Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door heidiw »

Caligula schreef:
heidiw schreef:Idd, isolatie en slaaptekort zijn gekende en toegepaste technieken om iemand te doen bekennen
Ja, maar is dat wel juist? Want de zogezegde "bekentenis" van Marianne is helemaal geen bekentenis hé. Het is gewoon iets dat ze tegen William heeft gezegd, helemaal geen bekentenis.
Ik zie het ook niet als een bekentenis hé, maar op langere termijn word je er wel zo zot van als een deur en dan ga je ook zotte dingen doen en zeggen om vooral met rust gelaten te worden en dàt weten ondervragers. Juist of niet, dat is een advocatenzaak maar met peterke als verdediger zal ze niet ver raken... En Marianne MOET en ZAL haar vechtlust terugvinden anders zou het Thuis niet meer zijn hé
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

heidiw schreef: En Marianne MOET en ZAL haar vechtlust terugvinden anders zou het Thuis niet meer zijn hé
En dat zal ze ook doen. Alleen weten we niet hoelang het gaat duren...
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Opvallend hoe rustig en sereen Marianne aan tafel zat toen Tom op bezoek kwam. Berust ze werkelijk in de versie die de wereld te horen kreeg over de dood van Geert, of is ze een strategie aan het uitwerken?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:Opvallend hoe rustig en sereen Marianne aan tafel zat toen Tom op bezoek kwam. Berust ze werkelijk in de versie die de wereld te horen kreeg over de dood van Geert, of is ze een strategie aan het uitwerken?
't Is voor mij overduidelijk dat ze momenteel moegestreden is. Zodra Tom zelf met een bewijs of ernstige verdenking zal op de proppen komen, zullen we de "oude" Marianne snel weer zien opstaan. Dat is wat ik verwacht. We zullen wel zien of mijn theorie klopt.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Groot gelijk! Van zodra Marianne een of ander houvast krijgt mag de William zich vasthouden aan zijn bretellen!
0 x
Potentia Principatum
Loesje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Loesje »

Go Marianne!!! :)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat Marianne nu toch ook wel gevaar loopt als ze vrij komt. William zal waarschijnlijk wel doorgaan met zijn oorspronkelijke plan.
Eerst Toscane dan de Maladiven. Tenzij iemand hem ontmaskert.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

jessie V. schreef:Ik denk dat Marianne nu toch ook wel gevaar loopt als ze vrij komt. William zal waarschijnlijk wel doorgaan met zijn oorspronkelijke plan.
Waren het niet de Bahama's? ;)

Als Marianne terug op vrije voeten komt, hoop ik toch dat ze eerst nog een tijdje thuis blijft om te bekomen.
Lang genoeg om 1 of andere speurneus te laten ontdekken dat William wel degelijk Henri is en niet veel goeds van zin is.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
jessie V. schreef:Ik denk dat Marianne nu toch ook wel gevaar loopt als ze vrij komt. William zal waarschijnlijk wel doorgaan met zijn oorspronkelijke plan.
Waren het niet de Bahama's? ;)

Als Marianne terug op vrije voeten komt, hoop ik toch dat ze eerst nog een tijdje thuis blijft om te bekomen.
Lang genoeg om 1 of andere speurneus te laten ontdekken dat William wel degelijk Henri is en niet veel goeds van zin is.
Daar sluit ik me bij aan...

Bovendien is Marianne nu wel helemaal onder de voet door alle verdenkingen en haar opsluiting, maar wie weet krijgt ze haar geheugen ook nog wel goed terug als ze zich weer wat beter voelt. Die psychiater schijnt haar goed te doen... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Sorry, de Bahama's :oops:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Sorry, de Bahama's :oops:
:lol: 't Was in ieder geval ver van 't Thuisland!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

We mogen veronderstellen dat Marianne terug op haar positieven komt van zodra ze het nieuws hoort.
Nu hangt het er van af hoeveel geloof de politie gaat hechten aan die brief van Helène. Het is niet omdat zij dat schrijft dat het zo is hé. Maar goed, stel dat Marianne hierdoor (voorlopig) vrijkomt, ze gaat dan naar huis samen met de William (ze zijn getrouwd). Dat gaat daar nog prettig worden denk ik. Want ik zie Tom bvb al zeggen: zie je wel moeder had gelijk, het is Helène en dus bestaat die Henri wel degelijk. Dus gaan ze zoeken naar Henri...en vinden?
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Marianne zal zeker zoeken naar Henri en hem uiteindelijk ontmaskeren, maar ik vrees dat ze het weeral allemaal zelf zal moeten doen. Zoals gewoonlijk eigenlijk. En dan hopen dat ze met echtgenoot nr? meer geluk zal hebben, want tot nu toe heeft ze het nog niet getroffen met de mannen in haar leven.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

heidiw schreef:Marianne zal zeker zoeken naar Henri en hem uiteindelijk ontmaskeren, maar ik vrees dat ze het weeral allemaal zelf zal moeten doen. Zoals gewoonlijk eigenlijk. En dan hopen dat ze met echtgenoot nr? meer geluk zal hebben, want tot nu toe heeft ze het nog niet getroffen met de mannen in haar leven.
Ja zeg, het is ook geen gemakkelijke hé! :whistle:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

William zal waarschijnlijk wel mee helpen zoeken naar Henri :whistle:
0 x