een optie voor Helène mss=zelfmoord
En als het mislukt gaat iedereen ook haar willen in huis halen om te verzorgen? Alhoewel, naast Luc leggen is dan ook een praktische mogelijkheid
Nee, ik gok erop dat Judith haar dan zal vergeven...
een optie voor Helène mss=zelfmoord
En als het mislukt gaat iedereen ook haar willen in huis halen om te verzorgen? Alhoewel, naast Luc leggen is dan ook een praktische mogelijkheid

Ik zou ze liever zien afrekenen met Henri, Rita of hoe hij dan ook echt mag heten in "Thuis".annekeHU schreef:Volgens mij wordt Hélène vermoord door William, of ze vermoordt William en slaat nadien op de vlucht... vervolgens horen we niets meer van haar !

Jij gelooft in sprookjes?Djenner schreef:Misschien worden zij en Marianne wel vriendinnen.
Alsinds niet Ritaikke schreef:Ik zou ze liever zien afrekenen met Henri, Rita of hoe hij dan ook echt mag heten in "Thuis".annekeHU schreef:Volgens mij wordt Hélène vermoord door William, of ze vermoordt William en slaat nadien op de vlucht... vervolgens horen we niets meer van haar !
En na die geslaagde afrekening mag ze van mij een "blijvende" rol spelen. Ik zie heel wat mogelijkheden. Zij kan evengoed(wellicht nnog beter) wat Luc kan: mensen voor haar kar spannen.

Aah, ik ben dus niet de enige die dat denktDrikke schreef:Het is al van het begin duidelijk dat de dood van Kurt ooit nog een vervolg zou hebben met de spoorloze wagen. Nu gezien zou Helene er best iets met te maken kunnen hebben.