Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Natuurlijk "maar toch". Normaal gesproken ga je zo niet met je wederhelft om.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
William want hij leek zich gisteren wel te vermaken met Rosa, van de treurige echtgenoot was niets meer te zien. En voor Rosa ook een lap op haar oren, walgelijk hoe ze William steeds over zijn arm wrijft.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Als je je zo gedraagt nadat je je vrouw zo in zak en as hebt gezien, dan zit er serieus een steekje los als je het mij vraagt. William krijgt van mij ook een flinke draai om zijn oren.
Rosa ook, gewoon omdat ze zo dom is. Ze zet alles op het spel om haar zaak te redden en een vete in stand te houden, en dan ook nog met iemand waarvan het allesbehalve normaal is dat hij op dit moment "gezellig" met haar aan de wijn gaat. Zoiets zou bij haar eerder argwaan op moeten wekken, maar nee hoor, mevrouw is weer enkel en alleen met zichzelf bezig.
Rosa ook, gewoon omdat ze zo dom is. Ze zet alles op het spel om haar zaak te redden en een vete in stand te houden, en dan ook nog met iemand waarvan het allesbehalve normaal is dat hij op dit moment "gezellig" met haar aan de wijn gaat. Zoiets zou bij haar eerder argwaan op moeten wekken, maar nee hoor, mevrouw is weer enkel en alleen met zichzelf bezig.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Vooral Rosa verdient een lap rond haar oren.
Door en door slechte mensen verdienen geen lap.
Door en door slechte mensen verdienen geen lap.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Mijn lappen voor deze avond zijn voor:
Frank
Sam
Paulien
William-Henri
An
Voor het geschreeuw, geruzie en de dreigementen

Frank
Sam
Paulien
William-Henri
An
Voor het geschreeuw, geruzie en de dreigementen

0 x
-
- x 435
Paulien verdiend een paar serieuze lappen. Nu doet ze alsof die smeerlap van een Luc een arme duts is. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Frank, omdat hij zijn kind de rug toekeert omdat het anders zijn van Franky hem niet uitkomt.
Ik begrijp het ook niet waarom mannen vrouw willen worden of omgekeerd omdat ik gewoon niet in die situatie zit, maar ik kan wel begrip opbrengen voor de emotionele toestand waar die mensen in zitten. Daarom Frank Bomans, klets en nog eens klets. Kwestie van in evenwicht te blijven jongen
Ik begrijp het ook niet waarom mannen vrouw willen worden of omgekeerd omdat ik gewoon niet in die situatie zit, maar ik kan wel begrip opbrengen voor de emotionele toestand waar die mensen in zitten. Daarom Frank Bomans, klets en nog eens klets. Kwestie van in evenwicht te blijven jongen
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik kan heus geen lap geven voor William, die verdient veel meer. In hetzelfde rijtje als de Mike,Swerts,Guy,Mathilde etc...
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Een (zij het voorzichtige) XL-lap voor Sam. Waar haalt die het recht om haar rotkarakter altijd opnieuw uit te werken op haar omgeving?
Een XXL-lap voor Paulien om de manier waarop zij haar moeder behandelt, en tevens om haar van de pot gerukte argumenten tegen de scheiding.
Een XXXL-lap voor Frank. Luc heeft levenslang vrijwel iedereen bedrogen, en hij krijgt onvoorwaardelijk vergiffenis . Franky heeft niks verkeerd gedaan, alleen enorm veel pech gehad, en die gat hij definitief uit zijn leven verbannen.

Géén lap voor Rosa. Als die te weten komt wie ze aan het opvrijen is, zal het effect erger zijn dan een simpele lap.
Een XXL-lap voor Paulien om de manier waarop zij haar moeder behandelt, en tevens om haar van de pot gerukte argumenten tegen de scheiding.

Een XXXL-lap voor Frank. Luc heeft levenslang vrijwel iedereen bedrogen, en hij krijgt onvoorwaardelijk vergiffenis . Franky heeft niks verkeerd gedaan, alleen enorm veel pech gehad, en die gat hij definitief uit zijn leven verbannen.

Géén lap voor Rosa. Als die te weten komt wie ze aan het opvrijen is, zal het effect erger zijn dan een simpele lap.
0 x
-
- Poster rang 5
Nogmaals, William is veel te slecht om een lap te geven. Een lap geef je aan op zich goeie mensen die iets doms/onlogisch doen. 

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Wiens oren ondertussen wel een beetje rood zullen uitslaan zijn die van Paulien, en met die van mij erbij worden ze ondertussen paars. Nah! 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Een lapje (in de betekenis van een goede mens maar moet op zijn woorden passen) voor Renzo.
Wendy kan dan wel zijn ex zijn, maar Renzo hoeft niet altijd zo neerbuigend te doen over haar.
Wendy kan dan wel zijn ex zijn, maar Renzo hoeft niet altijd zo neerbuigend te doen over haar.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5
Hij heeft alleen maar gezegd dat hij moet oppassen want ze bijt. Hij heeft ook niet gezegd waar hé.hannanaske schreef:Wendy kan dan wel zijn ex zijn, maar Renzo hoeft niet altijd zo neerbuigend te doen over haar.

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Nancy! Weten dat je al niet zo populair meer bent op je werk en het dan nog laten afweten.
0 x