Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!)
-
- Poster rang 2
Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!
Wel gek he dat ze wschl al met een actrice aan het filmen zijn en we totaal niet weten wie of hoe.
Een andere mogelijkheid is: dame maakt intrede in het thuisdorp, zet alles in vuur en vlam, niemand weet wie het is en dan komt pas na x aantal dagen, weken aan het licht dat het Franky is.
Een andere mogelijkheid is: dame maakt intrede in het thuisdorp, zet alles in vuur en vlam, niemand weet wie het is en dan komt pas na x aantal dagen, weken aan het licht dat het Franky is.
0 x
-
- Poster rang 2
Ik denk dat Marianne zal vrijkomen dankzij Rosa, die aanpapt met William maar dan iets 'raars' ontdekt. Als dank zal zij mogen blijven wonen in de Zus en Zo, omdat zij Peter uiteindelijk helpt met het winnen van de zaak.
0 x
- de marteko
- Nog geen rang
En Henri is eigenlijk een afkorting van Henriëtte.flodderke schreef:Ik denk dat Marianne zal vrijkomen dankzij Rosa, die aanpapt met William maar dan iets 'raars' ontdekt. Als dank zal zij mogen blijven wonen in de Zus en Zo, omdat zij Peter uiteindelijk helpt met het winnen van de zaak.
0 x
-
- x 435
Het zou inderdaad wel eens kunnen dat Rosa een rol speelt in de ontknoping van de zaak. En dat Marianne Rosa dan zo dankbaar is, dat ze iets forceert bij Peter. Of dat Marianne wraak wil nemen op Peter, omdat hij haar niet geloofde en dus niet goed vertegenwoordigde.
Als Marianne een schadevergoeding krijgt van Hélène voor eerroof en moreel leed, dan kan ze die beleggen in de Zus en Zo, om Rosa en Peggy te helpen. Misschien maakt Marianne Peter wel 'onschadelijk' (we moeten de toorn van Marianne niet onderschatten). Ik moet Peter niet, dus ik gun het hem.
En misschien dat Rosa en Marianne daarna tot een gewapende vrede komen, een nieuw soort verstandshouding, waarbij ze elkaar natuurlijk wel nog treiteren, omdat dat nu eenmaal traditie is.
Als Marianne een schadevergoeding krijgt van Hélène voor eerroof en moreel leed, dan kan ze die beleggen in de Zus en Zo, om Rosa en Peggy te helpen. Misschien maakt Marianne Peter wel 'onschadelijk' (we moeten de toorn van Marianne niet onderschatten). Ik moet Peter niet, dus ik gun het hem.
En misschien dat Rosa en Marianne daarna tot een gewapende vrede komen, een nieuw soort verstandshouding, waarbij ze elkaar natuurlijk wel nog treiteren, omdat dat nu eenmaal traditie is.
0 x
-
- x 435
Die schenking die Geert wilde doen, gaat haar 'verraden'. Ik kan me niet inbeelden dat ze 80.000 euro wil mislopen (dat was toch het bedrag hé). Dat is redelijk veel geld, zeker als ze moet delen met Henri. En enkel aan Sandrine geld geven en niet aan Britney, is ook geen doen. En zelfs 40.000 euro weggeven is nog altijd veel.
Alles zal natuurlijk uitkomen, maar ik hoop dat die hele zaak wel nog gevolgen heeft voor enkele afvalligen (Ann bijvoorbeeld). Ik denk zelfs dat Mayra twijfelt aan de schuld van Marianne. Volgens mij zal Mayra inderdaad nog eerder aan Hélène twijfelen dan Ann. Ik denk ook dat Rosa (door haar omgang met William) zaken te weten zal komen en Marianne zal gaan geloven. Ik denk dat Marianne gered zal worden door haar vijanden. En ik hoop dan ons Ann er dan gelegen heeft, want dat mens is te gek voor woorden.
Alles zal natuurlijk uitkomen, maar ik hoop dat die hele zaak wel nog gevolgen heeft voor enkele afvalligen (Ann bijvoorbeeld). Ik denk zelfs dat Mayra twijfelt aan de schuld van Marianne. Volgens mij zal Mayra inderdaad nog eerder aan Hélène twijfelen dan Ann. Ik denk ook dat Rosa (door haar omgang met William) zaken te weten zal komen en Marianne zal gaan geloven. Ik denk dat Marianne gered zal worden door haar vijanden. En ik hoop dan ons Ann er dan gelegen heeft, want dat mens is te gek voor woorden.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Volgens mij was het bedrag 160.000 euro, dus 80.000 voor Britney, en nog eens 80.000 voor Sandrine.
Eddy had namelijk in zijn huishoudboekje opgeschreven dat hij nog 78.500 euro moest hebben, van Geert, nadat die 1500 euro had overgeschreven.
Eddy had namelijk in zijn huishoudboekje opgeschreven dat hij nog 78.500 euro moest hebben, van Geert, nadat die 1500 euro had overgeschreven.
0 x
-
- x 435
Dat is te veel geld om zomaar weg te geven. Dat gaat ze nooit willen doen. Maar ik denk niet dat Ann daardoor argwaan zal krijgen. Ze zal dat oneerlijk vinden... maar om dan meteen te denken dat Hélène Geert vermoord heeft, dat denk ik niet.
Ik heb zo'n voorgevoel dat ze deze verhaallijn erg lang gaan rekken. Dat Marianne vrij zal komen in afwachting van haar proces... en dat ondertussen Hélène tegenstanders zal beginnen krijgen. Maar ik vrees dat er wat tijd over zal gaan.
Ik heb zo'n voorgevoel dat ze deze verhaallijn erg lang gaan rekken. Dat Marianne vrij zal komen in afwachting van haar proces... en dat ondertussen Hélène tegenstanders zal beginnen krijgen. Maar ik vrees dat er wat tijd over zal gaan.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
(in geval mijn bericht bij personages te speculatief was)
Tom gaat kijken of hij in de GSM van Hélène een spoor vindt. Dat betekent dat hij de mogelijkheid niet langer uitsluit dat zijn moeder de waarheid sprak. In dat geval is de enige andere persoon die in de wachtkamer aanwezig was tijdens het voorval de dader: schoonmama Hélène.
Tom gaat kijken of hij in de GSM van Hélène een spoor vindt. Dat betekent dat hij de mogelijkheid niet langer uitsluit dat zijn moeder de waarheid sprak. In dat geval is de enige andere persoon die in de wachtkamer aanwezig was tijdens het voorval de dader: schoonmama Hélène.
0 x
-
- Poster rang 1
Lijkt me heel aannemelijk!flodderke schreef:Ik denk dat Marianne zal vrijkomen dankzij Rosa, die aanpapt met William maar dan iets 'raars' ontdekt. Als dank zal zij mogen blijven wonen in de Zus en Zo, omdat zij Peter uiteindelijk helpt met het winnen van de zaak.
En net zoals Soapseut hoop ik dat enkele 'afvalligen' inderdaad eens door het stof moeten. Vooral Ann!
0 x
-
- Poster rang 1
Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
Die verhaallijn zal nog een tijdje doorgaan en vooral voor Judith die moet kiezen voor het rationele, Tom de goeie vader voor haar stiefkinderen, de advocaat die financiële zekerheid en standvastigheid kan bieden en het passionele, Toon, die haar één en al hartstocht kan schenken en orgasmes waar ze een hele dag kan van nagenieten. Toon die tevens door heel dat verhaal van die zelfmoord bij Judith nu ook een zachter kantje heeft gekregen, wat haar wel zal aanspreken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat valt nog te bezien hé!Lolplayer schreef:Toon, die haar één en al hartstocht kan schenken en orgasmes waar ze een hele dag kan van nagenieten.

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Dit heb ik Toon niet horen beloven, volgens mij is dit pure speculatie en daarvoor kun je op een ander topic terecht, wjd?Lolplayer schreef:Die verhaallijn zal nog een tijdje doorgaan en vooral voor Judith die moet kiezen voor het rationele, Tom de goeie vader voor haar stiefkinderen, de advocaat die financiële zekerheid en standvastigheid kan bieden en het passionele, Toon, die haar één en al hartstocht kan schenken en orgasmes waar ze een hele dag kan van nagenieten. Toon die tevens door heel dat verhaal van die zelfmoord bij Judith nu ook een zachter kantje heeft gekregen, wat haar wel zal aanspreken.
Moderator bericht:
Berichten verplaatst
0 x
-
- x 435
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
Moderator bericht:
Ik denk dat den dienen wel Henri is maar dat em ondertussen echt verliefd was geworden op Marianne en dat em alles heeft opgebiecht in die brieven aan Marianne die ze niet gelezen heeft, volgens mij staat in die brieven de vrijspraak van Marianne !
Helene kan die nog zotter worden 
Gekopieerd uit het topic van Willima Degreef.
Vreemder ? Bah nee ! Je had de smikkel van Helene moeten zien op de uitvaart als hij daar zat... boos !!!Christel schreef:Zijn gedrag wordt met de dag vreemder in elk geval...
Ik denk dat den dienen wel Henri is maar dat em ondertussen echt verliefd was geworden op Marianne en dat em alles heeft opgebiecht in die brieven aan Marianne die ze niet gelezen heeft, volgens mij staat in die brieven de vrijspraak van Marianne !

0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 2
ik zou het nog altijd als een mogelijkheid zien dat William oprecht is, Marianne niet heeft zien steken maar haar wel heeft gezien toen ze de briefopener uit Geert haalde. Vele mensen zien dingen die er niet zijn maar zijn wel overtuigd van wat ze beweren gezien te hebben. Als ze William eens goed ondervragen zal dan blijken dat hij de daad niet werkelijk heeft gezien, maar dat het een aanvulling was van zijn fantasie.
0 x