Under the Dome

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Under the Dome

Bericht door Seraph »

Zeer leuke serie, drie seizoenen.

Ikzelf ben het gisteren beginnen te kijken, en zit al bij aflevering 9 van seizoen 1.

Het verhaal speelt zich af in een dorp 'Chester's Mill' en plotsklaps verschijnt er een onzichtbare, onverwoestbare barrière rond het stadje. Later wordt dit een koepel genoemd. De stad is zeg maar afgerukt van de buitenwereld. Dan zie je hoe verschillende inwoners ermee omgaan, en naarmate ook wie de leiding wilt, dat er watertekort is, etc... Je kent het wel.

Ook al enkele emotionele momenten, zoals in aflevering 7. Ik ga natuurlijk niets verklappen.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Re: Under the Dome

Bericht door Nickos »

Toen ik voor het eerst naar Under The Dome begon te kijken, was ik zéér enthousiast. Het boek van Stephen King is fantastisch. Klein probleem: ze hebben belachelijk veel veranderd. Bovendien zijn ze alles beginnen uitrekken om toch maar meerdere seizoenen te kunnen maken. Een miniserie zou beter geweest zijn, maar ja, dat brengt natuurlijk minder op :D.

Als je er momenteel graag naar kijkt zou ik zeggen van het boek zeker niet te lezen, want dan is het om zeep :p.
0 x
Plaats reactie