Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
Nee zeker niet nu Paulien haar moeder van zowat alles de schuld geeft? Waar zit die haar verstand zeg. In een doos bonux?
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2
bonux?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5
- zanacht
- Poster rang 2
Ze was weer goed aan het doorratelen over Jens, Lena, Julia behalve over...zichzelf natuurlijk.
Kan die een stuk zagen en zich bemoeien met alles en iedereen. Get a life hé meiske.
Kan die een stuk zagen en zich bemoeien met alles en iedereen. Get a life hé meiske.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad...zanacht schreef:Ze was weer goed aan het doorratelen over Jens, Lena, Julia behalve over...zichzelf natuurlijk.
En ook de manier waarop ze haar mening opdringt en overtuigd is van haar grote gelijk, vind ik tenenkrommend...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dat zij aub samen met die Lena naar NY vertrekt en dan kan Jens terug een rol spelen in Thuis ; nu dient hij alleen als klankbord ...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Dat is een goed idee.nounake schreef:Dat zij aub samen met die Lena naar NY vertrekt en dan kan Jens terug een rol spelen in Thuis ; nu dient hij alleen als klankbord ...

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Daar had ik ook al aan gedacht. Ze vindt New York zo leuk, nou ga dan met Lena mee.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
O,ja Paulientje en ge kunt daar ook mooie fotokes maken want dat heb je sinds lang niet meer gedaan hé. Te druk waarschijnlijk... 

0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2
Paulien wilde een mooie karriere, heeft daar veel voor over gehad en dat is allemaal de vuilbak in omdat ze in het cafe kan werken! Nou daar word je blij van.
Zo blij dat ze een andere karrierevrouw stimuleert om ook in het cafe te werken en als die dan toch kiest voor echt iets zinvols te gaan doen stimuleert ze diens vriend en haar ex om toch vooral als sloefje mee te gaan en zijn zaak op te geven. Ook haar moeder moet nu een sloefje worden. Ooit wilde ze dat die juist zelfstandiger zou zijn.
Niets maar dan ook niets is logisch aan dat kind - ook niet dat Aldi nog steeds zo lief en geduldig is.
Moest ik zo tekeer gaan (en ik kan er best wat van) dan zou mijn hubbie echt allang zijn gaan lopen.
Zo blij dat ze een andere karrierevrouw stimuleert om ook in het cafe te werken en als die dan toch kiest voor echt iets zinvols te gaan doen stimuleert ze diens vriend en haar ex om toch vooral als sloefje mee te gaan en zijn zaak op te geven. Ook haar moeder moet nu een sloefje worden. Ooit wilde ze dat die juist zelfstandiger zou zijn.
Niets maar dan ook niets is logisch aan dat kind - ook niet dat Aldi nog steeds zo lief en geduldig is.
Moest ik zo tekeer gaan (en ik kan er best wat van) dan zou mijn hubbie echt allang zijn gaan lopen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Aan te begingeneriek te zien heeft ze een goed (en duur) fototoestel, en wat doet Paulien in plaats van foto's maken? Zagen en klagenCaligula schreef:O,ja Paulientje en ge kunt daar ook mooie fotokes maken want dat heb je sinds lang niet meer gedaan hé. Te druk waarschijnlijk...

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,idd onbegrijpelijk hé. Ze heeft talent, en dan gaat ze cafébazin spelen in alle betekenissen van het woord.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Ja, het leven als kunstenaar is zwaar. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Misschien probeert ze haar moeder te stimuleren om voor hem te zorgen omdat Luc haar net die enorme som geld heeft geleend? En is ze wat geslepener dan wij denken?
Ik was blij dat Jens eindelijk eens zei: "moeidunie!"
Ik was blij dat Jens eindelijk eens zei: "moeidunie!"
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En ik dan!Briseis schreef:Ik was blij dat Jens eindelijk eens zei: "moeidunie!"

0 x
Potentia Principatum