Alle verdenkingen zijn goedChristel schreef:Het is alweer een hele tijd geleden, dus precies weet ik het niet meer, maar hij heeft eerder ook al eens herinneringen op zitten halen met Marianne, en ook toen wist hij dergelijke kleine dingetjes niet meer. Het zijn telkens alleen de hoofdzaken die hij zich herinnert..karolien85 schreef:Waar blunderde hij dan ?
Kan evengoed betekenen dat hij vergeetachtig is, hoor, maar toch...
William Degreef (Luk De Koninck)
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk ook dat William wel het verschil heeft opgemerkt tussen Ann en Tom, daar zou hij mss van kunnen profiteren.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Waar haalt hij zoiets van het wandelend laken? Enkel Tom en Marianne kennen dat verhaal en geen van beiden kan dat gelekt hebben.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Dus, conclusie: William is echt William. De vraag is natuurlijk: is hij Henri?Crackers schreef:Waar haalt hij zoiets van het wandelend laken? Enkel Tom en Marianne kennen dat verhaal en geen van beiden kan dat gelekt hebben.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Ja natuurlijk is hij ook Henri, dat weet de kijker maar Mariannes advocaat wil het niet geloven.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is een beetje kort door de bocht. Wij zouden dat idd graag willen maar daarom is het nog niet zo.Crackers schreef:Ja natuurlijk is hij ook Henri, dat weet de kijker maar Mariannes advocaat wil het niet geloven.
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ik vermoed dat hij het is, maar het kan evengoed iemand anders zijn ...Crackers schreef:Ja natuurlijk is hij ook Henri, dat weet de kijker maar Mariannes advocaat wil het niet geloven.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Zegt nog niks hé. Heel bekende anekdotes kan je op oefenen.Crackers schreef:Waar haalt hij zoiets van het wandelend laken? Enkel Tom en Marianne kennen dat verhaal en geen van beiden kan dat gelekt hebben.
En misschien kent Henri de echte William wel.
(heeft hij hem zelfs vermoord
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

In een serie als Thuis lijkt het mij vrijwel uitgesloten dat de Henri een wildvreemde zou zijn. Mijn indruk blijft dat William de naam Henri gebruikt als een codenaam voor contacten met Hélène, en niet de Jommeke uit de jeugd van Marianne is, maar hem wel goed kende.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Tom heeft het ook niet zo heel slim aangepakt. Dat verhaaltje over dat rijststijfsel heeft hij gewoon na verteld. William hoefde alleen maar af en toe "ja" te antwoorden. Had Tom vragen gesteld waarop William had moeten antwoorden, was het misschien anders gelopen.lord F. schreef:Zegt nog niks hé. Heel bekende anekdotes kan je op oefenen.Crackers schreef:Waar haalt hij zoiets van het wandelend laken? Enkel Tom en Marianne kennen dat verhaal en geen van beiden kan dat gelekt hebben.
En misschien kent Henri de echte William wel.
(heeft hij hem zelfs vermoord)
Die opzettelijke fout van Tom om te zien hoe William zou reageren, was wel een goeie zet.
De vraag is natuurlijk, indien het om een valse William zou gaan, hoe hij aan al die informatie komt?
Dat laatste is natuurlijk speculatie! En daarom heb ik het hier gezet: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=92 ... 77#p362177
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Summer85
- Poster rang 1

Ja...dat is een goede piste... Daar had ik nog eens niet aan gedachtCaptain Cuckoo schreef:In een serie als Thuis lijkt het mij vrijwel uitgesloten dat de Henri een wildvreemde zou zijn. Mijn indruk blijft dat William de naam Henri gebruikt als een codenaam voor contacten met Hélène, en niet de Jommeke uit de jeugd van Marianne is, maar hem wel goed kende.
Ik blijf wel bij mijn speculatie zoals ik ze daar ook heb neergeschreven maar misschien met de aanpassing dat hij inderdaad enkel een zeer goede oude bekende van de echte William was...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Hij strooit zand in iedereen zijn ogen door veel te hard zijn best te doen zelfs een beetje te hard. Hopelijk begint Tom dit in te zien nu.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Mss is er in Toscane iets aan het mislopen en heeft hij nu wel wat haast. Waarom is de rijke Toscaanse wijnboer komen logeren in een godvergeten revalidatie centrum aan onze kust?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Mogelijk deed de "rijke Toscaanse wijnboer" daar een vakantiejob?Caligula schreef:Mss is er in Toscane iets aan het mislopen en heeft hij nu wel wat haast. Waarom is de rijke Toscaanse wijnboer komen logeren in een godvergeten revalidatie centrum aan onze kust?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zoals welgestelde dames op leeftijd binnen doen?Captain Cuckoo schreef:Mogelijk deed de "rijke Toscaanse wijnboer" daar een vakantiejob?Caligula schreef:Mss is er in Toscane iets aan het mislopen en heeft hij nu wel wat haast. Waarom is de rijke Toscaanse wijnboer komen logeren in een godvergeten revalidatie centrum aan onze kust?
0 x
Potentia Principatum