Inderdaad, hoe hij daar onderuitgezakt op kantoor zat bij Tom en Peter, met zijn whisky in de hand. En dan vervolgens aan de wijn met Rosa. Hij gedroeg zich eerder alsof zijn missie bereikt is...lord F. schreef:Veel zag hij er precies niet vanaf van die bekentenis.
William Degreef (Luk De Koninck)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
-
- Poster rang 5
Dacht al even dat er nog iets meer ging gebeuren met Rosa.Christel schreef:Inderdaad, hoe hij daar onderuitgezakt op kantoor zat bij Tom en Peter, met zijn whisky in de hand. En dan vervolgens aan de wijn met Rosa. Hij gedroeg zich eerder alsof zijn missie bereikt is...lord F. schreef:Veel zag hij er precies niet vanaf van die bekentenis.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
De vraag is mss: wie gaat wie onder tafel drinken? Zo ongeveer als Waldek terugkomt liefst.
Gaat die William nu echt van 2 borden eten? (bij manier van spreken hé)

Gaat die William nu echt van 2 borden eten? (bij manier van spreken hé)
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik krijg geen hoogte van het doen en laten van die man. Je kan er nog alle kanten mee uit.Maar dat is waarschijnlijk ook de bedoeling. 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Of hij Henri is of niet, zuiver op de graat of niet - hij is gisteravond gezakt in mijn achting en nog geen beetje.
Marianne zit daar helemaal in de war en vraagt vertwijfeld 'Ik heb het gedaan he' en die kerel zegt gewoon botweg 'ja'.
Niets in de aard van 'Ik weet het niet, ik heb je gezien met het mes maar ik heb je niet zien steken. Maar je had het wel vast'.
Misschien omdat hij dan door de mand valt, wetende dat Marianne weet dat hij aan de politie iets anders verklaard heeft?
Of heeft Hélène aandrongen om ervoor te zorgen dat Marianne zo snel mogelijk kraakt, wou hij Marianne daarom zo dringend zien?
Enfin, de liefhebbende Toscaanse echtgenoot blijkt dus een kille leugenaar te zijn.
En terwijl zijn vrouw (waarschijnlijk) snàkt naar een porto (en wat liefde en steun), kapt meneer rode wijn naar binnen met de aartsrivale van zijn vrouw.

Marianne zit daar helemaal in de war en vraagt vertwijfeld 'Ik heb het gedaan he' en die kerel zegt gewoon botweg 'ja'.
Niets in de aard van 'Ik weet het niet, ik heb je gezien met het mes maar ik heb je niet zien steken. Maar je had het wel vast'.
Misschien omdat hij dan door de mand valt, wetende dat Marianne weet dat hij aan de politie iets anders verklaard heeft?
Of heeft Hélène aandrongen om ervoor te zorgen dat Marianne zo snel mogelijk kraakt, wou hij Marianne daarom zo dringend zien?
Enfin, de liefhebbende Toscaanse echtgenoot blijkt dus een kille leugenaar te zijn.
En terwijl zijn vrouw (waarschijnlijk) snàkt naar een porto (en wat liefde en steun), kapt meneer rode wijn naar binnen met de aartsrivale van zijn vrouw.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Marianne leek niet tot veel meer in staat, want de vertwijfeling droop er inderdaad af, maar Tom stond er ook nog bij en die weet ook van die verklaring. Bovendien is hij erop gespitst zijn moeder te helpen, dus waarschijnlijk extra opmerkzaam. Dat weet William ook...satine schreef:Marianne zit daar helemaal in de war en vraagt vertwijfeld 'Ik heb het gedaan he' en die kerel zegt gewoon botweg 'ja'.
Nadat we Hélène vanwege haar kleinkinderen min of meer in paniek hebben zien raken aan de telefoon, en zij ogenschijnlijk nogal weinig steun hoefde te verwachten van "Henri", heb ik eigenlijk eerder het idee dat hij de drijvende kracht achter de laatste gebeurtenissen is. Na William's harteloze optreden van gisteravond, denk ik meer en meer dat hij toch Henri is...satine schreef:Of heeft Hélène aandrongen om ervoor te zorgen dat Marianne zo snel mogelijk kraakt, wou hij Marianne daarom zo dringend zien?
Ik denk zeker dat het de bedoeling is geweest om Marianne te kraken door haar op te gaan zoeken en er nog maar eens in te wrijven dat zij het volgens hem gedaan heeft. Maar of Hélène daar nu voor iets tussen zat, betwijfel ik een beetje...
Laatst gewijzigd door Christel op wo 23 sep 2015, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Waar is de treurige echtgenoot gebleven na het bezoek van Marianne? Tom zou hem bezig moeten gezien hebben bij Rosa!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu moet ik wel zeggen dat William gelukkig (nog) niet Rosa op zijn schoot moest nemen. Dat zou ik niemand willen aandoen, zelfs William niet! 

0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Vind ik ook, maar dat zijn van die uitlatingen die ik nooit hardop zou durven schrijvenCaligula schreef:Nu moet ik wel zeggen dat William gelukkig (nog) niet Rosa op zijn schoot moest nemen. Dat zou ik niemand willen aandoen, zelfs William niet!

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ho,ho Captain, komaan hé. Zo ken ik je nietCaptain Cuckoo schreef:Vind ik ook, maar dat zijn van die uitlatingen die ik nooit hardop zou durven schrijven
Maar de vraag is hier dat we weten wat Rosa's bedoelingen zijn, ze wil de zus&zo daar houden en zo mogelijk Peter en co een hak zetten, maar wat zijn William's bedoelingen? Dat is volgens mij de vraag. Gaat hij werkelijk Rosa helpen, en als hij Henri zou zijn gaat hij dan niet in moeilijkheden komen met Helène? Of heeft hij ze ondertussen afgeschreven. Helène heeft nu wel een pak geld van Geert (de 160K buiten beschuowing gelaten) terwijl Rosa niet zoveel te bieden heeft (bij manier van spreken).
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mja, dat begrijp ik ook allemaal niet echt, moet ik zeggen...
Al zou William Rosa (financieel) willen helpen, dan nog zie ik niet in hoe ze het zo willen draaien dat ze het gebouw van de Zus&Zo niet uit hoeven. De gebouwen zijn van Peter en daar valt niet zoveel aan te veranderen als Peter dat niet wil, lijkt me zo..
Al zou William Rosa (financieel) willen helpen, dan nog zie ik niet in hoe ze het zo willen draaien dat ze het gebouw van de Zus&Zo niet uit hoeven. De gebouwen zijn van Peter en daar valt niet zoveel aan te veranderen als Peter dat niet wil, lijkt me zo..

0 x
-
- Nog geen rang
Het is nu toch wel heel duidelijk aan het worden dat die Wiliam sowieso 2 gezichten heeft. En Thuis is nu ook niet zo ingenieus dat hierbij toch duidelijk wordt gemaakt aan de kijker dat die vent echt niet te vertrouwen valt. Hij komt eerst zo geslagen als een hond bij Peter en Tom om vervolgens met veel furore bij Rosa aan te komen.
Mocht Rosa in dat opzicht trouwens wat nuchterder zijn zou zij dit gedrag op zijn minst ook vreemd kunnen vinden. Net getrouwd, uw vrouw in de cel maar wel al vrolijk aan de toog kunnen hangen met een andere madam... vreemd
Dat dit allemaal heerlijke tv zal opleveren is wel zeker...
Mocht Rosa in dat opzicht trouwens wat nuchterder zijn zou zij dit gedrag op zijn minst ook vreemd kunnen vinden. Net getrouwd, uw vrouw in de cel maar wel al vrolijk aan de toog kunnen hangen met een andere madam... vreemd
Dat dit allemaal heerlijke tv zal opleveren is wel zeker...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Juist. Als Peter daar als eigenaar wil intrekken dan is dat zo. Het enige wat Rosa kan doen is de zaak zus&zo redden (op een andere locatie dan) Niet vergeten dat Peter ook 40% van de aandelen daarin heeft.Christel schreef:Mja, dat begrijp ik ook allemaal niet echt, moet ik zeggen...
En ik zie ook niet goed in hoe Rosa William zover zou krijgen dat hij een bod op de gebouwen zou doen, daar is toch meer dan een decolleté voor nodig denk ik. Trouwens Peter wil helemaal niet verkopen hij wil daar komen wonen en wil die 2 daar buiten. Ik zie echt niet wat Rosa denkt te bereiken.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2
Wie wel? Ik althans begrijp het ook niet goed wat Rosa probeert te bereiken .Caligula schreef:Ik zie echt niet wat Rosa denkt te bereiken.

0 x