William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door frankbomans »

Toen Tom over dat wandelend laken begon, dacht ik echt: "Nu gaat hij 'ja' zeggen, nu gaat hij door de mand vallen". Maar bon, William is wat mij betreft dus zeker dezelfde als 50 jaar geleden, al sluit ik zeker niet uit dat hij ook Henri is. Enfin, het blijft wachten tot Maggy ten tonele verschijnt.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

frankbomans schreef:Toen Tom over dat wandelend laken begon, dacht ik echt: "Nu gaat hij 'ja' zeggen, nu gaat hij door de mand vallen". Maar bon, William is wat mij betreft dus zeker dezelfde als 50 jaar geleden, al sluit ik zeker niet uit dat hij ook Henri is. Enfin, het blijft wachten tot Maggy ten tonele verschijnt.
Het is nog te vroeg voor Thuis hé, eerst nog een beetje rekken tot de elastiek breekt.
William, de echte of de valse speelt echt geen rol. De enige vraag is: Is William (whoever he is) Henri of niet.
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Zou het niet de ex man kunnen zijn van die Maggie ? :think:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wie is Maggie?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Crackers schreef:Wie is Maggie?
De zus van William, ex-BFF van Marianne, toen ze jonger was. ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:William, de echte of de valse speelt echt geen rol. De enige vraag is: Is William (whoever he is) Henri of niet.
Als William nou Henri zou zijn, dan zouden Hélène en hij toch eigenlijk niet zo moeilijk moeten doen over die schadevergoeding, bedenk ik me net? We weten inmiddels dat William in gemeenschap van goederen is getrouwd met Marianne, dus of Marianne nu alsnog moet betalen of niet, dat geld hebben ze dan toch wel... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Christel schreef:
Caligula schreef:William, de echte of de valse speelt echt geen rol. De enige vraag is: Is William (whoever he is) Henri of niet.
Als William nou Henri zou zijn, dan zouden Hélène en hij toch eigenlijk niet zo moeilijk moeten doen over die schadevergoeding, bedenk ik me net? We weten inmiddels dat William in gemeenschap van goederen is getrouwd met Marianne, dus of Marianne nu alsnog moet betalen of niet, dat geld hebben ze dan toch wel... :-?
Daar heb ik ook al aan gedacht maar als Tom een oogje in het zeil houdt over Marianne haar rekeningen dan is het ook moeilijk om plots 160.000 euro af te halen en dat zou hem alleen maar verdacht maken maar Hélène die moet aan niemand rekenschap afleggen wat ze met Geert zijn geld doet.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

zanacht schreef:
Christel schreef:
Daar heb ik ook al aan gedacht maar als Tom een oogje in het zeil houdt over Marianne haar rekeningen dan is het ook moeilijk om plots 160.000 euro af te halen en dat zou hem alleen maar verdacht maken maar Hélène die moet aan niemand rekenschap afleggen wat ze met Geert zijn geld doet.
Rekenschap geven niet als dusdanig, maar "iemand met initiatief" zou wel eens inzage van haar financiële transacties kunnen laten opvragen. Het blijft mij trouwens verbazen dat nog niemand de echte financiële situatie van William uitgekamd heeft.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat mij blijft verbazen is dat Marianne in gemeenschap van goederen is getrouwd met William. Dat kan ik niet geloven.
Hoe weten we dat eigenlijk? Heb ik blijkbaar toch iets gemist.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

William heeft dit gezegd tijdens het gesprek met Ann en Tom.
Daarom dat hij wou dat er 'transparantie' was in de uitgaven en stelde hij voor dat Marianne's kinderen ten allen tijde konden zien wat er met het geld op de gemeenschappelijke rekening gebeurde.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:dus of Marianne nu alsnog moet betalen of niet, dat geld hebben ze dan toch wel... :-?
Wel ttz; we weten niet goed of Marianne al betaald heeft aan Geert RIP.
Als ze dat geld zou kunnen recupereren moet het dan van Helène komen? Interessant...
Als het geld terug naar Marianne gaat (of bij Marianne blijft) dan heeft onze William daar ook niet alles over te zeggen.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Tja, het is ook alleen maar Williams woord dat ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. Marianne noch Peter heb ik daar ooit iets over horen zeggen.
Marianne heeft wel ( ergens op het einde van vorig seizoen) gezegd dat Ann huur zal moeten betalen, als zij naar Toscane verhuist, en dat na haar dood het huis voor hen ( de kinderen Ann en Tom ) is... dat klopt toch niet met het " in gemeenschap van goederen getrouwd zijn" , want als William Marianne overleeft, heeft hij toch minstens het vruchtgebruik???
Of zit het anders in elkaar?
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

annekeHU schreef:Tja, het is ook alleen maar Williams woord dat ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. Marianne noch Peter heb ik daar ooit iets over horen zeggen.
Marianne heeft wel ( ergens op het einde van vorig seizoen) gezegd dat Ann huur zal moeten betalen, als zij naar Toscane verhuist, en dat na haar dood het huis voor hen ( de kinderen Ann en Tom ) is... dat klopt toch niet met het " in gemeenschap van goederen getrouwd zijn" , want als William Marianne overleeft, heeft hij toch minstens het vruchtgebruik???
Of zit het anders in elkaar?
Normaal gezien als je trouwt met gemeenschap van goederen is dit vanaf het moment van het huwelijk alles wat je voor het huwelijk had is en blijft van u , toch het onroerend goed dus ook het huis van Marianne zou van haar blijven ook al is ze met William getrouwd en heeft die daar niks over te zeggen, tenzij dat de wetten weer veranderd zijn. En in thuis kan alles natuurlijk.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Wie en wat is William ?

Is zijn ontmoeting met Marianne in dat revalidatiecentrum 'toevallig' ? Mag hij als grote afnemer van die Toscaanse wijn dat gebouw onderhouden ? Is hij de Toscaanse wijnboer zelf ? Is hij Henri ? Is hij de broer van Maggie ? Trouwde hij Marianne om haar geld ? Vanwaar die hoogdringendheid ? Waarom beschermt hij Helene bij de moord op Geert ? Hij kent die toch niet (sic) en beschuldigt liever zijn eigen vrouw ? Vanwaar de behoefte om bij Tom en An de heilige uit te hangen ? Knaagt zijn geweten ? Heeft hij er een ? Doorziet hij Rosa niet, één blik op die 'smile' is toch genoeg ?
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Linne schreef:Wie en wat is William ?

Is zijn ontmoeting met Marianne in dat revalidatiecentrum 'toevallig' ? Mag hij als grote afnemer van die Toscaanse wijn dat gebouw onderhouden ? Is hij de Toscaanse wijnboer zelf ? Is hij Henri ? Is hij de broer van Maggie ? Trouwde hij Marianne om haar geld ? Vanwaar die hoogdringendheid ? Waarom beschermt hij Helene bij de moord op Geert ? Hij kent die toch niet (sic) en beschuldigt liever zijn eigen vrouw ? Vanwaar de behoefte om bij Tom en An de heilige uit te hangen ? Knaagt zijn geweten ? Heeft hij er een ? Doorziet hij Rosa niet, één blik op die 'smile' is toch genoeg ?
Dat zijn wel véél vragen in 1 keer maar om deze antwoorden te vinden gaan we nog wat geduld moeten uitoefenen. ;)
0 x
Gesloten