens expliciet over die link gehad ook! Ze heeft William daardoor zelfs weken niet willen zien, dus dat is toch niet iets wat je als advocaat en als zoon dan zomaar ineens vergeten bent? :-?
Normaal zou je van een nieuwbakken echtgenoot bovendien juist verwachten dat hij de dingen eerder minimaliseert om zijn partner uit de wind te houden, dan dat hij het zodanig opblaast dat ze schuldig lijkt. Ook nogal verdacht dus, zou ik denken...

Nu maar hopen inderdaad dat het feit dat zijn "verkeerde verklaring" en die brief zowat tegelijkertijd naar boven komen, wel wat alarmbellen doet rinkelen. Want hij heeft het nu alleen nog maar tegen Marianne gezegd, die om de een of andere onbegrijpelijke reden ineens helemaal niks meer weet, maar ik neem aan dat hij er ook mee naar buiten zal moeten komen tegenover de politie, en dus ook tegenover Tom en Peter...
't Zijn wij die TEVEEL denken, denk ik. :denk:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Nu maar hopen inderdaad dat het feit dat zijn "verkeerde verklaring" en die brief zowat tegelijkertijd naar boven komen, wel wat alarmbellen doet rinkelen. Want hij heeft het nu alleen nog maar tegen Marianne gezegd, die om de een of andere onbegrijpelijke reden ineens helemaal niks meer weet, maar ik neem aan hij dat hij er ook mee naar buiten zal moeten komen tegenover de politie, en dus ook tegenover Tom en Peter...
Idd, hij gaat zijn zeer overtuigende verklaring van "ik heb Marianne ZIEN steken" wel moeten wijzigen en dat gaat toch wel een beetje wringen. Want hij heeft blijkbaar helemaal niks gezien.
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Hypocriete griezel.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad een hypocriete griezel. En blijkbaar wringt er niks bij zijn gewijzigde verklaring. Bij helemaal niemand.
Onbegrijpelijk... :doh:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel wacht eens even. Ik denk dat Marianne is vrijgelaten omwille van Helène's "echte" brief. Ik dacht niet dat William zijn verklaring al officiël gewijzigd heeft, hij moet daarvoor toch naar de politie gaan? Daar weten we niks van.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Wel wacht eens even. Ik denk dat Marianne is vrijgelaten omwille van Helène's "echte" brief. Ik dacht niet dat William zijn verklaring al officiël gewijzigd heeft, hij moet daarvoor toch naar de politie gaan? Daar weten we niks van.
Dat klopt, maar hij zei tegen Tom en Peter wel letterlijk dat hij zich blijkbaar vergist heeft toen hij verklaarde dat hij Marianne had zien steken, en juist bij die 2 had er een lampje moeten gaan branden bij die onzin.
Maar in plaats daarvan begon Peter een reden op te sommen voor het feit dat William het fout voorhad, dus ik vrees dat we uit die hoek niet veel moeten verwachten voorlopig. Het is dus inderdaad maar te hopen dat de politie minder goedgelovig en vergeetachtig is. :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zou onze William mss toch niet zo happig zijn om zijn verklaring officëel te wijzigen. Toch wel een beetje genant niet?
Mss denkt hij wel dat de brief volstaat.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten