William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Ja,idd William heeft een groot probleem met Helène, want zij wordt onvoorspelbaar en dat kan nu eenmaal niet in een plan.
En ik weet ook niet goed of iets aan de kleinkinderen doen wel een goed plan is want dan gaat Helène helemaal door het lint gaan. William heeft hier wel een groot probleem hoor.
Inderdaad! Eigenlijk staan ze beiden met hun rug tegen de muur. Zelfs het dreigen met de kleinkinderen iets aan te doen gaat Hélène's gemoedstoestand al niet in de positieve zin vooruit helpen, dat bleek gisteren al wel.
Dat moet hij zelf toch ook beseffen?
Ik snap echt niet hoe hij zijn plan op deze manier door wil zetten. Het is niet dat Hélène niet wil zwijgen, maar ze kan het gewoonweg niet meer omdat ze inderdaad op instorten staat... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Bovendien hoe kan hij - of wie dan ook - verklaren wat er met de kids gebeurt(d) is. Wat heeft het te maken met Geert dood en Marianne in het gevang? Te toevallig om er niets mee te maken te hebben. zeker als Helene ervan instort en helemaal gestoord wordt. Natuurlijk gaat ze hem dan noemen!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Vooraleer verder te "borduren" in het begin van hun conversatie heeft de Henri (want zo mogen we hem wel nu noemen) daar iets gezegd: Helène, Helène ik ken u toch wel langer dan vandaag... Wel, wel
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 930
x 1489

Bericht door heidiw »

Caligula schreef:Vooraleer verder te "borduren" in het begin van hun conversatie heeft de Henri (want zo mogen we hem wel nu noemen) daar iets gezegd: Helène, Helène ik ken u toch wel langer dan vandaag... Wel, wel
En ook: "met uwe man had ge er toch geen probleem mee". Ik heb zo het vermoeden dat dit niet over Geert maar over echtgenoot Vandamme ging.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,idd dat ook. Dus kennen ze elkaar al veel langer. Mss was de Kurt wel de zoon van Henri, enfin we kennen nu het plan.
William/Henri met Marianne naar Toscane en ze krijgt daar een "ongelukske", dus alles voor onze Henri. Een paar maand later overkomt Geert hetzelfde (tja) en alles voor Helène. En dan tesamen naar de Bahamas. Dat was het plan. Toch wel serieus misgelopen al zou ik zeggen. En nu corrigeren, man dat is nooit goed!
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ja,idd dat ook. Dus kennen ze elkaar al veel langer. Mss was de Kurt wel de zoon van Henri, enfin we kennen nu het plan.
William/Henri met Marianne naar Toscane en ze krijgt daar een "ongelukske", dus alles voor onze Henri. Een paar maand later overkomt Geert hetzelfde (tja) en alles voor Helène. En dan tesamen naar de Bahamas. Dat was het plan. Toch wel serieus misgelopen al zou ik zeggen. En nu corrigeren, man dat is nooit goed!
Ze was dan eigenlijk slecht bezig met Marianne te pluimen via dat proces. :) Daardoor was Marianne vermoorden iets minder dringend.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Pff, Willie jong :eek:
Krijg er de kou rillingen van!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat geld zou dan naar Geert gaan en via Geert later dan naar Helène.
Nu wat gaat Henri doen? Helène vermoorden? Het lijkt er op want hij laat haar een afscheidsbrief schrijven. En daar staat in: ik heb Geert vermoord. Hij zal haar dan vol met haar pillen steken waarschijnlijk want steekwonden zijn hier natuurlijk niet aan de orde.
Ik vind de Henri wel een"heerlijke slechterik".
En hoe je het ook bekijkt, vanuit zijn standpunt moet Helène verdwijnen wat zij is voor hem nu een dodelijk gevaar.
Laatst gewijzigd door Caligula op do 01 okt 2015, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wat hij nu van plan is, vraag ik me echt af. Als hij Hélène vermoord, is hij het geld van Geert toch ook kwijt?
En de beslissing om dat proces aan te spannen tegen Marianne destijds, vind ik ook maar raar. Het had toch niet uitgemaakt via wie ze die €160.000 van Marianne zouden krijgen, als ze Marianne toch al haar geld afhandig wilden maken door een "ongeluk"? :-? En dan gaf Geert het achteraf ook nog eens weg... :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Christel op do 01 okt 2015, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Christel schreef:Als hij Hélène vermoord, is hij het geld van Geert toch ook kwijt?
Dat wel, maar als zij doorslaat is hij alles kwijt.
Ook het geld van Marianne.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Christel schreef:Als hij Hélène vermoord, is hij het geld van Geert toch ook kwijt?
Dat wel, maar als zij doorslaat is hij alles kwijt.
Ook het geld van Marianne.
Ach ja, natuurlijk... Hij kiest dus voor de zekerheid.
Maar dan vraag ik me wel af hoe hij zijn verklaring dat hij Marianne heeft zien steken, bij de politie en vooral Marianne&Co gaat uitleggen. Kan me niet voorstellen dat ze dan nog mee naar Toscane wil om daar een ongeluk te krijgen... :)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Daar zit ook wel wat in natuurlijk... :denk:

Maar misschien is hij niet van plan Hélène meteen uit de weg te ruimen, maar wil hij de brief gebruiken om er zeker van te zijn dat zij haar mond houdt?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel dat weten we niet echt. We weten niet of Geert dat geld daadwerkelijk al heeft weggegeven. En het is wel Geert die het proces heeft aangespannen weliswaar op aanraden van Helène.
Het geld van Geert zal hij waarschijnlijk wel kwijt zijn maar beter dat dan het hele plan.
Dus, alleen maar het geld van Marianne dan maar en surtout uit de gevangenis blijven! Mss is hij nog iets van plan met Rosa, een plan B als het ware.
Het vervelende in heel deze affaire is idd dat hij nu Helène laat schrijven: ik heb Geert vermoord terwijl hij met zekerheid heeft gezegd: ik heb Marianne ZIEN steken. Hoe gaat hij dat uitleggen tenzij natuurlijk dat hij die brief bewaart om Helène muurvast te zetten.
0 x
Potentia Principatum
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Goh!!!! Dit had ik nu echt niet zien aankomen, zeg. En eigenlijk nog vrij snel uiteengezet.
En :oops: vond het eigenlijk erg spannende TV - en goed geakteerd ook. Moet het nu eerst ff allemaal verwerken hoor.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Griezelig hoe hij Helene die afscheidsbrief laat schrijven. Hij kan haar nu op elk ogenblik vermoorden.
Het enige wat hem nog tegenhoudt is geld van Geert. De zogenaamde afscheidsbrief gaat alles zeggen
en erg voor Emma en Stan met een oma die eerst hun opa en daarna hun stief-opa vermoordde.
0 x
Gesloten