Caligula schreef:Een man is geen sloef hé die ge kunt aan -en uittrekken als het je past. Bij een vrouw is dat wel wat anders. Oei, wat heb ik nu weer gezegd?

Jenny is geen sloef, meer een combat-boot.
Caligula schreef:Een man is geen sloef hé die ge kunt aan -en uittrekken als het je past. Bij een vrouw is dat wel wat anders. Oei, wat heb ik nu weer gezegd?
Dat was ik al helemaal vergeten.Amiche schreef:Overigens heeft Leo wel degelijk een erntige (hart)waarschuwing gehad een hele tijd terug, reden waarom hij de taxi's had verkocht.
Pff...I rest my case. Go,Leo,go!satine schreef:Dat was ik al helemaal vergeten.Amiche schreef:Overigens heeft Leo wel degelijk een erntige (hart)waarschuwing gehad een hele tijd terug, reden waarom hij de taxi's had verkocht.
Reden te meer dus voor Jenny om haar hubbie in het oog te houden.
Jenny is de beste vriendin van Mariannejohan1969 schreef:Nancy was toch Marianne's beste vriendin ?
Maar is het daarom nodig dat zij Leo voor de zoveelste keer in bijzijn van "anderen" op zo'n brutale manier af blaft? Hij zegt rustig zijn mening, zonder de minste provocatie, en Jenny reageert zowat met "Zit! Zwijg!"Christel schreef:Maar Jenny is daar in elk geval wel de enige die door lijkt te hebben dat Waldek er nogal verloren bijloopt...